Sada je: sub svi 10, 2025 5:51 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Tlak
PostPostano: ned lip 15, 2008 4:32 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Evo jedno pitanjce.Zašto motor nabija veliki tlak u rashladnom sistemu :?: Ponekad je toliko veliki da izbaci vodu na čepu posude.Kaj da prije provjerim dihtung glave,vodenu pumpu termostat i termo prekidać sam zamjenio ventilator se uredno uključuje kazaljka temp je stalno na istom mjestu.Kak da počnem :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 5:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
dihtung glave motora.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 5:37 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Ma reko sam ti ja da je dihtung glave u pitanju :wink: :D

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 6:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo kaj ne bi onda trebao mješati vodu i ulje :?: To trenutačno ne radi.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Zadnja izmjena: nenad, dana/u ned lip 15, 2008 6:04 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 6:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo ti mozes bit dovoljno lud da na kraju ovog zakljucka stavis smajlija :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 6:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Pa kj je sad,problemi na probleme.Neide te nešto imenjače :cry: :cry: :cry: :cry:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 6:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo ti mozes bit dovoljno lud da na kraju ovog zakljucka stavis smajlija :lol:

Pa znaš da sam ja uvijek happy :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 6:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
dihtung glave motora.
Yep, ja to iskusio s 244 GL D6 davne 1993-4 g.....

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 6:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo ti mozes bit dovoljno lud da na kraju ovog zakljucka stavis smajlija :lol:

Pa znaš da sam ja uvijek happy :wink:
Tak treba živil buš 100+ godina i to kvalitetno!

BTW, pa zakaj ne bit hepi ako je samo dihtung.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 7:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Da i ja si nekak mislim da je dihtung u pitanju :wink:
Samo kaj ne bi onda trebao mješati vodu i ulje :?: To trenutačno ne radi.
nemora uvjek mješat,ovisi gdje je dihtung pustio.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 7:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
E sad kad sam imao onaj stari motor 2.0 on je isto tak nabijal tlak.No kad sam ga raskopao nisam nigdje skužio da je probijala voda na dihtungu

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 8:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Citat:
E sad kad sam imao onaj stari motor 2.0 on je isto tak nabijal tlak.No kad sam ga raskopao nisam nigdje skužio da je probijala voda na dihtungu
Mozda nije probija na glavi....
:?

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 8:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
E sad kad sam imao onaj stari motor 2.0 on je isto tak nabijal tlak.No kad sam ga raskopao nisam nigdje skužio da je probijala voda na dihtungu
nemora voda probijat nego ti nabija kompresiju u rashladni sistem i napumpava crijeva, nekad je to tako extremno da pukne i hladnjak..
dovoljan je jedan mali sitni ris negdje na dihtungu gdje je dovoljno da kroz njega pumpa kompresiju.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:01 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
vidi , kad sam uzeo taj volvo i meni je bilo tako , poslje sam morao mijenjati klipove itd.pa sam stavio neku fušarsku brtvu glave koja je propustila odmah (kompresiju u vodu)
al baš je puštala pucale su cijevi , voda nije cirkulirala , ventilator nije radio.a onaj sat od temp.vode uvijek stoji tamo na pola.
opet sam skinuo glavu , poslao ju na tlačenje i sva sreča bila je ok.(imam staru brtvu sutra postam slike)
sada je gore org. brtva glave , ventilator radi ok , cijevi nisu nadrukane , kada se ugasi ventilator mogu i skinuti čep sa exp posude , znači pritiska nema , ugradio sam dodatin sat za temp. vode sve pet. al kada turbo puše na 2 bara vidi se par kapi (kričavo od antifriza) oko čepa posude.
da pokušam pojednostavniti. vozim tj stiščem ga dobrahno , stanem kad se ventilator ugasi dok auto radi skinem čep bez problema.znači nema kompresije u vodi , ampule ne pokazuju ništa a voda izadje vani.auto sada radi ko urica vodu ne gubi , ne nadoljevam niš , pa sad budi pametan.a iskreno ide mi na nerve to.a ne razumijem ako ide kompresija u vodu , kamo nestane za par minuta.jer prije kad je puštala brtva nisi smio priči blizu cijevi su bile kamene, sad ne al kapi ima. :oops:

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 11:03 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
zaboravio sam..još jedna utjeha , pula - split več 3 puta bez ikakvog problemčiča . . .sve 5

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 128 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan