Citat:
Citat:
Mkusan, na svakom modernom dizelu je dvomaseni zamasnjak donekle slaba tocka i potrosni materijal. Sad to zamijenis, i miran si barem 100.000km.
To sve stoji, ali bojim se da to samo jedan u nizu manjkavosti auta koje sam uočio u relativno kratkom vremenskom roku kao vlasnik. Evo nekih:
1. kriminalno loša svijetla, usprokos vađenju i čišćenju projektora i +30% žaruljama (moja pretpostavka matirani reflektivni sloj uslijed topline)
2. leptirić gasa i otežano paljenje (privremeno riješeno čišćenjem i brušenjem klapne)
3. hladnjak klime (odlazi brzo uslijed nakupljanja smeća između njega i vrlo blizu postavljenog hladnjaka intercooolera-tek trebam zamijenit,i klima ne radi)
4. alternator (ovo je Bogu hvala promijenio bivši vlasnik nedavno)
Da se razumijemo, auto je užitak voziti, podvozje je dobro i okretni moment vrhunski, ali ja sam Volvo kvalitetu zamišljao drugačije.
Evo da i ja dam malo svoje viđenje jer ja imam S40 2.0D iz 2006.
1. Svjetla su loša - probao i s philips xtreme power žaruljama (malo bolje ali ništa previš)
2. Imao taj problem - pobrusio jednom i to je to (pogledaj post ok Kikija o dizanju injektora na stage 4 - nakon toga meni se više ne dešava problem s paljenjem)
3. Klima radi bez ikakvog održavanja - 9 godina
4. Anlaser i alternator su jedan od najvećih promašaja u ovom modelu. Kvare se skoro svima.
5. EGR ventil - zana otići promjenio svoj na 22x xxxkm.
6. Žice u gepeku - imaju pregib i često dođe do pucanja izolacije
Auto sam kupio s 142000km a sad ima 268 xxxkm (u 4 evo sad 5 godina kod mene).
Popis kvarova i zamjene djelova koje sam imao je sljedeći:
- anlaser i alternator - uspio majstor pokrpati i jedno i drugo (3000kn)
- EGR ventil (oko 900kn)
- ventil turbine (oko 400 kn)
- prednji amortizeri i oba ležaja (amortizeri 1200kn lezaji 1700kn)
- akumulator (900kn)
- diskovi i pakne (sva 4 diska i pakne - 2300 kn)
Ovdje neću računati redovne servise. I sad kad sve zbrojim investicija u auto o "potrošnih djelova" je bila oko 10000 kn. Treba uzet u obzir da sam kupovao malo bolje djelove pa su me skluplje došli tako da i ova cifra može biti manja. Kad se sve uzme u obzir da sam u 126000 km potrošio te novce čini mi se malo. Ja sam super zadovoljan sa svojim autom.
Treba uzet u obzir činjenicu da je auto polovan i da se nikad ne zna kako je prijašnji vlasnik pazio na svoj automobil. Druga stvar je da auto ima 265000km, normalno je da stvari odlaze. Gledaj to s druge strane, ako to sad rješiš miran si duži period vremena.
Ja sam na svom promjenio dio problematičih stvari. Čeka me još kvačilo, potisni i zamašnjak ali to još radi pa mogu čekat. Ovaj trošak će biti poveći ali s druge strane šta mogu očekivati od auta 9 godina starog i na kojem nikad nije mjenjano kvačilo a bio je od firme vozilo. Nije ga se baš šparalo. A da ga idem prodavat mogu dobit kikiriki za njega i opet kupit nešto upitne kvalitete (neki ne Volvo naravno).
Eto na karju ja svog FORDA/PEUGEOTA nebih mjenjao.
Samo polako, kad sve rješiš uživat ćeš u svemu. Drzi se i javi kako su prošli radovi.