Sada je: čet svi 23, 2024 6:12 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Xenon kit u V50
PostPostano: ned vel 03, 2008 1:56 am 
Offline

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 1:54 am
Postovi: 3
Dali se moze ugraditi? Dali netko to radi? Navodno ima nekih problema kada se kitovi ugraduju u V50.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned vel 03, 2008 9:55 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
E prijatelju nisi dobro započeo tekst :? . Bok Volvoljupci zovem se........................ :!: :?: :?

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned vel 03, 2008 3:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Naravno da ima problema, zna se pokazivati poruka na displayu da ne radi jedno od svetala i zna popucati plastika na farovima, pa sad ako želiš da ti se takve gluposti događaju.......


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned vel 03, 2008 9:35 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: sub pro 01, 2007 3:15 pm
Postovi: 387
Moglo bi bit problema zbog razloga koji je naveo Dugi!! :lol:

_________________
VOLVO Astra GTC


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon vel 04, 2008 11:49 pm 
Offline

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 1:54 am
Postovi: 3
Citat:
Naravno da ima problema, zna se pokazivati poruka na displayu da ne radi jedno od svetala i zna popucati plastika na farovima, pa sad ako želiš da ti se takve gluposti događaju.......
Zašto bi farovi pucali?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 1:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Zato jer su plastični a Xenon radi veću temp. i žarulja je bliže prema naprijed pa se samim time oplata ( tzv. staklo fara ) pregrijava i puca.

Imao slučajeva da su stranke tražile odobrenje garancije na farove ali kad sam vidio da je ugrađen naknadno Xenon, dobili su laganu odjebenicu.......


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 2:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
xenon ne radi veću temperaturu tj. ne zagrijava jače far od halogenke.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 4:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
A zakaj se onda rastopi far :?:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 4:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Evo ti primjer sa XC90


slika

slika

slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 6:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
neznam ja šta i kakve lampe je taj stavljao ali samo mogu reći da xe radi sa 35w xe žaruljama i da je zbog toga manja sama temperatura u faru.
ako imalo znaš njemači pročitaj prednosti i mane XE svijetla a i ja ću ti prevesti dolje navedenu manu na Hrv.

Vorteile

* Höhere Lebensdauer. Die mittlere Lebensdauer einer Xenonlampe beträgt 2000 Stunden im Vergleich zu einer H7-Halogenlampe mit 450 Stunden. Diese Lebensdauer hängt aber stark von der Anzahl der Zündungen sowie den vorherrschenden Bedingungen (Abkühlung, Verschmutzung, Einfärbung) ab, welcher die Lampe im alltäglichen Betrieb ausgesetzt ist.
* Geringe Leistungsaufnahme im Dauerbetrieb (35 Watt gegenüber 55 Watt bei den herkömmlichen Halogenlampen, z. B. H4 oder H7).
* Doppelter Lichtstrom gegenüber einer herkömmlichen Halogenlampe, H7 = max. 1100 lm, D2S-Xenon (bei 4200 K) ca. 3200 lm.
* Lichtausbeute ca. drei mal so hoch gegenüber Halogen (D2S ca. 91 lm/W gegenüber H7 ca. 26 lm/W).
* Die Leuchdichte ist bei einer Xenonlampe ca. 3 mal höher (D1S/D2S ca. 90 Mcd/m² gegenüber H7 ca. 30 Mcd/m²); somit ist die Abstrahlfläche des Kolbens bei gleichem Lichtstrom geringer.
* Durch höhere Farbtemperatur eine bessere Lichtfarbe (ähnlich dem Tageslicht). Farbtemperaturen über 5000 Kelvin sind in der EU bei Neufahrzeugen nicht mehr zulässig. Sie wurde deswegen auf 5000 K begrenzt, um die blaue Lichtfarbe zu entschärfen. Positiver Nebeneffekt: das Licht wird dadurch etwas heller.
* In Verbindung mit der Ellipsoidtechnik ist eine kleinere bzw. niedrigere Scheinwerferbauweise möglich. Der Grund liegt in der geringeren Abgabe von Wärmestrahlung der Lampe (siehe Technische Einzelheiten) und des kleinen Leuchtkörpers im Zusammenhang mit dem Strahlengang eines Ellipsoidsystems.

Nachteile

* Schlechteres Durchdringungsvermögen bei Nebel bei Xenon über 5000 K aufgrund des hohen Blau-Anteiles.
* Erschütterungsempfindlicher als Halogenlicht (leichtes Flackern bei schlechten Straßenverhältnissen).
* Zum Betrieb der Lampe an einem Fahrzeugbordnetz wird ein Steuergerät (EVG = elektronisches Vorschaltgerät) benötigt.
* Die Wartung kann meist nur in der Fachwerkstatt erfolgen. Natürlich mit entsprechenden Kosten.
* Höherer Anschaffungspreis im Vergleich zu herkömmlichen Halogenscheinwerfern.
* Höherer Austauschpreis der Leuchtmittel (ca. 50 € pro Leuchtmittel). Oftmals sind auch die Steuergeräte für fehlendes Licht verantwortlich. In Summe kann gesagt werden, dass die Anschaffungs- und Wartungskosten für Xenonlicht die durch besseren Wirkungsgrad eingesparten Kraftstoffkosten leider oft übertreffen.
* Stärkere Blendwirkung des Verkehrs
o bei falsch eingestellter Leuchtweite,
o beim Überfahren einer Kuppe,
o in Rechtskurven, wenn der Lichtkegel auf die Gegenfahrbahn kommt.


:idea: :idea: xx * Wegen der deutlich geringeren Wärmestrahlung gegenüber Glühlampen müssen bei Fahrten während starkem Schneefall die Scheinwerfer oft von Schnee und Eis befreit werden.
xx* ZBOG SLABOGA ISIJAVANJA TOPLINE NASPRAM OBIČNE ŽARULJE FAROVI SE ČESTO MORAJU OSLOBAĐATI OD SNJEGA I LEDA KOD JAKOG PADANJA SNJEGA ........


* Lichtfarbe ändert sich ins Blaue (höhere Kelvinzahl) bei häufigem Zünden der Brenner.
* Lichtstärke nimmt mit steigender Betriebsdauer (Alterung) ab. Während sich die Lichtstärke bei Glühlampen auf bis zu 80 % Leuchtkraft reduzieren kann, kann bei Xenonbrennern die Lichtstärke auf bis zu 60 % absinken, ehe die Leuchtfarbe für kurze Zeit violett wird, bevor sie eingehen.
* Die vorgeschriebene automatische Leuchtweitenregulierung gerät häufig ins Schwingen, und führt zu Blendwirkung und Irritation.
* Erhöte Umweltbelastungen durch a) Quecksilber b) zusätzliche Elektronik die sich beim Verschrotten nur sehr energieintensiv oder überhaupt nicht recyceln lässt.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 7:24 pm 
Offline

Pridružen/a: ned vel 03, 2008 1:54 am
Postovi: 3
Citat:
Zato jer su plastični a Xenon radi veću temp. i žarulja je bliže prema naprijed pa se samim time oplata ( tzv. staklo fara ) pregrijava i puca.

Imao slučajeva da su stranke tražile odobrenje garancije na farove ali kad sam vidio da je ugrađen naknadno Xenon, dobili su laganu odjebenicu.......
Xenon ti radi na manjoj temperaturi od Halogenih lampih.


Sta ti radis u Volvu? Ako da imam par pitanjaca za tebe preko PM-a :)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 9:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned sij 20, 2008 3:00 pm
Postovi: 910
Lokacija: Mihovljan, Čakovec
evo ja imam u svojoj s40-tki te kitove i zadovoljan sam!
što se tiče pucanja stakla, ja sam primjetil da su kod mene stakla (na jednom faru) bila malo spucana več od prije, znači od obične halogenke (očito i od sunca), a od kad sam xenon stavil nije se ništa povečalo!baš sam sad bio u garaži da budem siguran dal je kaj spucalo il nije i mogu potvrditi da nije ništa spucano! možda imam te dobre kitove! al mogu potvrditi i kikijuvu tvrdnju, mislim da se grijeju, stavil sam ruku prije nekoliko dana (slučajno) i osiječal sam toplinu na faru, al kolka je sad temperatura u odnosu na običnu žarulju u to se nebi opuštal, jer kod obične žarulje nisam stavio ruku na far! :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 10:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
@ Slaven - tebi nebre spucati jer imaš stakla a u ova dva slučaja su plastični farovi...

@ Gonzo- sve to stoji i ljepo je to netko napisao i ja sam ljepo napisao, pitao je čovjek kaj mu se može dogoditi, ja sam mu naveo stvari iz iskustva i potkrijepio slikama......

@ solmyr - da radim u Volvu ( piši )


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 10:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned sij 20, 2008 3:00 pm
Postovi: 910
Lokacija: Mihovljan, Čakovec
Citat:
@ Slaven - tebi nebre spucati jer imaš stakla a u ova dva slučaja su plastični farovi...
a točno u prvu si, a zbog čega onda izgleda onak malo zgrebeno znutra na jednom faru!? od sunca i vručine!?
kiki stvarno si majstor, kapa dolje...... :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 11:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
@ Slaven- ta stakla fara imaju neki premaz iznutra pa je moguće da ti je to malo popucalo, ja sam inaće na svojem desnom staklu ( jer je bilo ko da su kapljice iznutra ) to očistil ali je mnogo jebeno za očistiti, pun k... trljanja sa alkoholom inače neide dolje, tak da ako se to baš jako ne vidi ostavi tak kak je....


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan