Sada je: pet svi 16, 2025 12:41 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 62 posta ]  Stranica 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet stu 29, 2007 11:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Evo danas smogao vremena i izvadio motorček.

slika
slika

Sutra slijedi otvaranje motora te utvrđivanje štete ( uzrok sam već našao- garež ) ima je puni filter, budem poslikal da vidite kak to izgleda.

Pitanje za naše Turbo fanove: dali turbo smije imati aksijalni luft od 1mm, gore dole nema lufta ( ima koliko smije imati ) a ovaj aksijalni nisam nikad isprobavao pa neznam.


Zadnja izmjena: KIKIR6, dana/u ned pro 09, 2007 1:35 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 4:35 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Kako je pitanje NAMJERNO postavljeno samo za turbinaše onda neču ni odgovorit :lol: :lol: Ustvari samo na ovavi način : TURBINA pa luft :shock: :shock: :shock: moža ali u mikronima a ne u metrima...

Ne sumljam u tvoju detekciju kvara motora...za mene je to po prvi put da se susrečem sa garežinom koja je uzrokovala kvar motora...u filteru...protok ulja itd...aj aj poslikaj bit če interesantno :wink: :wink:

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 8:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
gore dole je normalno da ima lufta jer nije ballbearing iliti kugel gelagert, ali ljevo desno na shaftu nesmije biti lufta osim ako je turbina suha tj. nema ni kapi ulja ali to chujesh klok klok kad je michesh ljevo desno i to se chuje jako malo,skoro neprimjetno.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 9:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Aksijalni luft na ruku ne smije biti osjetan.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 12:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ovakvih motora ja ima zvei komad u moja garaža.Da aksijalni luft nebi smio biti ali ovaj zadnji motor koji smo uzeli ima aksijalno lufta barem 3-4 milimetra ali je auto ipak išao kao blesav.To znam jer smo ga uzeli u voznom stanju.Sad je samo pitanje kakva je potrošnja ulja :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 8:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Ma ljudi moji o čemu vi pričate, :? :? :? :? :? Još jednom NULA - Zero clearance u svim smjerovima.... :wink:

slika

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 9:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Meni je nekako logicno da postoji luft. Ipak se pod utjecajem temperture svi materijali sire/stezu...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 9:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Ma ljudi moji o čemu vi pričate, :? :? :? :? :? Još jednom NULA - Zero clearance u svim smjerovima.... :wink:

slika
samo ballbearing turbine nemaju lufta a ove obične koji mi imamo imaju jer osovina pliva u ulju i nema nikakvih lagera zato se da pomicati gore dole.
iz tog razloga sam napisao da se može čuti klok klok kad se pomiče osovina ako je turbina potpuno suha ili isprana od ulja.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 10:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Turbina je bila suha ko barut i kad se natoči ulje više nema lufta ( zato mi je to bilo čudno jer nikad nisam isprobaval taj luft na suhu turbinu).

Inače je stanje turbine super, što se tiče lufta gore dole i stanja lopatica.

Evo malo slikica: tj. kaj se dogodi dok se u motoru ne koristi odgovarajuće ulje i vozi se duže nego je propisano ( serv interval )

slikaslikaslika
slikaslikaslika
slikaslika

Nemam sad sliku klipa kak zgleda zaboravil skinuti sa fotića, klip je udaral u glavu i razbio se sa strane i popucale su karike, nemožete vjerovati a bloku ništa! Ko novi je, bez oštečenja i potrošenosti.

Dijelove sam prao 4 sata i nisam ih uspio skroz očistiti od gareži, ali je pono bolje odnosno zadovoljavajuće ( zmazano je ali se ne skida više garež )

Sad samo čekam da mi dođu dijelovi i idemo u sastavljanje, mijenja se:
Radilica, klip, sve klipnjače, karike, svi ležajevi, pumpa ulja, sve brtve na motoru, remeni, zatezači, svi filteri, itd.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 10:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Nemam sad sliku klipa kak zgleda zaboravil skinuti sa fotića, klip je udaral u glavu i razbio se sa strane i popucale su karike, nemožete vjerovati a bloku ništa! Ko novi je, bez oštečenja i potrošenosti.

Dijelove sam prao 4 sata i nisam ih uspio skroz očistiti od gareži, ali je pono bolje odnosno zadovoljavajuće ( zmazano je ali se ne skida više garež )

Sad samo čekam da mi dođu dijelovi i idemo u sastavljanje, mijenja se:
Radilica, klip, sve klipnjače, karike, svi ležajevi, pumpa ulja, sve brtve na motoru, remeni, zatezači, svi filteri, itd.
Krasan posao. Da li je lapsus da mijenjas jedan klip ili ne? Ne znam kolika je cijena 4 klipa ali IMHO mislim da bi bila pogreska nepromijeniti sve klipove, kad vec idu sve nove karike, klipnjace...
Vjerojatno si napisao negdje, propustio sam: da li se zna koliko je presao preko intervala i kakvo je to uopce ulje bilo unutra? Izgleda zagoreno kao da je to bio Inin Super3. :(


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 10:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ako si frik imam ja neku tekućinu koja otapa garež, koriste je u gredelju na motorima lokomotiva. Ak si zainteresiran dam ti malo da probaš ;)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 10:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
@Branimir; ostali klipovi su super, nema potrebe raditi dodatan trošak, čak ni karike nisu potrošene, onda znaš da je i stanje klipova OK, jedino ovaj koji je dobil po pi...
Neznam koliko je prošao preko serv. intervala jer se ne vidi na kartici kad je bila zadnja izmjena, ulje je bilo Valvoline a koja specifikacija- nemam pojma.

@Ruka; Hvala, ali neda mi se više prati jer sam se danas namučil dosta sa tim pranjem, te mislim da je dovoljno oprano.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 30, 2007 10:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Fino. Još jedan Volvo motor koji je dobio po pi*ki od Valvoline ulja :evil:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 12:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Fino. Još jedan Volvo motor koji je dobio po pi*ki od Valvoline ulja :evil:
Što je taj auto bio održavan kod Moto-Risa :?:

Kiki koliki je inače po specifikaciji Volva servisni interval za taj motor, ili je ovo bio nemar vlasnika koji je očito ložio ovaj stroj ili je preskočio jedan servisni interval pa otišlo sve u p.m., inače na svom autu ulje mjenjam između 6-8 tkm upravo kako bi pokaušao izbjeć ovo.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 12:15 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Kao da gledam svoj motorIsto je tak bil zagoren

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 62 posta ]  Stranica 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan