Citat:
Volvo d5 motor koji nema webasto i sa ispravnim termostatom počinje grijati onak fino baš da grije već nakon 10 km vožnje, govorim o vanjskoj temp. kada je cca - 10c, nema jebene šanse da taj d5 motor počinje tj. fino ugrije kabinu kada ga upalite, i nek odradi 2-3 min u leru i krenete vozit...treba mu bar 10 km da osjetno grije, jedina pomoć da grije prije jest ugraditi u masku ispred kilera ''tvrdi karton, tanku šper ploču, komad pvc oplate ili sl'' koji smanjuje prodor izuzetno zladnog zraka koji sve to prilikom vožnje raslađuje koler, motor, antifriz....
Moj D5 grije nakon cca 2 km. S ovim gore nešto ne štima, nakon 20 km??? Nema veze koliki je minus, on mora zagrijat brže.
Tvoj ima webasto 100% ako grije nakon 2 km, ako nema webasto, onda si ga ostavio u leru da radi kad si ga upalio barem 10 minuta i krenuo vozit, nema jebene šanse da upališ d5 na -10 i da nakon 2 km grije.
Isto tako imajte na umu, da pojedini modeli volva (kao što je bio moj s80) nemaju webasto, ali imaju dodatni elektični grijač koji pospješuje grijanje kabine u ovakvom periodu niskih temperatura.
( EA02 PTC HEATER (SUPL. AIR HEATER)
Positive Thermal Cofficient, 1200W
Nije to nitko u konverzaciji spomenuo, pa čisto da dodam i tu opciju.
Ponavaljam, d5 motor, ako nije ugrijan na leru nakon startanja, i ako nema bilo kakvu izvedbu dodatnog grijača, nema jebene šanske da grije nakon 2 km vožnje ....
Potpis od A do Ž
+ hvala za info o PTC, nisam znao da je isao i u Volvo, ja planirao ubaciti od Francuza
Sent from my SM-G900F using Tapatalk