Sada je: pet lip 20, 2025 5:20 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sri tra 23, 2008 8:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
Radim u građevinskoj firmi koja ima sjedište u Zadru, a ja vodim Trogirsku ekipu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 23, 2008 8:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
Citat:
Radim u građevinskoj firmi koja ima sjedište u Zadru, a ja vodim Trogirsku ekipu.
a, koja to?????

_________________
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 23, 2008 8:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora, svaki lonac, pa tako i katalizator, je važan dio ispušnog sistema. Zato što ti motori rade sa velikim overlapom tj. preklapanjem usisine i ispušne bregaste osovine, pa je povratni tlak koji ispušni sistem stvara izuzetno bitan i proračunat. Slijepim skidanjem lonaca, rezonatora, katalizatora, narušava se rad cijelog sistema, te obično, osim galame, ne dobije se ništa na snazi, a vrlo često se i gubi.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 23, 2008 8:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
Ako dogovorimo moji će ti ljudi ispilat katalizator :lol: :lol: :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 23, 2008 8:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
evo inaće ja imam skinut katalizator već dvije godine, a donedavno sam bio na skidanju i srednjeg lonca!
Budući da imam ugrađen plin katalizator sam skinuo i kroz nj. provuko cijev, te sve zajedno vratio nazad. Na teh. najnormalnije prolazim, jer ne moram ići na eko test al kat. mor bit prisutan. Da, auto malo bolje ide i sa skidanjem srednjeg lonca dobivaš dosta jači zvuk. Meni nikakvih znakova lambda sonde nema pa prema tome sve 5, jedino možda (čitaj vjerojatno) troši nešt' više!!!

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 23, 2008 8:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
skinem ja to pa cu probad desetak, al ne zauvik jer nedaj boze unistin si pilu, sta cu onda, negine mi trokolica!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a i dobra je za prevuc cementa! :D :D :D

_________________
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 23, 2008 9:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Citat:
Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora,
A sta je sa turbo motorima?
Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.)

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet tra 24, 2008 8:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora,
A sta je sa turbo motorima?
Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.)
Što otvoreniji i kraće to bolje za turbo motore, kod saugera se mora to sve malo dimenzionirat prilikom promjene fi cijevi jer otvoreni auspuh ne donosi uvijek prirast snage, kod mene i dečkiju iz VRT je fi 76 od turbine do kraja, moj slučaj je to i da nemam kat znači samo zadnji serijski lonac koji je dodatno otvoren i sve su komore spojene , sad je isti full protok recimo zmija sistem, buka, sve normalno, na performansama sam osjetno dobio ali tu se je još nadovezalo puno stavrčica.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet tra 24, 2008 9:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora,
A sta je sa turbo motorima?
Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.)
Kod tubaka je potpuno drugačija priča. Nema previše filozofije, auspuh se otvara što više (čitaj što manje lonaca i što veći fi cijevi), doduše nema smisla pretjerivati sa presjekom cijevi, fi76 je dovoljan za barem 400-500KS motore, jer se u cijevima većeg promjera od tog ispušni plinovi hlade prebrzo, a time i usporavaju, tako da to nije dobro za protok. Turbo motori imaju bregaste osovine sa vrlo malim overlapom, a backpressure-a imaju i previše zbog turbine, pa nema posebnog proračunavanja oko ispušnog sistema.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 25, 2008 12:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Ljudovi dali su katalizatori za DIESEL i BENZIN motore isti.
Naime,meni je vrlo vjerojatno zaštopan katalizator pa bi htio stavit neki drugi da vidim razliku u voznim osobinama.

Ima ko kakav da valja,samo za probu :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 25, 2008 7:39 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri vel 07, 2007 4:24 pm
Postovi: 361
Lokacija: Mihovljan
Kak uopće znaš da ti je zaštopan katalizator, malo sam tuka za te stvari? :wink:

_________________
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not "Eureka!" (I found it!) but "That's funny..."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 25, 2008 3:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Kak uopće znaš da ti je zaštopan katalizator, malo sam tuka za te stvari? :wink:
Bio sam na tehničkom i tamo mi je frend reko da je zaštopan,a skužio je po tome što u leru polako nabire gas do neki 2300 okretaja,a nakon toga poleti prema crvenom.

A možda i nije katalizator.

Kaj ima ko kakvu ideju o eventualnom kvaru :?: :?: :?: :oops:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 25, 2008 3:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
imam ja kat za tebe ak trebaš :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 25, 2008 3:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
A kaj je isti od dizla i benzinca :oops:

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 25, 2008 3:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
a ti imaš diesela?? neznam stvarno budem se raspitao.
:?

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan