Sada je: sri tra 30, 2025 9:05 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub pro 21, 2013 12:00 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Pozdrav! Zanima me da li je neko imao slicne probleme i da li je menjanjem pumpe za gorivo resio taj problem...
Naime, kada je motor hladan, auto ide normalno, ima snage i obrtnog momenta na nizim obrtajima i na visim.
Kada motor dodje blizu radne temperature, pocne da trza u pojasu od 1600-2200 obrt.... prilikom odrzavanja brzine....pri malom gasu. Oseti pad snage, posebno na nizim obrtajima, ali ne mnogo. Pocne da kasni odaziv na papucicu gasa....tako da stisnes...prodje 2-3 sec pa onda ubrzava...
DPF i EGR su uklonjeni, turbina je skoro nova, nove dizne, promenjena 2 filtera goriva i ocisceno kuciste fitlera goriva, filter vazduha nov, MAF senzor nije, probao s drugim, ventil turbine nije, sva vakuum creva su ok, probao gorivo sa raznih pumpi, sve isto...
Ostala je mogucnost da je problem u pumpi za gorivo i to planiram da promenim kao poslednja ideja...

Hvala i pozdrav!


Vrh
   
PostPostano: sub pro 21, 2013 12:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Ja se slabo razumijem, ali me podsjetilo da je jedan moj kolega imao vrlo sličan problem tvome i da je kod njega (Škoda Octavia) u pitanju bila lambda-sonda.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 21, 2013 2:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Ovaj model nema lamda sonde...hvala u svakom slucaju! ;)


Vrh
   
PostPostano: sub pro 21, 2013 3:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Onda srry :oops:

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 21, 2013 4:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Je se to desava na bilo kojoj razini goriva u rezervaru. Mislim ako se desava na niskim obrtajima ispod 2000 da je normalno jer turbini treba da se "pokrene"

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sub pro 21, 2013 6:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Nije li to onaj spominjani problem sa mapiranjem dizni ili nešto tako slično :think: Mislim da je bilo govora o tome...


Vrh
   
PostPostano: ned pro 22, 2013 10:34 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Citat:
Je se to desava na bilo kojoj razini goriva u rezervaru. Mislim ako se desava na niskim obrtajima ispod 2000 da je normalno jer turbini treba da se "pokrene"
Prvo sam mislio da je to, cinilo mi se da ima razlike, trzao je kada je manje goriva tj od pola na nize...Sada trza ne vezano za kolicinu goriva u rezervoaru.
Da razdvojimo, dva problema su:
1. Trzanje pri laganom gasu tj. odrzavanje brzine (1600-2200)...na ravnom...
2. Smanjenje snage i zakasnjena reakcija na gas

Oba problema se desavaju SAMO kada motor pridje radnoj temperaturi i dalje...kada je hladan auto je ko nov!


Vrh
   
PostPostano: ned pro 22, 2013 10:36 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Citat:
Nije li to onaj spominjani problem sa mapiranjem dizni ili nešto tako slično :think: Mislim da je bilo govora o tome...
Da, citao sam o tome i probao sam dati dizne na "Stage 4"...osim sto mi je BC pokazivao nizu potrosnju sve je bilo isto kao i sada na "Stage 5". To nije nista promenilo!
Narucio sam MAF senzor (jedino njega nisam probao menjati) i cekam da vidim da li da narucim i pumpu goriva...


Vrh
   
PostPostano: uto tra 08, 2014 4:26 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ožu 31, 2013 10:11 pm
Postovi: 17
Vozi: s40/2,0d/2005
postovani,
da li ste uspjeli rijesiti problem sa "trzanjem" ?, i ja imam identičan problem


Vrh
   
PostPostano: sri tra 09, 2014 9:57 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Nije u putanju pumpa za gorivo...zamenio i opet isto...
Potraga je i dalje u toku, sve vise ljudi se zali na iste ili slicne probleme na tom motoru...


Vrh
   
PostPostano: sri tra 09, 2014 9:59 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
P.S. Zamenio i dizne i opet isto...


Vrh
   
PostPostano: pet tra 11, 2014 9:21 am 
Offline

Pridružen/a: čet tra 11, 2013 9:02 pm
Postovi: 12
Vozi: Volvo
Pozdrav,

dugo vremena sam imao identican problem (trzanje pri odrzavanju konstantne brzine), ali nisam primjecivao gubitak snage. Uglavnom, problem je sa VENTILOM PROTOKA GORIVA (nalazi se na donjoj strani pumpe visokog pritiska). Nakon zamjene, sve radi dobro.


Vrh
   
PostPostano: pet tra 11, 2014 9:46 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Da, gubitak snage izgleda nije vezan za to trzanje...vrlo moguce...
Mozes mi malo detaljnije reci koji je to ventil tj gde se nalazi? Da li se on nalazi na samoj pumpi ili je odvojen od nje? Postoji jedan, kako ga zovu, regulator pritiska goriva koji je na samoj pumpi, ali je sa gornje strane...i njega sam menjao...nista se nije promenilo...trza i dalje...
Hvala!


Vrh
   
PostPostano: sub tra 12, 2014 10:26 am 
Offline

Pridružen/a: čet tra 11, 2013 9:02 pm
Postovi: 12
Vozi: Volvo
Naravno da mogu:

Na gornjoj strani pumpe se nalazi "regulator protoka goriva", a na donjoj "ventil protoka/pritiska goriva" (sifra 193341). Prilicno je nedostupan, te za zamjenu treba kljuc (br. 34, ako se ne varam..znam da je ogroman). Kod mene su oba bila u kvaru (gornji je bio odgovoran za gubitak snage pri naglom stiskanju papucice gasa, zajedno sa ostecenim usisnim crijevom), a donji za trzanje. Nakon zamjene, auto savrseno radi.

Ovako izgleda: http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-C30-S40 ... 3cd6aed272" onclick="window.open(this.href);return false;

Sto se tice gubitka snage, obavezno pregledaj usisno crijevo. Zna se dogoditi da se priblizi crijevu kompresora klime, te se zbog trenja pocijepa (upravo to se dogodilo u mom slucaju). Takodjer provjeri "ventil pritiska turbine (TCV)", smedje boje, nalazi se u neposrednoj blizini MAF senzora (on takodjer zna izazvati trzanje pri konstantnoj brzini).

Ukoliko nista od toga ne pomogne, ostaje mogucnost neispravnog "senzora pritiska goriva", koji se nalazi na sredini šine.

Ako jos nesto treba, slobodno pisi.

Sretno


Vrh
   
PostPostano: uto tra 15, 2014 5:32 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Cuj, ovo bi se vec moglo nazvati "projektom" a ne kvarom :), hvala na iscrpnom odgovoru...naime...
Probao sam zameniti komplet pumpu sa oba regulatora ( kada se pumpa skine na njoj ostaju oba regulatora ), skinuo sa drugog, navodno ispravnog auta...i sve isto. Menjao sam i senzor pritiska na commn railu i opet isto. Menjao maf senzor, senzor pritiska vazduha na usisu, ventil turbine, filter goriva, crevo od filtera goriva do pumpe, skidao i cistio rezervoar ( koji je bio skroz cist ) i sve isto.
Zanimljivo je to da se trzanje i zakasnjeno ubrzavanje ne dogadja kada je motor hladan tako da, kada mu simulacijom spustim temperaturu motora (otkacio sam mu senzor temp motora i stavio otpornik tako da mi na satu kaze da je motor hladan) sve radi ok! :)
Zakljucak je na kraju da je problem u samom softu ECU-a, da ne ulazim konkretno, time se trenutno bave par stucnjaka Holandiji koji su otkrili greske u fabrickom fajlu i sada se radi na izmeni nekih parametara koji su sporni. Pokusacu jos sa tim novim softverom resiti problem...
Jos jednom hvala i pozdrav!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan