Sada je: sri tra 30, 2025 11:17 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 30, 2015 12:02 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 27, 2015 11:38 am
Postovi: 5
Vozi: volvo s60 d5
Dešava mi se da motor iznenada izgubi snagu kod jačeg ubrzavanja i tada mi se upali žuti trokutić i nemam gasa sve dok obrtaji ne dođu do 2500 i tada se sve normalizuje. Da li neko zna šta bi moglo biti problem. Bio sam na dijagnostici ali ne pokazuje ništa.


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2015 7:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Hhaha baci te u safe mode cesto je to kod njih prvo promeni filter goriva pa na googlu vidi ecm 6805 e sad teorije su razne izgubi vakum nosaca motora prednjeg i zadnjeg zarljana varijabilna krilca na turbini a boki je to popravio zamenom pumpe visokog tlaka. I meni se to desava pustis ga malo i onda polako ubrzavas i na nekih 110km/h zna proraditi nekad ide bez problema nekad zeza.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2015 7:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
Menjao senzor pritiska raila, injectore, turbo, nosače motora (vakumske), VVT, ventil kod kućišta filtera, katalizator...sve džaba dok nisam pumpu visokog pritiska promenio.
Moguće i kat da ti je zapusen, ako je većinom gradska vožnja.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: čet srp 30, 2015 9:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Volvo dijagnostika???

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2015 12:33 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 27, 2015 11:38 am
Postovi: 5
Vozi: volvo s60 d5
Pa večinom je gradska vožnja, a filter goriva sam mjenjao i ništa se nije promjenilo.


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2015 2:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 1:36 pm
Postovi: 666
Vozi: V70 D5
Lokacija: Sombor
probaj ga negde "izduvati", moguće cat, ili ovo što ti Đogra rekao u vezi varijabilnih krilaca na turbini.


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2015 8:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Zagrij ti njega i onda ga produvaj onako fino na jedno 3000 obrtaja

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2015 11:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 02, 2009 12:56 pm
Postovi: 45
Vozi: S80 D5
Lokacija: Novi Zagreb
Provjeri injectore..iste simptome sam imao i dva mjeseca obilazio servise,a na kraju od pet injectora tri su otišla


Vrh
   
PostPostano: sub kol 01, 2015 9:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Koliko je popravak kostao ako se smije znati?

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sri kol 05, 2015 12:03 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 02, 2009 12:56 pm
Postovi: 45
Vozi: S80 D5
Lokacija: Novi Zagreb
1000 kn po injectoru


Vrh
   
PostPostano: pet kol 07, 2015 2:00 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sri srp 30, 2014 11:28 am
Postovi: 195
Vozi: Volvo V70 D5 '03.
Lokacija: Leštakovec, Varaždin
Isti problem bio kod kolege, 3 godine nije mogao otkrit kvar da bi na kraju jedan majstor rekao da je do turbine. Naime, najvjerojatnije zbog temperature, krilca na turbini su bila previše zakrenuta pa je bio prevelik pritisak.
Reparatura turbine i riješen problem, znači pokušaj da ti mjeri pritisak na turbini ili još bolje da to radi ako može u vožnji kad se to dogodi!

_________________
V70 D5 2003. 10.2016.-09.2018.
S40 2.0 1998. 07.2014.-10.2016.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan