Sada je: uto ožu 19, 2024 7:54 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 440 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon stu 10, 2014 7:04 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
mali problem ---turbina radi, sve gume ispravne,interkuler uredan senzor uredan , sumnja se na klapnu koja je valjda uz turbinu, pa me zanima koja je uloga te klapne i dali može zaštekati, naime zviždi mi motor kad bi se navodno trebala uključiti turbina na 2100 okretaja,ne vuče nema snage , ako ima tko isti problem molio bi ga da mi pomogne ,jer čim uđeš u servis več si dužan.....


Vrh
   
PostPostano: pon stu 10, 2014 7:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Ajde malo pogledaj sve vakume i crijeva od turbine jer ako je koje napuklo moguće da vuče falš zrak i auto neide..
Turbina klapnu nema nego postoji klapna gasa na usisnoj grani koja se zna zaprljat ali nevidim razloga da motor zbog nje ne vuče ako ona otvara i ako ti gas nije tvrd

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pon stu 10, 2014 10:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
gas nije tvrd,kao i do sada uvjek isti, molim te preciziraj mi di se točno nalazi ta klapna, znaš da je renolov motor od 66kw,bio sam u meštra koji radi samo renaulta doduše nije servis orginal,i kaže mi da je turbina potpuno ispravna , šta me veseli jer puno košta nova ili reparirana---onog momenta kad se turbina uključuje zviždi zrak,a ustvarnosti ona se ne uključi i auto ide ko običan dizel pa me živo zanima ta klapna---sve guma i interkuler uredno...pozzzz


Vrh
   
PostPostano: pon stu 10, 2014 10:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Jaoo.. nisam ni obraćao pozornost na to da je dizel.. my bad...
T8 imaš bosch pumpu... za klapnu nisam točno siguran gdije se nalazi al provjeri crijeva.. jer meni sve smrdi na to...
Btw javi se Nenadu za detalje jer je tu on stručniji

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: uto stu 11, 2014 6:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Loris, pod klapnom si mislio na wastegate, klapnu čija je uloga da preusmjeri izduvne gasove mimo turbine i time smanji obrtaje turbine, čime se smanjuje i tlak koji stvara na kompresorskom dijelu. Ovo je skraćena verzija, stvarno nemam vremena i živaca za cijelo predavanje, da te zanimalo našao bi na internetu, ima super članaka i videa na jutjubu.
Elem, kad je klapna otvorena do kraja, nemaš tlaka, ili kako bi laici rekli "turbina je isključena" - iako je turbina uvijek "uključena", samo što na tvom motoru od tih 2100 o/min stvara koristan tlak.

Sama klapna se rijetko "pokvari", međutim zna ti vakumski aktuator koji izgleda ovako:
http://www.turbosmart.com.au/wp-content ... turbo2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
(ova "gljiva" sa štangicom je aktuator.)
...zaglaviti i onda klapna ostaje otvorena. Aktuator se ne popravlja, kupi se drugi u servisu turbina, a ispravnost mu možeš provjeriti tako što ćeš u ulazno crijevo puhnuti zrak pod tlakom od recimo 1bar - ako se štangica ne pomjera nikako ili jako malo, crkao je.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: uto stu 11, 2014 8:16 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 08, 2013 7:45 pm
Postovi: 27
Vozi: volvo gle 460 td
provjerena crijeva ful detaljno i našla se rupa--radi ko švicarski sat---hvala na savjetima i na pomoči---pozzzz


Vrh
   
PostPostano: uto stu 11, 2014 10:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
;)
Bravo.. pilaj dalje

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 29, 2017 4:48 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 24, 2014 9:37 am
Postovi: 36
Vozi: ..340 nekad, 460 sad
Lokacija: Koprivničko - Križevačka
Pozz. Da ne otvaram temu bzvz malo se tu ubacim :D Jel imaš još taj auto? Ja kupih neki isti..460 1.9 td 96' . I meni tek na oko 2100 turbina proradi...nisam imao takav auto pa se upoznajem. Za sad vidim da mi je crijevo zablindirano što bi trebalo ić na onaj element sa sajlom na bosch pumpi..vjerovatno čok, i reci mi dal tvoj ima relej za servo pumpu volana tik do kilera na sredini auta..rekao mi čovjek od koga ga kupih da ne radi servo volan no on se godinama tako vozi. I jasno, neda meni vrag mira i pronađem gdje je..i shvatim da je električni pogon, i nađem taj relej sa 70A kontaktima sa skurenim kontaktom...i nađem drugi samo da probam jel to radi ( od golfa2 od grijača iste je snage samo male pinove treba precvikat) i test proba..i zapali se relej i stopi taj + dolaz od 6 kvadrata..valjda je u šlusu pumpa..i umalo mi izgore sve...pa se pitam ako neko zna, taj + dolazi vjerovatno od armature sa osiguračima...zar to nije zaštićeno nikakvim osiguračom?? Izgleda mi sve tvornički..taj + u buntu žica, nije da je neko nešto izvađao...sorry što tu pišem..moram se jadat :D


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 29, 2017 10:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Auto iz 96. da ima električni servo ? To prvi put čujem , moram priznati


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet lis 06, 2017 11:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
+ od 6 kvadrata ne bi trebao dolaziti sa osigurača, vjerovatno direkt sa baterije. Pretpostavljam da ti je relej bio u nekom čudnom internom spoju, vjerovatno na konektoru releja, jer je to inače problematično na Volvoima 90-ih godina, pogotovo tu oko motora. Moguće da je i pumpa, treba je probati direktno spojiti na neki akumulator van auta pa vidjeti šta će se desiti.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 13, 2018 8:54 pm 
Offline

Pridružen/a: pet lis 24, 2014 9:37 am
Postovi: 36
Vozi: ..340 nekad, 460 sad
Lokacija: Koprivničko - Križevačka
Da da, direktan + ide inače...koma. Rastepo sam pumpu..ovi 1.9td sa klimom 96' imaju el.servo. Pošto ga već dugo motam "mehanički" …a el.motor pumpe full izgorio iznutra, ako neko ima drugu pumpu slučajno, kupujem. Rabljenu :-D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan