Jesi li siguran da su ove cijene prave?
benzin
S60 2.5T summum 41294e
S80 2.5T kinetic 41500e
dizel
S60 D5 (185KS) Momentum 36316e
S80 d5 kinetic 44300e
Praktički ista cijena benzinaca, a kod dizela 8.000€ razlika? Meni je to vrljo sumnjivo. Možda je došlo do pogreške??
U toj klasi probao sam
Lexus IS 220d i 250 benzin 2007
BMW E46: 318dT, 320d, E90 320d, 325d,
Toyota Avensis 2.0d 2005
A brzi test (znači napravio samo nekoliko kilometara u autu i dobio samo osnovan pojam o autu)
Mazda 6 FL
Honda Accord 2.4 benzin 2005
Citroen C5 mislim da je 2002 god.
Moje mišljenje o svim tim autima:
Ako idemo od auta, koji mi se najmanje svidio do onoga koji mi se najviše svidio.
Citroen C5: Karoserija mi nije baš nešto lijepo. Ali to zavisi od osobe do osobe. Unutrašnjost Hyundai Getz ima lijepiju i kakovost nije baš na razini. Več kod pol godine starome autu bili su črički u armaturi. Ima nekoliko stvari, koje su super kad ti kažu za njih, a kad o tome razmisliš vidiš, da je s tim više sranja nego dobrih strana. Npr: Hidraulika, s kojom digneš stražnji dio auta, kad nešto daješ u prtljažnik. Super stvar, ali to ču upotrijebiti jednom godišnje, a kad če nakon 6 godina krepnuti, ja ču platiti nekoliko 1000€ da mi to poprave. Dali se to isplati? Mislim da ne. Auto je za ljude stare 60+ godina, kojim se nikamo ne žuri. Premekani je za bilokakvu sportsku vožnju.
Toyota Avensis: Sve u redu, ima nekoliko problema kao što je ručica mjenjača (kao da vozim autobus). Nema nekih večih minusa, ali nema ni nekih večih plusa. Super auto za nekoga, koji se vozi od tačke A do tačke B. Kad ti je auto samo alternativa autobusu ili vlakovima... super. Vanji izgled i takodžer unurašnjost nije nešto baš najlijepije. Još jednom: Sve super ako kupuješ auto kao toaster. Ima sve što trebaš za normalnu vožnju, ali ništa superiornog konkurenciji. I ovaj je premekan za sportsku vožnju. Kad se voziš malo brzije na magistralnoj cijesti adrenalin konstantno raste. Nije auto, koji bi se lijepo držao ceste. I onih 115 konja nisu baš neki Mustangi nego više stari magarci. Tih 115 konja je kao što bi ih bilo samo 100.
Mazda 6 FL: Opet mi se ne svidja unutrašnjost. I koliko sam gledao onoga (možda samo zbog toga jer je bio jedan prvih modela FL) kvaliteta izgradnje nije bila nešto baš. Armatura nije bila lijepo sastavljena, pantovi na prednjim vratima su bili zavarjeni kao što bi to radio 8 godišnji klinac u Kini. Ali pogonski sklop (motor, mjenjač, podvozje

) pozitivno me iznenadio. Sada je došla potpuno nova Mazda 6 i trebao bi testirati ovu, jer uspoređivati 8 godina staru i 2 godini staru konstrukciju nije pošteno.
Lexus: Izašao iz salona skoro sa suzama u očima. Razočarao me potpuno. Več u testnom modelu nešto se treslo ispred vozača (ispod haube). Kako da prodaju auto ovog ranga, po takvoj cijeni, ako se več na testnom autu sa (ako se ne varam) cca 2.000 provozanih kilometara nešto potresava i para živce! Kuplunga je mekana ko... Dosta dosta premekana. Prodavač je rekao da je to u svim autima. Nakon dobrog sata vožnje imao sam probleme, da sam normalno startao kod semafora. Prodavač (koji je bio sa mnom na testu) se samo smijao, da se to dogada svima. Na kolu kormila nisam osijetio ceste. Ko da vozim po oblacima. Ali na podvozju osjetio sam svaku neravninu na asfaltu. Još jednom: zaista me razočarao i ne bi ni u največem ludilu pomislio o kupnji ovog auta. Kad je govora o GS-u, priča je potpuno drugčija.
Honda Accord: Ne svidja mi se unutrašnjost, ali pogonski sklop je super i izgled je dobar. Nešto sam čuo, da su sastavljene u Engleskoj pa im kvaliteta drastički pala. Ako je to istina ne znam. Moram reči da nisam našao nekih večih greški o samoj sastavi auta. Auto je vrlo sterilan pa nekako ni nemaš šta napisat. Problem je, što su pokušavali skombinirati sportski auto sa luksuznom limuzinom. Umjesto 100% sportski auto ili 100% luksuzni auto napravili so 100% gemišt. A to znači nije ni jedno ni drugo.
BMW: Lepo se vozi po cesti, odobrava sportsku vožnju na koju je uvijek pripremljen. Ima najtrše podvozje od svih koje sam vozio. Neke velike razlike izmedu E46 i E90 baš i nije. Zaista mi se sviđao 325d. Samo po pogledu na obratomjer vidiš da voziš dizela. Zvuk je kao od benzinara, samo je odzivniji u nižim okretajima i trebaš brže mjenjati brzine kad ubrzavaš. Sjedišta su več normalna (kao dodatak možeš nabaviti komfortna ili sportska) super. Imaju dovoljno stranskog oprijema, da se ne loviš po autu kada si zaželiš više dinamične vožnje. No za mene je skoro previše sportski premalo luksuzni.
MB: Baš što je tražim. Komforna limuzina, koja ide ko vrag kad ti to želiš. Automatski mjenjač i 231 konjski benzinski motor idu zajedno ko ata na mamu. Sicevi su baš dosta mekani da lijepo sjediš u njima i dosta tvrdi da se bez problema digneš iz njih i nakon nekoliko sati vožnje. Podvozje je udobno da ne osjetiš svih neravnina, ali ako želiš sportskije vožnje daje ti dovoljno feedbacka. Možda malo manje nego BMW ali puno više od svih ostalih. Armatura minimalistička, što manje dugmeta. Nije mi baš najlijepiji volan kormila, ali ako bi sve bilo super, onda ne bi mogli napraviti nove generacije.

Da budem potpuno istinut, auto kojeg sam testirao imao je neku verziju AMG paketa. To znači sportski sicevi, tepihi i ALU felne. Podvozje i ostalo je standardno od Mercedesa.
Šta se meni ne svidja baš najviše je, da Volvo nema auta koji bi pravio konkurenciju tim autima. S40/V50 može konkurirati Citroenu, Toyoti i Mazdi. Svi ostali auti su izva njegove klase i približavaju se klasi S60.
Malo sam pao unutra, pa se nisam mogao zaustaviti.
