Citat:
2 hal9000f:
, na tom autu je 99% vjerojatnost da mozes ocitat pravu (skrivenu) kilometrazu iz chipa u instrument tabli i to preko LED dijagnostike koju imas ispod haube...
PUCAJ ....
Dakle, treba ti Flash Code Reader za čitanje kodova preko priključka ispod haube i pretpostavljam da ga ima onaj ko ti je već čitao kodove, jer ti se pali lampica zbog labda sonde i još nečega (koliko se sjećam).
Evo prijevoda:
Kilometraža je pohranjena u EEPROM koji se nalazi na instrument ploči i služi za pohranu kontrolne kilometraže kojom se može provjeriti i podesiti mehanički brojač km. Može se promijeniti samo jednom i to samo uz upotrebu tvorničkog koda (PIN-a) i Volvo Scan Tool-a. (moja primjedba: dakle, vrlo je malo vjerojatno da je to netko mijenjao, a u VADISu sam negdje pročitao da se u EEPROM može pisati samo dok je ploča nova i nije prošla prvih 1000 ili 100km).
Koraci:
1) okrenuti ključ u položaj 2 (dakle ne upaliti motor, kao i za ostalu dijagnostiku)
2) odabrati modul A i priključak (terminal) broj 7
3) pritisnuti gumb 5 puta
4) kada zasvjetli LED-ica i ostane upaljena, treba upisati kod 1-1-1 kako slijedi:
- pritisnuti gumb jednom dok je LED-ica upaljena
- pričekati da se LED-ica ugasi i ponovno upali
- pritisnuti gumb jednom dok je LED-ica upaljena
- pričekati da se LED-ica ugasi i ponovno upali
- pritisnuti gumb jednom dok je LED-ica upaljena
- sada slijedi odgovor u obliku treptanja LED-ice, a to su zadnje 3 brojke pohranjene kilometraže
5.) za prve 3 brojke pohranjene kilometraže treba ponoviti korake 3 i 4, ali u koraku 4 treba upisati kod 1-1-2 (to znači pritisnuti gumb 2 puta u zadnjem unosu umjesto jednom)
- sada slijedi odgovor u obliku treptanja LED-ice, a to su prve 3 brojke pohranjene kilometraže
Nula je prikazana kao 10 treptaja LED-ice.