Sada je: pet srp 18, 2025 11:31 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto lis 29, 2013 4:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 5:43 pm
Postovi: 19
Vozi: S60 D5 '05
Lokacija: Split
Dakle...zanima ma da li itko zna šta točno ovaj error code (povezan sa "ENGINE SYSTEM SERVICE REQUIRED" porukom) znači?

Da li je moguće da, s obzirom da san bia na debeloj rezerevi (--- km remaining :mrgreen: ), i da je auto bilo parkirano na nizbrdici, motor povuka "talog" sa dna rezervara pa da je neki filter na motoru odgovoran za ovaj code...


Vrh
   
PostPostano: uto lis 29, 2013 9:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3916
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pogledaj da nije otpala polugica sa swirla ( sa lijeve strane motora ispod cijevi usisa) ako ga tvoj motor ima.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri lis 30, 2013 11:58 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 5:43 pm
Postovi: 19
Vozi: S60 D5 '05
Lokacija: Split
jel bi to tribalo bit nešto slično ovome? :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ij3GoG7H6KE

Na popisu zadnjih servisa, prije nego sam ga kupia, spominjala se "Polugica SWIRLA", u 9mj, a od toga je napravljeno jedno 2500km

Znaci da je ponovo ispala?


Vrh
   
PostPostano: sri lis 30, 2013 1:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ako ti je ona ispala onda ti auto niti nejde kako treba.Nemam slike ali ukratko popravak na moj način ide:
Ako je ispala dole kod glave motora nađi tanak čavao ili iglu (oko 1 mm max) i dobro ga zagrij upaljačem ili još bolje dok je na plinskom štednjaku.I dok je tako vruč i crven probij rupicu na onom trokutastom plastičnom dijelu koji je na glavi motora i to na onom mjestu di je izdanak(bočica)na koju se kopča poluga od swirla.Istu takvu rupicu napravi i na polugici.Bit če ti malo zaje,napraviti rupicu na onom trokutastom dijelu ali uz pomoč klješta(špicaangi) ide.Uzmi desetak centimetara tanke čelične žice(po mogučnosti tanje od 1 mm) i stavi polugicu swirla ne svoje mjesto i provuci žicu kroz jedno i drugo i lagano je zavrni ali obavezno s donje strane da nebi zapinjala dok swirl radi.
I to je to :D

Napominjem ova radnje ne riješava problem curenja ulja iz svirla.To to je ionako kod svih uobičajno

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri lis 30, 2013 2:55 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 5:43 pm
Postovi: 19
Vozi: S60 D5 '05
Lokacija: Split
Da, to je istina, da ne vuce kako triba, pogotovo, na vecim brzinama, od 100km/h na vise
ka da pocme gubit snagu negdi nakon 2500-3000 okretaja.

Danas cu skinut onu plastiku pa cu pogledat kakvo je st(r)anje. ;)


Vrh
   
PostPostano: sri stu 06, 2013 1:22 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 5:43 pm
Postovi: 19
Vozi: S60 D5 '05
Lokacija: Split
Evo samo update situacije.

Dakle...Error code 042 = jebeni SWIRL, tj polugica ispala.
Bali ulje na onoj strani od motora di se polugica kači, tako da onda lakse ispadne, vratili je na misto, pa cemo vidit koliko ce sad izdrzat.
Poruka je nestala nakon malo vožnje, sama od sebe.

BTW. jedan poznanik mi je reka da bi možda, umisto bušenja vrućim iglama i sl, bilo dobro istokarit kod nekog jednu takvu polugicu, bolje bi držala, tako da ako probam to, javim kako je prošlo ;)


Vrh
   
PostPostano: sri stu 06, 2013 3:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3916
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Treba promijeniti cijeli swirl,jer oče ulje curiti i po zupčastom remenu i po cijelom motoru,baš jučer radio na jednom xc 60,procurio je na 81000 km,motor sav u ulju,katastrofa :o

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri stu 06, 2013 10:08 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 5:43 pm
Postovi: 19
Vozi: S60 D5 '05
Lokacija: Split
A koliko košta taj sex,zamjena cijelog swirla??


Vrh
   
PostPostano: sri stu 06, 2013 11:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3916
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
mislim oko 2500-3000 kn

Sent from my GT-S5570I using Tapatalk 2

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet stu 07, 2013 10:34 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 5:43 pm
Postovi: 19
Vozi: S60 D5 '05
Lokacija: Split
uuuu...mnogo je kume ;)
bacit cu ja oko na situaciju malo cesce, cisto da vidim koliko ulja curi okolo, pa ako bude toliko kriticno..onda cu ga minjat


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan