Pa, problem je takav da je auto uvezen 06/04 a ja ga kupio 05/05, kao nitko ga nije htio zbog boje, auto je stajao godinu dana, Ok meni paše. Na probnoj vožnji sve je djelovalo kak treba (malo subjektivno = moj prvi Volvo), kad sam došao po auto opet sve super.
Počelo je s čudnim paljenjem: ponekad lovi na 2-3 cilindra, strese se, samelje nešto i onda sve normalno, bez obzira hladno/toplo, u prosjeku svaki 10x ali nikad kad nekome želim pokazati

, radi na 650okr/min pa kad upalim klimu to malo padne pa mi neugodno kak drma ak nekog vozim. Mislio sam da je problem s strujom pa stavio nove svijećice (bile Volvo ja stavio Eyquem) bobine OK, kablovi OK, nove filtere, ulje Ford 5w-40, gledao leptir usisa a tamo sve čisto ko suza, by pass ventil OK, zup. remen novi Volvo original mijenjan na 81.475km (Volvo L'aquila Italy piše u servisnoj). Zašto tako rano

.
Prošlo ljeto trebao brzo stići do Novske pa sam ga dosta forsirao, nakon toga išao na neka brda, a Volvo jedva u prvoj ide uz brdo, nije neka uzbrdica ja bi lakše s biciklom prošao nego on s 136KS, na povratku mi se upalila lampica s oznakom motora, stao ponovno upalio i onda sve OK. Išao sam u Bosch servis u Lučkom da mi očitaju grešku, ali nema greške, Autoprofi ne radi na tak "novim" autima

, Bosch servis u Samoboru izmjerio kompr. i to je to.
Auto nekad ide bolje nekad slabije mislio sam da je stvar u gorivu pa sad stalno točim MB100 na OMV-u, nema uočljive razlike.
Potrošnja ulja je ok, auto ne dimi, potrošnja goriva 11-11,5 litara što isto mislim da je normalno u gradskoj vožnji.
Ulovio sam u prolazu čovjeka koji vozi V40 1,8 '98 i zamolio da proba moj auto, ovaj tvrdi da njegov bolje ide

, bilo mi je neugodno tražiti da ja probam njegov ali vjerujem, nema zašto lagati i ja mislim da moj neče pa neče.
Prošli mjesec vozio do Splita max. 190km/h možda bi još malo ali me strah (ne brzine več auta), potrošnja ispod 10l.
Moram u Vž, ali kak kad radim, kaj da uzmem bolovanje
