Evo ovaj vikend promjenjen dihtung glave i sve kaj ide uz to.Auto je odmah upalio i radio na mjestu jedno 10minuta i onda je malo zadrhtao i ugasio se i nebi ga bog upalio 15-ak minuta.I nakon 15 min i uzastopnog verglanja upali

Zakaj ni htel nije mi još danas jasno

I kad se dobro zagrijao krenemo mi na probni đir.Malo ga razvozim pa ga pričepim a on potegne ko blesav.I tak jedno dva tri puta i reko ide super kad ja njega u drugoj najedno 40-50 km/h pričepim a ono se začuje DUM

Jebote ode motor u kurac

A ono:

Hm malo je turbinica nabila preveliki tlak
Kaj se tiče tlaka u crijevima za sad ispitivanje je pokazalo da bude ok(uzgred stari dihtung glave je u k...,budem ga posle poslikal da vidite)on nabije tlak u crijeva ali kad se upali ventilator taj tlak se osjetno smanji kaj bi trebalo biti normalno.I dalje nemogu otvoriti čep odmah nego tek nakon 15-ak minuta što smatram da je normalno jer je tak na Grimovom i Dariovom auteku
E da kad sam skinuo ono crijevo skužio sam da mi curi ulje iz bregastih osovina.Jebiga zajebvali smo mi jer smo stavili semeringe na bregaste i sve zajedno pritezali sa poklopcom ventila a posle kad sam malo bolje pogledal po netu moraju se same bregaste staviti pa tek onda stavljati semerinzi.Jeb ga danas ih moram van isčupati staviti druge.Svaka škola se plača..
Slikica od urađenog posla imam malo jer baš nije zgodno slikati sa prstima crnim i masnim,a profi fotografa nije bilo ni traga ni glasa.Eto za sad toliko pa javim daljni tok
