Citat:
Citat:
Uglavnom, isao sam pogledati onaj crveni V60 i auto je iznutra stvarno ocuvan. Postoje udubljenja na zadnjim vratima sa suvozacke strane (kao da je udaren na parkingu sa vratima), na dva mjesta je otisao gornji sloj laka, i sa vozaceve strane izgleda kao da je neka tanja grana pala na cosak auta. Sve to ne izgleda strasno i nije toliko dramaticno kako zvuci. Ono sto je problem je sto mislim da je automatski mjenjac odradio svoje. On vozi i radi, ali kad stisnem kocnicu i prebacim u drive, nakon dvije tri sekunde auto trzne. Po onome koliko ja znam o automatskim mjenjacima i mehanici uopce, ta getriba je zrela za reparaciju.
Ne znam sto mislis pod "trzne", al da ceka sekundu, dvije... to im je normalno. Spori automatici. I noviji S80 (2008.) je spor. Da li ti je automatic imperativ? Ako nije nuzan, rucni mjenjac ce te vise usrecit

Pa kad drzim kocnicu i prebacim u drive, sacekam otprilike dvije sekunde i tada citav auto trzne naprijed kad getriba uhvati. Ako se ne varam vozac ne bi smio osjetiti nista prilikom prebacivanja u D kad sjedi na kocnici. Za brzinu getribe me uopce nije briga jer auto nece biti za jurcanje.
Nije mi automatik imperativ, ali posto ce se auto voziti uglavnom po Zagrebu covjek se s vremenom umori od radnje prva-druga-prva-druga-treca-prva.
