Dakle, izgubio sam celo popodne i vece. Motori od prozora ne mogu se skinuti normalnim metodama jer nisu pricvrsceni srafovima nego nitnama. Sve je krajnje nepristupacno i ne znam sta bi se dogodilo i da izbrusim nitne i sva ta skalamerija od motora, vodjica, zupcaste letve, stakla i nosaca motora koji je zanitovan za vrata, upadne unutra.
Razmisljao sam ovako: ako je swedischbrick u pravu oko tih plocica - osiguraca, prosto je neverovatno da obe plocice oksidisu u istom trenutku i da se oba motora ponasaju istovetno. Ili da se nesto dogodilo sto bi mehanicki kocilo kretanje prozora, na obadva? ne znam vise ni da govorim - obadvoja vrata? oboma vratima? ispravite me. Ipak isprskao sam sve WDom, ali nista se nije desilo.
Znaci, problem je u instalaciji. Skinuo sam samo jednu oplatu, onu kod vozaca, i posmatrao prekidace za spustanje prozora.
Postoje 2 potpuno nezavisna prekidaca, sa dva konektora koji im dovode 4 zice, i u motor ulaze 2 zice.
Uz pomoc komada zice koji sam direktno spojio na plus klemu, bez ikakvog osiguraca, i male sijalicice od 5w (mrzelo me da trazim Unimer, imam ih nekoliko ali ne znam gde su) utvrdio sam da 2 zice koje ulaze u motor za podizanje/spustanje prozora mogu biti, svaka, ili plus ili minus 12v, odnosno da motor menja smer tako sto prekidac u jednom pritisnutom polozaju vodi plus na jednu zicu a minus na drugu, a u drugom pritisnutom polozaju promeni se polaritet tih zica. Kad je prekidac nepritisnut, motor nema nikakve veze sa okolinom (ne dobija masu preko vrata, na primer)
Uz pomoc tog istog komada zice utvrdio sam da je problem u plusu koji ne stize kako treba do prekidaca. Utvrdio sam da oba konektora koji provode taj plus kroz kabinu, od kutije sa osiguracima, nisu u problemu, tj da provode struju dobro. Isao sam unazad, od vrata pa kroz kabinu i pratio zicu za koju sam utvrdio da dodnosi plus za prozore: Iglom bih probusio izolaciju i uz pomoc zice koja je isla direktno sa plusa na akumulatoru, zakljucio da je kvar u delu koji ne vidim, izmedju desno od instrument table i kutije sa osiguracima.
Izveo sam plus od radio aparata i direktno ga spojio na zicu zute boje sa crvenom linijom, koja vodi plus 12v prema prekidacima, negde u delu ispod instrument table. Prozori sada rade.

nitne drze nosac prozora

zuta je plus, crna minus 12v

ovde sam zasekao zicu da vidim ako tu dobije plus, da li ce prozori proraditi

tu sam onda spojio plus 12v od radija (radio i dalje radi)

visak delova - odsekao sam nepotrebne delove instalacije u vozackim vratima.
