Pozdrav,
imam 2 problema kako se i vidi iz naslova, prvi je PCV.
Naime PCV je bio zaštopan te je promijenjen kompletan sustav (i lajtunzi i kutija) i sada nakon nekog vremena radim opet "glove test" i opet napuhuje rukavicu.
Razlika je u tome što je prije odmah napuhao rukavicu (ler-gas), a sada ju uvlači unutra kako bi i trebao čak i kada natururam motor na 3000 okretaja, ali ako ga naturiram preko 4000 opet polagano napuše rukavicu.
Nisam još mjerio kompresiju ali kompresija se čini ok, ne pregirjava se uzbrdo ne gubi dah itd...ali na autocesti već nakon 150kmh nije baš "voljan" ići brže. Kod kretanja koji puta ima snage koji puta se teli ko krepana mačka (ovo je možda vezano i za ETM koji je počeo zezat).
Kada je PCV mijenjan mehaničar je provjeri uljne kanale i bili su ok, samo je PCV kutija bila zaštopana. Što bi još mogao biti problem; kompresija, hladnjak ulja zaštopan...?? Motor je 2.4 benzinac 125kw.
Drugi problem je "zveketanje" u kabini, i čini se kao da dolazi iz straženjeg dijela kabine. Javlja se kada je vani hladnije, kada je toplo ništa se ne čuje.
Sada je toplo vani pa ne mogu provjeriti da ne netko provoza a ja da osluškujem iza

Što bi to moglo biti, možda nekakve žice možda koje prolaze kroz zadnje stupove, predzatezači pojaseva, zračne zavjese..?
lp,