Sada je: sub lip 21, 2025 5:02 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet sij 31, 2008 7:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ako auto normalno pali akumulator nije kriv a i da je slab nebi se palila ta lampica, no bilo kako bilo najpametnije je spojit auto na tester, možda bude sreće jer takve greške koje signalizira lampicom ECU je sigurno upamtio.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet sij 31, 2008 9:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Moja preporuka je tester / ovo ostalo su sve nagađanja.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet sij 31, 2008 9:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
8) probaj sa akumulatorom,i nece vise svjetlit sigurno
Ili izvadi lampicu :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon vel 04, 2008 7:48 am 
Offline

Pridružen/a: sub pro 15, 2007 7:00 pm
Postovi: 24
Evo, da se javim, oprao sam kingdragon, bioo je dosta prljav. Lampica ne svjetli od onda. dal ima veze sa filterom, vjerojatno ne. Ali mi se čini da mirnije radi u leru. Glavno da više ne svjetli i da dobro ide. :D

Pozdrav! Hvala svima!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 09, 2008 3:12 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lip 05, 2008 10:49 pm
Postovi: 20
Meni se ta lampica non-stop pali i onda konstantno gori. Auto super ide i nema nikakvih problema.Bivši vlasnik mi reče da je njemu svijetlila u zadnjih 20 000 kilometara.Autu je izvađen katalizator i vjerovatno je to razlog upornog svijetljenja.
Novi kat neću stavljati do daljnjeg.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 09, 2008 3:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
moguće je zbog katalizatora a i zbog plinske instalacije isto.!

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 09, 2008 8:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Ako je plin podešen tj. smjesa onda je zbog kata ako ne onda smjesa nevalja što nije dobro, obavezno otić na tester i provjerit zašto se pali lampica.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 09, 2008 10:27 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
ja opet moram ići podesiti smjesu plina jer su izgleda promijenili omjer propana i butana i moj odmah registrira pa se lampica pali i gasi. ah

_________________
s40 t4 2001 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 09, 2008 10:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
ja imam skinut kat i ugrađen plin pa lampica ne svijetli!

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 09, 2008 11:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Citat:
ja imam skinut kat i ugrađen plin pa lampica ne svijetli!
Pa da... Sta nije lambda prije kata???
Mene je isto to zezalo samo sto je razlika da mi je svjetlila po 2tjedna pa se sama ugasila i kad bi dosao na tester nista nije javilo. Na kraju sam svaki kontakt ocistio i naspricao nanovo kontakt sprejem i da po kucam knock-knock Za sad nemam vise tih problema. Mada i kad je svjetlila se nije osjetila razlika u snazi ili nesto....

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 10, 2008 7:27 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 11, 2008 6:20 pm
Postovi: 105
Vozi: BMW 528i
Da ne otvaram novu temu.. Ako želim skinut katalizator ( turbo ) moram mu stavit neku lambda varalicu umjesto prave, govorim o lambdi iza kat? Ima li kakvih drugih posljedica osim što bi mi svijetlila greška?

_________________
S40 T4/460 Turbo/BMW 528i


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 10, 2008 7:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Da ne otvaram novu temu.. Ako želim skinut katalizator ( turbo ) moram mu stavit neku lambda varalicu umjesto prave, govorim o lambdi iza kat? Ima li kakvih drugih posljedica osim što bi mi svijetlila greška?
Da ta varalica i mene zanima ak kaj iskopaš javi, inače bit će samo bolje promjenu češ osjetit jer ovaj serijski kat je jako restriktivan i guši motor.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 10, 2008 7:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Da ne otvaram novu temu.. Ako želim skinut katalizator ( turbo ) moram mu stavit neku lambda varalicu umjesto prave, govorim o lambdi iza kat? Ima li kakvih drugih posljedica osim što bi mi svijetlila greška?
ovisi jeli ph1 ii ph2, ja nisam imao problema bez kata..

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 10, 2008 8:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Da ne otvaram novu temu.. Ako želim skinut katalizator ( turbo ) moram mu stavit neku lambda varalicu umjesto prave, govorim o lambdi iza kat? Ima li kakvih drugih posljedica osim što bi mi svijetlila greška?
ovisi jeli ph1 ii ph2, ja nisam imao problema bez kata..
Čekaj, jel tvoj bio ph1? Ja sam imao u planu stavljati one cijevi fi 76, ali me Zlaya odgovorio jer nemam tunerskih ambicija (u biti je lova u pitanju, a to što je nebi ... :wink: :D ), nego mi je savjetovao eventualno skidanje katalizatora. Htio bih to napraviti na flanđu, kao kod Zlaye, da ga mogu vratiti prije tehničkog. 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 10, 2008 8:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
za 160 konja nije potreba za 76mm ispuh, eventualno što bi pomoglo je downpipe od T4 motora i race kat sa 100cel s kojim bi prošao eko test bez problema..
(down pipe imam ga doma ako ga stari nije bacio, pa ak te zanima javi)

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 38 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan