Pozdrav svima,
Eto mene sa mojim problematičnim Volvom. S današnjim danom sam s njime prešao 110000 km otkako je kod mene. Na toj kilometraži mi je potrošio 2L ulja.
Za ovaj motor D5 doslovno vrijedi neuništiv s obzirom što mu je sve rađeno i kako su ga održavali on i dalje ide. Najviše sam ga vozio na dugim relacijama Zagreb - Šibenik - Zagreb (autocesta i stara cesta), Zagreb - Pula - Zagreb (autocesta) i okolica Zagreba te Slavonski Brod.
Auto sam bio servisirao u 4 mjesecu kod jednog majstora u Jablanovcu, on mi je pregledo auto i izmjenio dva nosača motora, stavio je LEMFÖRDER (nosač kod radilice i kod getribe)
Komplet diskovi i pakne prednje i stražnje ATE te ATE tekućina i gibljiva kočiona crijeva prednja.
Jedini kvar koji mi se dogodio, prije mjesec dana je da mi je procurilo kučište termostata i to je brzo sređeno.
Sada moje pitanje
Dali je ovo normalno stanje za filter zraka star 8 mjeseci?


Kad sam bio kod Maria Gubića on mi je rekao da su mu otišle karike i da zato troši ulje. Ovo je stanje cijevi i EGR, umjesto čađe sve je puno ulja, sam EGR ventil leptir je čist.


