Sada je: sri tra 30, 2025 9:17 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet tra 10, 2014 6:41 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
jedno pitanje samo, vezano uz sat na kontrolnoj ploči.
Danas sam skužio sa mi se sat zna resetirati (onaj koji pokazuje vrijeme).
Jučer sam skužio da pokazuje krivo vrijeme i namjestim ga.. Danas idem na posao i upalim auto, pokazuje 0:00.
Auto pali bez problema, i po zimi, i sad, rekli bi na zub.

Nije sad da je neki problem, al skužio sam koliko ti nekaj fali kad si imao a onda nemaš, a neda mi se vaditi mobitel da gledam sat kad sam u autu.

Jel netko zna kaj bi moglo biti?


Vrh
   
PostPostano: pet tra 11, 2014 9:49 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Meni se ista stvar desila pre godinu dana...samo tada i nikad vise...
U kakvom stanju ti je akumulator? Desava se da elektronika poludi kada je akumulator slab pa prilikom verglanja napon padne ispod nekog nivoa...onda najstaje show...


Vrh
   
PostPostano: pet tra 11, 2014 12:08 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
Akumulator je star 3,5 godine.
Nikad nije bilo problema, palio i po zimi bez problema, bez previše verglanja, a sad pali "na zub".
skužio sam da se to dogodilo, onda sam namjestio sat i sljedeći dan je bilo ok...
danas nisam koristio auto, pa neznam, al vidjet ću pa se povratno javim..


Vrh
   
PostPostano: sub tra 12, 2014 1:14 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Došlo je do pada napona negdje u dovodu napajanja do računala i sustav se u "radu" resetirao. Meni se to desilo nekoliko puta u par godina. Dizel motori vuku puno više struje kod pokretanja motora i vjerojatno se dogodilo navedeno. Pad napona na računalu može bit' zbog lošeg spoja u samom razdjelniku energetskog sustava, tj. na mjestu gdje je loš (oksidirao) spoj, hladan lem ... . Meni je akumulator tad bio prilično "prazan", pa pretpostavljam da je to. Ako nije to, vjerojatno je sotware, a o tome ... :twisted: Možda su sve greške koje su mi se dogodile u tih par godina samo "loš spoj". Samo da ga nađem, sunce mu ... :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: pon tra 14, 2014 7:41 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
Auto je prije toga stajao 2 tjedna, pa je kod paljenja možda bio niži napon pa se resetiralo.
Sad sam se vozio kroz vikend i sve je ok.
recimo, memorirane stanice u radiju nije izgubio).


Vrh
   
PostPostano: uto tra 15, 2014 5:40 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Ja zastupam teoriju da je u pitanju pad napona, to sto kolega kaze, povuce veliku struju i ako je auto duze stajao ili je iz nekog drugog razloga doslo do pada napona, tada se znaju desiti razne druge, mnogo ozbiljnije stvari od resetovanja sata jer im elektronika poludi. Kod novih XC60 zna da crkne i ECU a meni se desilo da mi crkne CD tj da se zaglavi disk kada sam jednom duze verglao.
Zato moje iskustvo kaze da akumulaor mora uvek biti u savrsenom stanju inace posledice mogu biti skuplje od 5 akumulatora!
Pozz


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan