Citat:
Dosta tih automobila s tim motorom imaju problem s diznama, nažalost loše gorivo - ne kupujte reparirane nego nove cca 1600-2000kn ovisno gdje se nabavlja
Aditivi
Ljudi rade greške, jer majstori krivo preporučuju - i tako unište sve 4 dizne
Prije sipanja bilo kakvog aditiva potrebno je očisti spremnika goriva, promijeniti filter goriva, te tek tada usipati u spremnik aditiv,
Uprotivnom napraviti ćete veći problem nego što ga sad imate. Jer aditiv rastapa sve naslage svega- i tada nastane veći problem nego što ste imali.
Kako napraviti čišćenje preko aditiva nakon čišćenja rezervara i filtera goriva , usipao sam u rezervar na 10L goriva ABRO aditiv (za mislim da piše za cca 500L goriva cijelu dozu koncentrat) (cca 100kn )
Upali auto da odradi 2 min i nakon toga ostavio auto da stoji 24 sata da aditiv djeluje u diznama.
Nakon toga kad upalite auto -početi će da lupa ( lupaju dizne koda pucate iz puške, jedva će raditi pokušat će se sam ugasiti) potrebno je voziti auto da se sustav dizna očisti.
Usipati pun tank goriva i odvoziti cca 200km i nakon toga zamijeniti ponovo filter goriva.
Obvezno raditi nakon što Vam majstor kaže da su sve 4 dizne loše. i nakon što se probudite u bolnici od udarca u glavu nakon što se pali kad čujete cijenu 4 dizne.
Ako ovo ne pomogne nažalost - nove dizne, preporuka je da prije svega vidite u kojem su stanju sve dizne, da radi 1 loše dizne, ne uništite sve 4 dizne.
P.S taj auto nakon promjene filtera goriva znanje je uplaiti preporuka je ugradnja ručne pumpe za navući gorivo na crijevo.
Hvala na odgovoru, auto je nakon promjene filtera goriva upalilo bez problema i od tad je radilo takodjer bez problema do prije par dana.
Jedina ponuda za novu diznu koju sam dobio ovdje (u Sarajevu) je 800KM sto je oko 3000 hrk. U pon idem u ovlasteni pa cu pitati koliko bi bila da se nabavi preko njih ali smatram da moze biti samo skuplje. (u prodavnici autodijelova su mi trazili broj sasije i koja mi tacno dizna treba tj sa kojeg cilindra jer su navodno sve 4 drugacije

)
Muci me to sto automobil radi sasvim normalno sve dok se odjednom ne upali taj Limp mode i nema pravila kad ce se to desiti, prvi put mi se upalio pri malo jacem gasu prilikom ukljucivanja na autoput, drugi put u gradskoj voznji od semafora do semafora.
Da li mi u ovlastenom servisu preko dijagnostike mogu vidjeti stanje svih dizni ili moram voziti automobil kod specijaliste za dizne?