Sada je: pet lip 20, 2025 7:30 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Cijev
PostPostano: uto vel 12, 2008 9:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Još jesenas mi se raspala ona fleksibilna cijev koja ide iz kutije zračnog filtera pa negdje u blatobran. Neki dan sam vidio u gramatu one alu fleksi cijevi :? za ventilacije ili sl. pa mi palo na pamet :? da probam pripasat. Mogu li to iskoristit iako je fi veći od potrebnog i pošto je to cijev od metra, jel bi značilo šta da se negdje dublje gurne?
Još nešto, lagano gubim antifriz :evil: , a ne mogu skužiti gdje. U zadnjih dva tjedna sam već dva puta dosipavao jer je bilo ispod minimuma. Odozgora ništa ne vidim, na asfaltu ne primjetim ništa. Ako odem na grabu, jel bi možda trebao gledati pod jačom turažom, ili kad upali ventilator?
Postoji li mogućnost da voda ulazi negdje u cilindar ili sl? ta ideja mi je pala na pamet jer sam zabrijao da moj auto uvijek pušta jako puno pare na auspuh i kad stojim negdje u koloni gledam deset auta i nikom ne ide para iz spulje osim meni.
E da, još jedno (možda glupo) pitanje. Jučer sam otvorio poklopac ulja dok je motor radio i sve sam zašpricao :lol: . Danas mi je frajer na tehničkom rekao da se to nebi smjelo dogoditi. Jel to istina? BTW, eko test - sve 5.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 12, 2008 10:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ako gubiš vodu trebalo bi biti tragova istjecanja. Obično je to bijeli trag na mjestu gdje se voda osušila. Provjeri sve cijevi i nemoj tražiti previše mokre tragove vode je se ona brzo osuši na toplom motoru. Pretpostavljam da auto ne gubo vodu dok stoji. Dakle u VADIS-u potražiti sve cijevi i svaku dobro provjeriti. Pogledaj dobro i kiler i pumpu za vodu kao i kompenzionu posudu.
Para koja izlazi iz tvog auspuha u stvari nema veze s vodom u rashladnom sistemu. Ona je u stvari vodena para koja se kondenzirala u auspuhu dok je auto stajao i prilikom prolaska toplih ispušnih plinova lagano hlapi.
Osim toga ako i dođe do kontakta (čitaj puknuća dihtunga na glavi motora) vode iz rashladnog sustava i komore za sagorjevanje, onda kompresija koju stvara klip ulazi u kanale s rashadnom tekučinom. Dakle događa se upravo suprotno od onoga na što ti sumnjaš, da ti voda kroz cilindre ide na auspuh van.
Kaj se cijevi tiče možeš je slobodno koristiti. Neznam kak buš riješil razliku u promjeru samo pazi da sve fino dihta i da nebu zrak ulazil negdje sa strane.
Ovo s poklopcem ulja nije baš mudro raditi dok motor radi. Pgotovo ako je kao tebi čep od ulja na deklu (poklopcu) glave motora. Naime kako su ispod njega bregaste osovine koje pritišću ventile one se normalno podmazuju uljem i ujedno to ulje prilikom vrtnje špricaju naokolo. Postoje motori, kao moj, kojem poklopac ulja nije na deklu već na vrhu plastične cijevi koja se spušta skroz u karter. Dakle kada ti naljevaš ulje nalevaš ga u glavu motora a ja direktno u karter. Logično ako ja otvorim poklopac od ulja da se ništas neće desiti. Dakle sasvim je normalno da je tvoj motor špricao ulje i savim je normalno da moj to ne bi napravio.
:wink:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 13, 2008 6:17 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ovo s poklopcem ulja nije baš mudro raditi dok motor radi. Pgotovo ako je kao tebi čep od ulja na deklu (poklopcu) glave motora. Naime kako su ispod njega bregaste osovine koje pritišću ventile one se normalno podmazuju uljem i ujedno to ulje prilikom vrtnje špricaju naokolo. Postoje motori, kao moj, kojem poklopac ulja nije na deklu već na vrhu plastične cijevi koja se spušta skroz u karter. Dakle kada ti naljevaš ulje nalevaš ga u glavu motora a ja direktno u karter. Logično ako ja otvorim poklopac od ulja da se ništas neće desiti. Dakle sasvim je normalno da je tvoj motor špricao ulje i savim je normalno da moj to ne bi napravio.
:wink:
Znaš kako kažu, budala uči na svojim greškama :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 13, 2008 9:50 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ako bi ti antifriz ulazio u cilindre imao bi veliki pritisak u sistemu,,, ako nema pritiska onda negdje lagano suzi ili na pumpi vode ili na nekom od spojeva, može ti i biti unutarnji hladnjak.....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 13, 2008 5:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
pogledaj ono gumeno malo crijevo vode što vodi prema turbini ,meni je tamo puštalo pa sam mjenjao ..

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 13, 2008 9:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Budem za vikend otišao kod frenda na grabu, odozgora niš ne vidim. Jel se vidi vodena pumpa bez skidanja poklopca zupčastog remena?
Jooooj, počeo mi je ići na živce. :evil:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 13, 2008 9:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nećeš ništa vidjet na grabi zbog tog crijeva,pipni ga rukom pa vidi dali slini,to ti je ono odmah iznad heatshilda od turbine šta ide iz posude vode prema turbu.
pazi zna bit vru-će :lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri vel 13, 2008 9:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
nećeš ništa vidjet na grabi zbog tog crijeva,pipni ga rukom pa vidi dali slini,to ti je ono odmah iznad heatshilda od turbine šta ide iz posude vode prema turbu.
pazi zna bit vru-će :lol: :lol:

Mislim da je to crijevo ok, mislio sam na grabi vidjeti hladnjak i ima i dole nekih crijeva. Baš je gužva u šesnestercu, kako majstori zavuku ruke tamo?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 30, 2008 11:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
I dalje redovno gubim vodu, a ne znam gdje. Jučer mi je jedan frend rekao da je to loš znak ako ne vidim gdje pušta. Spominje dihtung glave. ako sam dobro skužio Kikija, ako je to, onda bih trebao imati veliki pritisak u sistemu, znači napuhana crijeva. Moja budu tvrda, ali ne baš kao kamen, mogu ih stisnuti. U ulju ne primjetim nikakvu pjenu, ali u posudi antifriza još uvijek ima malo ulja, ne kao prvi put kad sam primjetio, ali ima.
Od zadnjeg slaganja motora sam napravio nekih cca 7-8 tkm. Nisam pametan šta da radim, brijem da bi se trebao javiti u Biškup.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 30, 2008 3:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
:idea: Možda glupo pitanje ali znam da se je to radilo na autima, pritezanje kilo ključem vijaka glave motora nakon cca 2000km od mijenjanja brtve glave.
Duugooo više nisam u meh. vodama pa ne znam ako se koriste limene brtve i allu glave da li je to još potrebno raditi :oops: ali se sječam da je zanemarivanje takvih stvari uzrokovalo između ostalog i gubitak rashladne tekućine koja nije neophodno ulazila u cilindar več je izlazila na drugu stranu van.
I još jedna stvar; čep vode na expanzionoj posudi se ne bi trebao nikada pritezati do kraja na silu pošto oni na sebi imaju jednosmjerne ventiliče da bi cijeli sistem mogao "disati", a ima još i caka s odzračivanjem sistema....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 30, 2008 8:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Iggy, svakak preporučam pregled kod Biškupa :idea:

Boris-- na tom autu nema dodatnog pritezanja ( previše posla da se to priegne ) iz tog razloga se glava steže nekoliko puta prilikom montaže i to u Nm a kasnije stupnjevima...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 30, 2008 10:14 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
iz neugodnog iskustva: pjena se meni pojavljivala u antifrizu dok auto radi, ne u ulju.. ulje u vodi nije dobar znak naravno.. meni je tako drukao pritisak u sistem da ga je bilo nakon odstajane noći još uvijek ujutro kod otvaranja čepa... uglavnom, pregled ti ne gine. držim palčeve da je neka glupost!

_________________
s40 t4 2001 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 30, 2008 10:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
Boris-- na tom autu nema dodatnog pritezanja ( previše posla da se to priegne ) iz tog razloga se glava steže nekoliko puta prilikom montaže i to u Nm a kasnije stupnjevima...
To sam si i mislio pa sam zato i naveo da je pitanje možda glupo :lol: :lol: , tako se je davno radilo na gusnatim glavama i klasičnim brtvama ali ono s čepom i dalje stoji zar ne :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 30, 2008 11:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
ak gubi vodu onda može bit i u pitanju dihtung glave, pa voda ulazi u motor ali prilikom razvijanja velike temp. ona ispari pa zato nema tragova vode. Ako je to u pitanju onda zasigurno mora drukat pritisak u crijeva; pa ona obiučno s vremenom i ako su stara popucaju. Svakako na pregled, nema druge!

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 31, 2008 10:26 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon lip 04, 2007 10:27 pm
Postovi: 249
Lokacija: Zagreb
Citat:
Iggy, svakak preporučam pregled kod Biškupa :idea:

Boris-- na tom autu nema dodatnog pritezanja ( previše posla da se to priegne ) iz tog razloga se glava steže nekoliko puta prilikom montaže i to u Nm a kasnije stupnjevima...
Ako se sjećaš Kiki ja sam ju svejedno pritegnuo :? Pogotovo nakon što sam skužio kod skidanja glave da su šarafi prilično labavi bili tj. prijašnji meho il ju nije znao stegnuti il ju je ipak trebao još nakon 2000 dotegnuti :) Ulje u posudi sa vodom je nažalost najvjerojatnije dihtung :cry: BTW za sad kod mene sve pet i nadam se da će tako i ostati!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan