Sada je: čet lip 19, 2025 11:57 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Kompresija ???
PostPostano: pon stu 05, 2007 11:20 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Moj V40 me zeza pri paljenju, pa dao auto najbližem dijagnostičaru da mi kaže svoje mišljenje.
Radi se o V40 2,0 '00, motor B4204S2, 100kW, prešao 115.000km, potrošnja ulja (5W-40) 0,9l na 10k km.
Eko test = svo Ok osim HC, max: 100 , kod mene je na prvom mjerenju 206, a na drugom 140 (ne znam što je to :? )

Ovako izgleda mjerenje kompresije i stručno mišljenje:

slika

U manualu piše da je kompresija za taj motor 10,3:1, a on meni odma' u glavu "rastavljaj motor, karike, leteći, obrada glave, novi ventili,,," :shock: :shock: :shock:
Auto stvarno ponekad čudno zazvuči kad se pali i fakat nekad nema snagu, dok je u večini slučajeva OK (subjektivno), potrošnja ulja mislim da je u granicama tolerancije (ne dimi).
Zupčasti remen je mjenjan na 81.000km :?: , tako piše u servisnoj a i na original Volvo naljepnici na motoru (skinuo sam poklopac i remen izgleda OK, Volvo original), zar to ne bi trebalo biti na 120.000km.
Znam da bi se trebao uputiti u Vž, a do tada :roll:
Help


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 12:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ne treba miješati kompresioni omjer sa izmjerenim tlakom u cilindrima!
Ovako različite kompresije u cilindrima definitivno nisu u redu. Ako ne troši ulja, najverojatnije je problem u glavi, tj. u dosjedu ventila.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 12:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
prateći problem s Rudolfom malo me je strah uopče micati glavu, jel ima kakve šanse da se to na neki drugi način provjeri, ako ne koliko bi ta igra stajala, mislim cca (skidanje glave, brušenje, dosjedi, možda vodilice ((da li on ima vodilice ili se stavljaju deblji ventili)), naravno barem dotičnih 8 ventila ako ne i svi, možda hidropodizači i naravno brtve + ruke).
Jel postoji šansa da je zup. remen preskočio za samo jedan zub pa onda sve to otvara i zatvara kad ne bi trebalo :oops: , samo pitam , nadam se ,,,
Da bar nisu ventileki zgoreli ,,, :cry: :cry: :cry:


Vrh
   
PostPostano: pon stu 05, 2007 1:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
SERVICE:
Update the EMS2000 control unit by using the VEMSprog

Evo što piše za tvoj problem, to je onak iz prve,, daj malo bolje opiši problem.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 1:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Pa, problem je takav da je auto uvezen 06/04 a ja ga kupio 05/05, kao nitko ga nije htio zbog boje, auto je stajao godinu dana, Ok meni paše. Na probnoj vožnji sve je djelovalo kak treba (malo subjektivno = moj prvi Volvo), kad sam došao po auto opet sve super.
Počelo je s čudnim paljenjem: ponekad lovi na 2-3 cilindra, strese se, samelje nešto i onda sve normalno, bez obzira hladno/toplo, u prosjeku svaki 10x ali nikad kad nekome želim pokazati :shock:, radi na 650okr/min pa kad upalim klimu to malo padne pa mi neugodno kak drma ak nekog vozim. Mislio sam da je problem s strujom pa stavio nove svijećice (bile Volvo ja stavio Eyquem) bobine OK, kablovi OK, nove filtere, ulje Ford 5w-40, gledao leptir usisa a tamo sve čisto ko suza, by pass ventil OK, zup. remen novi Volvo original mijenjan na 81.475km (Volvo L'aquila Italy piše u servisnoj). Zašto tako rano :?:.
Prošlo ljeto trebao brzo stići do Novske pa sam ga dosta forsirao, nakon toga išao na neka brda, a Volvo jedva u prvoj ide uz brdo, nije neka uzbrdica ja bi lakše s biciklom prošao nego on s 136KS, na povratku mi se upalila lampica s oznakom motora, stao ponovno upalio i onda sve OK. Išao sam u Bosch servis u Lučkom da mi očitaju grešku, ali nema greške, Autoprofi ne radi na tak "novim" autima :shock: , Bosch servis u Samoboru izmjerio kompr. i to je to.
Auto nekad ide bolje nekad slabije mislio sam da je stvar u gorivu pa sad stalno točim MB100 na OMV-u, nema uočljive razlike.
Potrošnja ulja je ok, auto ne dimi, potrošnja goriva 11-11,5 litara što isto mislim da je normalno u gradskoj vožnji.
Ulovio sam u prolazu čovjeka koji vozi V40 1,8 '98 i zamolio da proba moj auto, ovaj tvrdi da njegov bolje ide :oops: , bilo mi je neugodno tražiti da ja probam njegov ali vjerujem, nema zašto lagati i ja mislim da moj neče pa neče.
Prošli mjesec vozio do Splita max. 190km/h možda bi još malo ali me strah (ne brzine več auta), potrošnja ispod 10l.
Moram u Vž, ali kak kad radim, kaj da uzmem bolovanje :roll:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 1:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
daj mi molim te zadnjih 6 brojeva šasije......


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 2:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Sorry, bio na gablecu
VIN:.....619522


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 3:06 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Evo našao/ znači može biti uzrokovano sa Software-om kao što sam gore opisao, ili druga stvar zbog povratnih plinova iz rezervara preko sistema za odzračivanje, znači u grani se nakupi plinova od goriva te auto teško upali i trese dok to ne probavi..

Servisna solucija je ugradnja dodatnog ventila na sistem, ali mislim da ta igra košta cca 900-1000 kn (ventil+elek. instalacija).

Prije bilo kakve odluke bi trebalo svakak auto pregledati od strane stručne osobe, jer je to najmjerodavnije.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 3:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
2 Kikir6:
Lijepo mi je čuti da ne moram skidati glavu, OK moram isplanirati dolazak u Vž, kome da se javim i što da kažem, mislim da si ti več napravio pola posla što se tiče detekcije, nije da ne vjerujem da je problem u glavi :shock: , nego mi se ova varijanta više dopada :D . Daj mi molim te odgonetni ovo sa zamjenom remena, zar se on ne mjenja na 120kkm. Što se sve otkrije o autu kad se priključi na Volvo tester (mislim da li se vidi stvarna kilometraža i takve stvari).

Može li se ta stvar riješiti u istom danu ili moram organizirati prijevoz doma :?
Hvala :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 3:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
Ne treba miješati kompresioni omjer sa izmjerenim tlakom u cilindrima!
Ovako različite kompresije u cilindrima definitivno nisu u redu. Ako ne troši ulja, najverojatnije je problem u glavi, tj. u dosjedu ventila.

tcode respect
no nadam se da nije problem u glavi, makar i meni to zvuči logično što se tiče kompresije, ali zar ne bi to onda trebalo izazivati konstantne probleme, a ne samo povremene (ne znam koji faktor utječe na njihovo pojavljivanje).
Sorry malo kompliciram samo da ne otvaram motor, nemoj zamjeriti...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 4:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Nazoveš na 042/241-321 traži Tonija, dogovori pregled vozila a kad bude auto kod njih nek me nazovu da im objasnim što da kontroliraju.

Remen se po tvorničkim specifikacijama mijenja na 120000 km, ali sam ga ja uvijek mijenjao na 90000km jer je već bio dosta napucan, pa zlu ne trebalo.

Tester može pokazati sve greške u vezi el. dijelova vozila te dali je skidana kilometraža ( ako u međuvremenu nisu bile poništavane greške ili servis )


Može se to riješiti isti dan.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 4:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 6:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
tcode respect
no nadam se da nije problem u glavi, makar i meni to zvuči logično što se tiče kompresije, ali zar ne bi to onda trebalo izazivati konstantne probleme, a ne samo povremene (ne znam koji faktor utječe na njihovo pojavljivanje).
Sorry malo kompliciram samo da ne otvaram motor, nemoj zamjeriti...
Nema nikakve zamjerke. Kao prvo, ja nisam automehaničar (iako mislim da bih bio bolji od mnogih koje znam :)), pokušavam pomoći najbolje što mogu i kada mogu. Kiki je ovdje daleko najkompetentniji što se dijagnoza tiče, što svojim znanjem, a što iskustvom svih silnih Volvača (a i drugih marki automobila) koje su mu prošle kroz ruke, tako da prvo treba poslušati i probati upravo ono što on kaže jer je to, pokazalo se do sada puno puta :D, najčešće i točno.

Prije bilo kakvog otvaranja motora bilo bi najbolje da odeš do Biškupa, pa da ti naprave taj software upgrade, a i spoje elektroniku na pravi Volvo tester, na njemu će moći očitati i onaj CEL koji si imao upaljen. Tek tada, ako i dalje bude problema, treba razmišljati o otvaranju motora, iako, moram ti priznati, nisam baš previše optimističan glede onog ispisa sa mjerenja kompresije.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 7:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Nisam baš ni ja, ali živim u nadi :)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 8:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub lis 20, 2007 12:52 pm
Postovi: 435
Vozi: XC60
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nisam baš ni ja, ali živim u nadi :)
nisi jedini :wink:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan