Sada je: pon lip 23, 2025 9:44 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub ožu 16, 2013 9:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Pozdrav, vjerovatino vecina zna, postavljao sam na forum da sam imao udes
slika

zatim sam kupio stranca T4, ista godina i sve i poskidao dijelove dao limaru da uradi, osim lima sa stranca sam prebacio:
-intercooler
-hladnjake
-akumulator
-kutiju filtera i filter
-2 cijevi od klime one aluminijske sto idu uz blatobran
ostalo je limarija,prsa,blatobran,hauba...
jedina razlika u dijelovima je kutije filtera zraka,meni je cijev za usis isla dole do branika,ovdje sada ide odmah u blatobran i to je to...

problem je sto sada auto uzasno radi, kada sam dosao po njega upalim ga, on se ugasi za 2-3 sec, ja opet, on opet... ja opet upalim dadnem gasa on ne prima fino gas, to bude zbog dizni,ali sada i na plinu isto tako nece,nece uopce da primi gasa... i ajde pođe primati i raditi prilicno nrmalno,spustim se niz stranu od liamra neka 2 km lagano prva ali auto pocinje lose da radi, ja dajem gas on ga gubi, zvuk slicno da je gljiva i kada dadnem gas na kvacilu,pustim i opet dadnem ono puca u motoru kao iz auspuha sto puca u nabrijanih auta kada se užari, i tako svako malo kada mu dadnem gasa... zatim dok vozim nece preko 60,ja pun gas on nigdje ne mice,ne idu obrtaji, te do 3RPM ima zvuk isto kao kada se ono otvore prozori pa struji zvak kao da je helikopter tu tu tu tu, na tom principu mi motor radi te daje vibracije na volan isto kao da je sav rastelovan, kao da ce se ugasiti,nezz kako bih objasnio drugacije taj zvuk i osjecaj...sto sam prijetio jedino da radi cisto normalno na oko 2700-2800rpm, tj. npr. 4. brzina 100km/h... ostalo ako popustim gasa opet taj cudni osjecaj i rad motora kao helikopter,kako na nizim obratajima,tako na visim osim na navedenim...slicno mi je bilo na proslom volvu prije nego li sam cistio klapnu gasa ali na niskim obrtajima,tada se sam auto gasio cim ne drzim gas...
sta moze biti, znam da moze od dizni slicno,ali isti mi je problem na plinu tako da vjerovatno do njih nije, prije cca 2mj. sam stavio nove NGK svjecice... do udesa je sve normalno radilo,a nista nisam ostetio osim navedenih dijelova, ovi hladnjaci su se samo bili iskrivili,cak ni vodu nisu pustili, ali sam uzeo s ovog stranca na kojem je sve ispravno, da li je limar mogao nesto pogresno spojiti od ovog svega, ili je mozda problem sto je auto bez struje bilo 2-3 tjedna,nije bio skopcan AKU pa treba dijagnostika il nesto ?
nadam se da netko ima prijedlog neki,hvala :(


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 16, 2013 9:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Možda bi ti dijagnostika bila prvi korak.Tko zna što je majstor sve iskopčavao od konektora crijeva i žica...


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 17, 2013 12:36 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 9:52 pm
Postovi: 193
Vozi: 480T&460T-Tigra
Lokacija: Labin-Rijeka
malo baci oko na te konektore..po problemu senzor protoka zraka, barem vecina navedenih problema..neki dan ja slucajno zaboravio spojit MAF i riknuo od brige.. za par sekundi se sjetim sta bi moglo bit, sad sve normalno..kako ti dize okretaje, odnosno prima gas?

_________________
..No T-urbo no fun....


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 18, 2013 9:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
Ja mislim da je limar vario sa spojenim akumulatorom i spržio komp. aj probaj uštekat sa tog drugog.
Još bi provjerio da li je sve spojeno što je skidano intercooler, senzore i u principu sve što je moglo ostati ne spojeno.


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 19, 2013 1:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
auto gas nikako nije primao,pritisnem pun on ne ide, na kvacilu prima obrtaje al lose...
uglavnom rijeseno, prvo sam probao da vidim svjecice da ocistim iako su nove,kad gle cuda, jedna puna vode do vrha ona lula ! druga manje, fino ocistio,ispuhao, isusio dobro industrijskim fenom,spojio kad auto radi ! ali opet ne ide,gubi negdje zrak, na turbo boostu mi ne uopce ne puni turbo,ja stisnem gas auto isto ide, a cujem zrak pusta dobro... sta li je kako li je,sva crijeva pregledam ured,kad majstor nije spojio ono s vrha intercoolera,al ne ono veliko debelo nego ono manje sto se spaja na usisnu granu, zovem ga,kaze da mi je to crijevo sigurno među stvarima sto mi je bio vratio, te ga nađem spojim i auto naprosto leti, morao sam se odmah izvozati,nasuo 10ak litara OMW 100 da malo propuse, ali problem je da se auto gasi cim padnu obrtaji,sve perfekt radi ali se gasi, te mi majstor rece da valjda ima neki kao ventil-klapna sto li vec, iznad klapne gase,tu negdje gdje mi je falilo to crijevo te da njega skinem ocistim, nasprejam WD-om i vratim da ce dobro sve biti pa to ujutro radim :)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan