Sada je: čet lip 19, 2025 7:58 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Ler gas
PostPostano: pon ožu 17, 2008 9:54 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: sri vel 07, 2007 3:19 pm
Postovi: 271
Lokacija: zagreb
Ovo će biti lagano pitanje (V40 1.6 2003.) za znalce poput Kikija, Nenada i ostalih.

Ponekad (nažalost sve češće), recimo pri stajanju na semaforu, motor lijepo radi -l er gas točno na 750 rpm, kazaljka je mirna. Ak mu slučajno dam malo gasa prek 2000 rpm i onda pustim gas, kazaljka se spusti na 750 rpm, ali onda počne "flaksati" gore-dolje, da bi na kraju potonula i da bi sa motor u konačnici zgasio. Kad to probam ponoviti, ne dogodi se svaki put.
Ponekad mi to napravi i iz čistog mira, bez diranja papučice gasa.
Slično se događa kad ubacim u rikverc, vozim par metara i nakon što zakočim ubacim u ler. Ne događa se to uvijek, ali me sad već malo brine, jer ak je motor na radnoj temperaturi i zgasi se, neće mi baš kresnuti od prve.
O čemu se radi? S obzirom na tip motora, je li trebam kaj pročistiti, s obzirom da znam da se ler gas ne rihta kod x40 modela, a i uglavnom je"zaljepljen" na 750 rpm.
Da li ga trebam furati kod mehaničara ili mogu sam nekaj popravit (strgat)?

Dečki hvala, joja


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 10:21 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Probaj očistiti klapnu gasa (i sve oko nje), ako simptomi i dalje ostanu isti mogao bi biti problem u By-pass ventilu odnosno "motoriću ler gasa" :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 10:27 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Ne znam kak je to na Volvo benzincima, ali u ovakvim stvarima mi je cesto pomagalo ciscenje
usisa i odredjena količina WD-40 u ventil za podesavanje ler gasa. Vredilo bi pogledati i u kakvom
su stanju vakuum cijevi oko usisa. Ako negdje vuce zrak gdje ne treba, znaju se pojavljivati slicni
simptomi.

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 10:46 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: sri vel 07, 2007 3:19 pm
Postovi: 271
Lokacija: zagreb
Citat:
Probaj očistiti klapnu gasa (i sve oko nje), ako simptomi i dalje ostanu isti mogao bi biti problem u By-pass ventilu odnosno "motoriću ler gasa" :wink:
Imaš crtež, fotku ili upute?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 10:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
baš tak, pogledaj prvo da ti nekakvo crevo nije ispalo ili puknulo, oće to s vremenom.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 11:25 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
slika

Pod brojem 21 nalazi se ulaz u usisnu granu i tu se nalazi klapna (leptir) gasa, potrebno je prvo skinuti gumeno crijevo za dovod zraka iz filtera i baciti pogled unutra, ako se unutra nalazi "smeče" prašina ili masni talog potrebno je to očistiti. Nikako ne koristi WD ni slične lubrikante jer samo potiču stvaranje masnih naslaga, postoje sredstva u sprayu koja jako dobro čiste takve stvari i ne štete katalizatoru (spray za čišćenje karburatora).
Pod brojem 14 nalazi se By-pass ventil koji je ustvari mali elektromagnet i regulira dotok zraka u motor te samim time i broj okretaja na leru i pod čokom, WD tu možeš koristiti samo za čišćenje el. kontakata, a za ostalo koristi prije spomenuto sredstvo.

Može biti i problem u "nekom" crijevu vacuuma ali to bi trebao i sam uočiti malo boljim zagledavanjem i osluškivanjem :wink:

Sretno :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 2:56 pm 
Offline

Pridružen/a: čet svi 17, 2007 12:20 pm
Postovi: 109
Lokacija: Slovenija
viewtopic.php?p=8477&highlight=#8477


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 7:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
Ja sam imao problem sa ler gasom auto je neravnomjerno držao obrtaje i znao se ugasiti, čišćenjem tzv. lerlauf regler ventila sve je riješeno. (BR. 14 na slici)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan