Nakon šta sam promjenio FPR i sve 4 svijećice, imam nekakav novi problem...
Kad naglo stisnem papućicu gasa, upali se lampica od lambda sonde i DSA lampica, a nakon toga auto ne može preko 4500 okr/min. tj. može ali kao da radi na 3 cilindra.
Nakon šta ugasim auto i opet ga upalim, greška nestane, tj. lampice se pogase i opet se upale ako dam naglo gas.
To sam odskenirao i na dijagnostici mi je pokazalo greške
P0352 - Ignition Coil "B" Primary/Secondary Circuit
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Primjetio sam da kada tek upalim auto na hladno, da ćak bolje radi i ne osjeti se da ima "misfire" na svijećicama, dok kad je auto zagrijan, da onda osjetim kako cukne koji put.
Svijećice su dakle, nove, bobine fizički na oko izgledaju kao nove, kablovi su novi. Motor je ispravan i u besprijekornom stanju šta se tiće mehanike.
Ja sam pretpostavio da je crkla bobina na 4. cilindru, a na nju je povezan i 1. cilindar tj. po grešci P0352 koja kaže da je to bobina B ili druga bobina, a greška P0300 kaže da se to događa na više cilindara, a ne samo na tome na kojem je ta biobina, a šta je i logično jer ta bobina ide i na 1. i 4. cilindar. Isto tako i pretpostavljam da kad se bobina zagrije da onda počinju problemi sa njom isto tako i kad radi na visokim okretajima i jednostavno probije negdje...
Meni je to nekako logično, a sad i vas pitam da li je netko imao ovakvih problema, da li da mjenjam bobinu/bobine?