Citat:
Na mobile.de gdje i gledam auto Svabo deklarira D3 motor sa 2.0 kubika i 136 KS (to je onda PSA motor ali nigdje to ne navode naravno) , dok i motor od 150 KS vode pod D3 (koji je ustvari Volvo motor) ,a razlika je nekih 1000 eura od motora do motora.
Sto se tice Volva V70 imao sam jedan sluzbeni sa 2.5 benzinskim motorom i pogonom na sva 4 (AWD,top paket opreme), a prije neka 3 mjeseca sam imao novi S60 sa D3 (mislim 170 KS,Bussines paket ili sl) motorom na 5 dana.
Navedena vozila kao i V50 su mozda dimenzijama u klasi nekog Golfa, Astre ili Focusa ,ali samo dimenzijama i tu se prica zavrsava jer kvaliteta izrade i vrsta koristenih materijala je daleko iznad kvalitete ranije navedenih,i naravno Volvo je daleko udobniji ...
Manu sam nasao u overstearingu na S60 gdje malo teze prenosi tu snagu na prednju osovinu i dolazi do manjeg ali kontrolisanog proklizavanja,opet vozis malo manje dinamicno (penzionerskije) i nema problema.
LP
D3 motor u S40 i V50 ima 150 ks, D4 177 ks. Isti ti motori se ugrađuju i u novi V40. To je 2.0 5 cilindara dizel od Volva.
Verzija Volvo 2.0 5 cilind. dizela ima sa oznakama i snagama D3 136 ks, D4 163 ks. Prije dolaska ovog sa 136 ks ,verzija sa 163 ks je imala oznaku D3.Ti se ugrađuju u S60,V60,S80,V70,XC70,XC60. U XC90 je još uvijek stari D5 (prvotno sa 185 ks) ,sad dvije verzije 163 ks D4 i 200 ks D5.
Tako da ovaj sa 136 ks u V50 je vjerojatno 2.0 d PSA.