Na vozačkom sjedalu je polomljen donji plastični okvir na kojem su raznorazne tipke. isti taj problem sam imao i ja u svom XC-u , i to mi je riješio servis Baotić. Ne znam zašto to puca , ali izuzetno smeta i ružno izgleda. Motor je odurno prljav , a razlog je jednostavan. Taj motor je imao tvorničku grešku , skupljala se voda(hrdja) uoko jednog ležaja-ameri to zovu "Counter Balance Shaft Bearing failure"-, on je zaribavao , trgao lance i lančanik , i uništavao motor. Cijena motora u HR je oko 11000 Eura . Moj V8 je to doživio , ja sam kupio auto sa već promijenjenim motorom (Baotić ). Poučeni tim iskustvom , i iako je Volvo kasnije bušio rupu ispod ležaja da voda( vlaga) izlazi , više nitko pametan nije prao taj motor! Vjerojatno je to razlog i u ovom slučaju. Na internetu ćeš naći brdo pritužbi i ljutih reakcija kupaca kojima je otišao motor , pa i na samo 50-100000 , i uz redovno održavanje.
Citat sa jednog od foruma , piše Volvo serviser...
I thought you might want to see some pics of this problem. I am a volvo master tech and have installed three V8 engines this month because of this problem. The ballance shaft in this engine runs on a sealed bearing not lubricated by engine oil. When the bearing fails the shaft hits the inside of the block breaking the timing chain bending all the valves. Its not a matter of if the bearing will fail but when!!!
Takvih komentara i sa slikama imaš na puno Volvo foruma , i ne samo u Americi. No obzirom da se ti uopće ne zamaraš financijama , ne znam što čekaš. I naravno , očekujem i neku kavicu u ZG kada dodješ sa perjem...
. Ja o tom autu znam baš sve , vjeruj mi da to vrijedi kave.
Pozdrav , Moon