Sada je: sub svi 10, 2025 11:25 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 21 post ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet stu 02, 2007 9:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Već par dana prilikom prvog starta ujutro mjenjač se ne može normalno izbaciti iz položaja P, već moram pritisnuti shiftlock override. Kasnije u vožnji/parkiranju ponekad glatko ide u položaj P ili D, a ponekad opet moram pritisnuti shiftlock overrride.
Ima li tko kakvo iskustvo s tim?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 02, 2007 12:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Već par dana prilikom prvog starta ujutro mjenjač se ne može normalno izbaciti iz položaja P, već moram pritisnuti shiftlock override. Kasnije u vožnji/parkiranju ponekad glatko ide u položaj P ili D, a ponekad opet moram pritisnuti shiftlock overrride.
Ima li tko kakvo iskustvo s tim?

Taj auto ima jedino mehaničku blokadu mjenjača na ručici, pa ja sumnjam da ti nešto oko toga blokira, ako ti ručica nije 100% na mjestu može se to događati a sa ovime kaj pritisneš shiftlock nema veze, jedino kaj dok pritisneš vratiš ručicu na mjesto.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 02, 2007 2:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... Kasnije u vožnji/parkiranju ponekad glatko ide u položaj P ili D...
Sad tek vidim da sam ovo krivo napisao - trebalo je pisati da NAKON ZAUSTAVLJANJA ponekad iz P glatko ide u D ili R, a ponekad opet treba pritisnuti shiftlock override.
Eto što se događa kad čovjek piše post i u isto vrijeme razgovara telefonom. :oops:
U samoj vožnji normalno ide u sve položaje, problem je dakle jedino nakon parkiranja iz P vratiti u neki drugi položaj.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet stu 02, 2007 9:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Evo što za isti problem (doduše kod modela 960) kažu Englezi:

Transmission Not Shifting Out of Park
http://www.volvoclub.org.uk/faq/Transmi ... gOutofPark

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: ned stu 04, 2007 7:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Već par dana prilikom prvog starta ujutro mjenjač se ne može normalno izbaciti iz položaja P, već moram pritisnuti shiftlock override.
Vjerojatno pitam glupost - shiftlock override je onaj gumb na mjenjacu? Ja uvjek stisnem taj gumb prije izbacivanja iz P, bez tog gumba nece nikud. Kaj nije tak napravljeno namjerno?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 04, 2007 9:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Neznam točno kakvi ti mjenjač imaš. Kaj misliš pod tim shift lock, dali je to onaj gumb na vrhu mjenjača sa gornje strane ako je to ti je kao neka dodatna brzina ( recimo 5-a) a ako imaš samo onog sa prednje strane mjenača to je normalno da moraš stisnuti jer je to blokada da se nemože auto bezveze ubaciti iz P-R ili N-R.

Neznam možda pitam glupost ali još uvjek nisam vidovit pa da vidim točno u čemu je problem.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 1:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Citat:
Neznam možda pitam glupost ali još uvjek nisam vidovit pa da vidim točno u čemu je problem.
To vidovitost moramo nekak riješiti jer bi nam bila od velike koristi. :D

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 9:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Ne, nije u pitanju gumb na mjenjaču.
Shiftlock override je mali crni kvadratni gumb desno od poluge mjenjača - uostalom, pored njega upravo to i piše. :wink:

Gumb na mjenjaču je mehanička blokada i bez nje mjenjač može ići samo iz N u D i iz D u N - svi ostali položaji blokirani su i za njih treba pritisnuti gumb. Služi (valjda) tome da spriječi slučajno ubacivanje u R tijekom vožnje i sl. :wink:
Pomoću toga gumba također se izbacuje iz položaja P (kontakt + stisnuta kočnica) u N da bi se uopće moglo krenuti.
I to je ono što od nedavno ne funkcionira - jednostavno svaki put treba pritisnuti shiftlock override da bi mjenjač iz P dospio u N. Dalje ide normalno.

Čemu shiftlock override uopće služi nemam pojma, ali bi se po nazivu dalo zaključiti da je to nekakvo premoštenje, bypass. Možda npr. kad čovjek želi gurnuti auto par cm a da ga ne pali?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 10:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Evo i slike s weba

slika

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 10:46 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Shift lock override
To allow the gear selector to be moved from the Park position when there is no battery voltage, or if there is a fault in the shift-lock mechanism, it is possible to disconnect the interlock mechanism mechanically. This mechanical disconnect consists of a button (5) on the gear selector mounting, marked SHIFT-LOCK OVERRIDE. When this button is pressed, the solenoid lock pin (3) is released and the gear selector can be moved from the Park position. See figure C. Note: on cars with ignition switch interlock, the ignition key must first be turned to position I or II.
For as long as the fault persists, the mechanical disconnect must be used together with the ignition key every time the gear selector is moved from the Park position.
There is a microswitch (6) in the electrical circuit between the stop (brake) light switch and the solenoid. The micro-switch only closes the circuit in the Park position, so that the solenoid is not activated every time the driver presses the brake pedal when driving.
slika

When the ignition is switched on and the brake pedal is pressed at the same time, a solenoid (2) is activated in the gear selector mounting. The solenoid lock pin (3) is pressed in and you can then press down the lock button on the selector in the normal way to select another gear. See figure B.


Evo točnog objašnjenja, po ovome je najvjerojatnije problem u solenoidu za blokadu mjenjača jer kad stisneš shift-lock ti ga mehanički odblokiraš.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 11:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Dijagnoza je tu, a terapija? :?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 1:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Dijagnoza je tu, a terapija? :?
Posjeti servis ili autoelektričara.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 1:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Mali posao ili veliki posao?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 2:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Mali posao ili veliki posao?

Nebi trebao biti velik posao kad je to gore kod ručice mjenjača, samo sad treba utvrditi dali ga treba samo očistiti i podmazati ili ga treba promjeniti.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 05, 2007 3:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Hvala Kiki. :D
Javit ću kako je prošlo.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 21 post ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan