Uglavnom, po preporuci mehaničara nisam ništa grijao. Skinuo sam kotače dolje, žičanom četkom sam očistio oko mjesta gdje odzračnik ulazi u čeljust, uzeo wd antirost nešto i našpricao po tome pa nasadio broj manju gedoru na maticu odzračnika i čekičem lagano istuckao, i tako 5-6 puta svaki kotač kroz cca 5-6 dana. Nakon toga sam probao otpustiti i svaki odzračnik je otpustio bez problema. Kočnice sam od najdaljeg kotača prema najbližem odzračio na slijedeći način: sin je pumpao papučicu 5-6 puta zatim stisnuo papučicu i držao je dok ja nisam otpustio odzračnik, ispustio staro ulje i pritegnuo odzračnik. Onda je on pustio papučicu i ponovio pumpanje i tako dok ja nisam procijenio da je novo ulje počelo izlaziti iz odzračnika. Potrošio sam litru i pol ulja tako da je sigurno dobro odzračeno. Ni u jednom trenutku nisam primijetio da je izašlo i zraka sa uljem. Novo ulje i ulje iz posude po boji su bili jako različiti. Novo ulje je bilo svijetle boje i prozirno dok je staro bilo tamno žuto i ne baš tako prozirno. Iz svih čeljusti je izašlo van recimo normalno staro ulje a iz prednje lijeve je izašlo nešto kao jabukovača, mutno i s nekim talogom. Nakon postupka auto ipak koči malo bolje ali nije to još to. Sad kad je hladno koči kako treba, kad je vani toplo opet koči nekad bolje nekad lošije ali nikada ovako dobro kao sada dok je hladno. Primječujem da ponekad kad kočim pri večim brzinama pod nogom imam osječaj kao da su diskovi izbacili pa trese, a opet ponekad koči bez trešnje. Navodno se kočnice sa abs-om nekako drugačije odzračuju, možda je tu negdje greška, na abs pumpi, neki vakum, nemam pojma.
P.S. Znam da se ne kaže/piše kočiono ulje nego kočiona tekučina ali sam već sve napisao pa mi se ne ispravlja
