Pozdrav svima,
Zanima me vaše mišljenje oko moga Volva S60 D5 136kW 2007. kojeg sam kupio i vozim malo manje od mjesec dana, a ima puno stvari koje treba promijeniti. Auto je prešlo 267000km.
Na autu su sigurno rađene improvizacije jer auto ne javlja nikakve greške motora niti se javlja Check Engine lampica, jedina greška koja se javlja je za poravnjanje svjetala "Headlamp Failure Service Required" i treba samo stisnuti OK i greška nestane do idućeg paljenja.
Ukratko kupio sam mačka u vreći pa me zanima dali je uopće isplativo ulagati ili ga se teška srca što prije riješiti kad se sve ovo doli zbroji i uzme u obzir?
Na autu su sljedeći nedostaci i problem:
- Auto nema DPF filter i katalizator, izvađeni te je direktno spojeno na ispušnu granu, bivši vlasnik nema pojma o tome
- Turbina se čuje i curi ulje na istoj (reparacija ili nova),
- Curi ulje na motor ne zna se točno gdje, napravio sam s autom 800km i potrošio je 1L ulja,
- Nakon duže što se ne pali prilikom paljenja nakratko bude bijeli dim (problem do neke od dizni jer se i osjeti miris dizela, prva dizna s lijeve strane motora ima ulja oko nje),
- Potrebna zamjena komplet prednjih i stražnjih disk kočnica i pločice
- Papučica kvačila zna ponekada vibrirati, nije je potrebno stisnuti samo prisloniti nogu i osjete se vibracije (bivši vlasnik tvrdi da je zamjenjen novi oem kuplung set 2021 god, problem do nosača motora, zamašnjak?)
-Ne rade parking senzori ni poravnjanje svjetala
- Auto gubi vakum jer mi se čuje sljedeći zvuk kada otvorim čep od ulja u radu, nosače bi trebalo mijenjati jer su loši, možda su oni uzrok gubljenja vakuma
https://www.youtube.com/watch?v=QHLyubTrIQ8
Ja sam na autu uradio sljedeće stvari jer su bile kritične
- Izmjena akumulatora 12V 100Ah
- Popravak crijeva od rashladne tekućine (curila rashladna tekućina i nakupljala se na bloku od mjenjača)
- Izmjena grijača 5 komada
- Izmjena ulja u mjenjaču.