Sada je: sri tra 30, 2025 9:17 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto vel 26, 2013 6:01 pm 
Offline

Pridružen/a: pon vel 25, 2013 7:34 pm
Postovi: 3
Evo kopao sam po forumu i nikako konkretno da nadjem nesto o gore navedenim modelima.Gledam po njemackoj se ti auti 2008g i mladji prodaju od oko 7500€ pa na gore i cini mi se super cijena kad usporedim sa nasima tako da i sa trosarinom i PDV-om takav auto ce me izac oko 10000€ a kod nas em što ih nema za birat em su skupi.
Sad, tesko mi je bilo nac nesto konkretno o samim motorima u tim modelima,jesu li preslabi,kakva je kvaliteta, na sta se treba obratit paznja kod kupnje polovnog i sl., je li bolje kupiti 2.0d i nekakve slicne usporedbe.
Na netu samo postoje testovi novih modela i jedino sta stoji je da malo trose i to mi se svidja,zato bi jako cjenio savjet od vas,malo iskusnijih sa tim modelima
hvala u naprijed
LP,
Niksa


Vrh
   
PostPostano: uto vel 26, 2013 6:19 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 17, 2012 4:10 pm
Postovi: 98
Vozi: s40
koliko sam ja upucen ti motori dobro idu al nisu neke kvalitete. znam da su prve serije imale problema sa podmazivanjem,pa ih je mazda nes doradila (izbacila 8 ventila) da bi bili pouzaniji i nesto olaksala. mislim da je 2.0 bolji,a d3 i d5 jos bolji. ma uzmi benzinjaru 2.0 i mir;)


Vrh
   
PostPostano: uto vel 26, 2013 6:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
znam o cemu govoris. iz tog razloga sam ja kupil 320d, a ne s40 2.0d koji mi je bil zelja...
nije da podcjenjujem, da s40 2005 ne vrijedi 10 000, ali toliko ga ne zelim platiti. po meni taj auto moze postici cijenu 2000e manju od s60 iste godine. znaci 6000. i ni eura vise. ;) a ko hoce, nek se ljuti i napuhava kolko hoce. ko je vozil taj auto i vozil s60, moze i sam potvrditi da su nebo i zemlja, i da s40 ne vrijedi ni pola cijene s60 ;)

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto vel 26, 2013 8:37 pm 
Offline

Pridružen/a: pon vel 25, 2013 7:34 pm
Postovi: 3
pitao sam samo za 2008 i mlađe,nije mi u planu nista starije od 5 godina a sta sam vidio samo se nude 1.6d ili 2.0d na s40/v50, d3 ili d5 nisam vidio,vjerovatno idu u s60 i vece(ili starije). sta kazete na benzinski motor pa unutra plin?


Vrh
   
PostPostano: sri vel 27, 2013 9:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2001
Lokacija: ploče
za plinjaru je 2.4 motor najbolji. 1.8 najgori.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 27, 2013 3:44 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
ima D3 i D5 u S40, al mislim da su to od 2010 nadalje, ili čak kasnije (to nisam 100% siguran)
moja iskustva vezana uz S40 2.0D.
po saznanjima i iskustvima, to je fordov motor, 136ks i 320Nm (ako nisam fulao).
za moje potrebe ide dobro i potrošnja je ok..

meni je, na cca 110 000km riknuo alternator (kupnja novog i zamjena u ovl servisu je cca 4500kn).
na cca 118 tkm je riknuo egr ventil (novi i zamjena cca 2500kn u ovl servisu).

koliko sam tražio po forumima (više stranima) alternator im je ahilova peta..
po stranim forumima, sam čitao da kvačilo zna dosta brzo otići (neznam dal to odmah znači i promjenu zamašnjaka, al to je ultra skupo,
vani pričaaju i o cifrma, cca 12-15 soma kuna).
al potrošnja tih sklopova vjerojatno dosta ovisi i o načinu vožnje.

meni neki vrag nekad malo škljoca kad otpuštam kvačilo, pa sam to malo gledao... kažu potisni ležaj..
(vozim ga dok e stane ili dok ne skužim šta točno treba mijenjati).

susjed ima s40 ali sa 1.6D (mislim da je to isto neka inačica fordovog motora).
dal je to dosta ili nije za ovakav auto, teško je reći i ovisi o pojedincu.. (samo taj ima 5 brzina, 2.0D ima 6)

isprika na podužem mailu..

pozdrav..


Vrh
   
PostPostano: sri vel 27, 2013 4:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
2.0d je PSA motor

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri vel 27, 2013 8:15 pm 
Offline

Pridružen/a: pon sij 03, 2011 9:33 am
Postovi: 33
Vozi: Volvo C70 T5, V50 D5
Ja imam V50 2007 godina D5, i potrošnja je za 185ks jako dobra, od 6-7 litara, svi pričaju da su ti motori najbolji, i bez obzira na skuplju regu mislim da nisam pogriješio, auto ima i više nego dovoljno snage, moje preporuke uzmi D5 ako već uzimaš dizela.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2013 10:58 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 17, 2012 4:10 pm
Postovi: 98
Vozi: s40
sve su psa (1.6 i 2.0)


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2013 12:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2001
Lokacija: ploče
PSA i Ford u suradnji razvili te motore. ford je tada imao u vlasnistvu mazdu i volvo.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2013 1:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Po čitanju na auto portalima, 2.0 D nije loš. Alternator i EGR ventil im je slabost iz prvih godina proizvodnje. Motor 1.6 D ima problem sa sitom za filtritanje ulja koja se nalazi u karteru. Ako se ulje mijenja svakih 15000 km do 20000 km i ukoliko se ne čisti to sito redovito dolazi do začepljenja protoka ulja i prvo što strada je turbina. No doradili su taj motor čini mi se prošle godine i sad ima 115 ks i 8 ventila ,ne više 16 ventila. D3 i D4 su novijeg datuma dizelaši ,oriđiđi Volvo motor izveden iz D5, smanjen mu je obujam sa 2.4 na 2.0 ccm3.

Ako tražiš rabljenog diesela ,ja bi tražio D5. Ako benzinac onda 2.4 ili 2.4 I.

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 03, 2013 1:59 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
U celoj prici motori ko motori su svi ok...vise manje...Problemi su sa agregatima oko njega (aletrnator,egr,turbina...) a najveci problemi kod tih dizela znaju da budu DPF (FAP) filteri...Ako imas dosta gradske voznje, imaces problema sa njim. Kod 1.6D i 2.0D (koji su inacie motori Peugeot/Citroen/Ford) je veci problem sa DPFom i on kosta skoro 1000 eur a menja se na nekih 120.000km. Kod D5 je situacija bolja ali ovi noviji D5 znaju da podizu nivo ulja zbog tog DPF filtera....1.6D je po meni za auto koji je tezak skoro 1500kg premalo, cak je i ova nova varijanta onako...i jeste i nije. 2.0D je dosta zivahan u svakm pogledu, veliki obrtni moment, ali zna da trosi nesto vise u odnosu na to sta daje, pogotovu ako imas dosta gradske voznje...U svakom slucaju ja bih isao na D5, ali budi na sve spreman...Kada su u pitanju problemi, cela prica se ne zavtsava samo na motoru...imas tu i amortizere, ramena...kvacilo-sklopla (druk lezaj) koji opet, zavisno od voznje cesto stradaju i do 120.000km...pa onda brave...pa ako imas CD sa 6 diskova koji, ne smem ni da kazem koliko kosta ako crkne...
Zato je jako vazno da kupujes auto sa proverenom istorijom pa cak ga platio 1000-2000 eur vise jer, u slucaju da pazaris neku macku u dzaku, tu ustedu na startu ces vrlo brzo ostaviti u servisu...

Srecno...!


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 03, 2013 2:05 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Citat:
Ja imam V50 2007 godina D5, i potrošnja je za 185ks jako dobra, od 6-7 litara, svi pričaju da su ti motori najbolji, i bez obzira na skuplju regu mislim da nisam pogriješio, auto ima i više nego dovoljno snage, moje preporuke uzmi D5 ako već uzimaš dizela.
Sumnjam da je to potronjsa u gradskoj voznji....Ja gledam nesto te V50 sa D5 i cini mi se da je to prava stvar. Koliko ga dugo imas i, ako si imao, kakve probleme? Kazu da dizu nivo ulja i da bi se kod njih trebalo smanjiti servisni interval kada je u putanju zamena ulja...to je cak i zvanicni Volvo slao dopise svojim ovlascenim servisima da to rade...
Inace motor kao motor je kazu ko tenk...

Pozz


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 03, 2013 2:18 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Citat:
znam o cemu govoris. iz tog razloga sam ja kupil 320d, a ne s40 2.0d koji mi je bil zelja...
nije da podcjenjujem, da s40 2005 ne vrijedi 10 000, ali toliko ga ne zelim platiti. po meni taj auto moze postici cijenu 2000e manju od s60 iste godine. znaci 6000. i ni eura vise. ;) a ko hoce, nek se ljuti i napuhava kolko hoce. ko je vozil taj auto i vozil s60, moze i sam potvrditi da su nebo i zemlja, i da s40 ne vrijedi ni pola cijene s60 ;)
Da, ipak je tu razilka u klasi izmedju motora BMW i Volvo. Volvo je uvek nekako kaskao kada su dizeli u pitanju, njemu se benzinci jaca strana. 320D ima 4 cilindra sa 184KS i nizu potrosnju dok Volvo za svojih 185 ima D5, sa 5 cilindara i bar za litar vecu potrosnju...

S60 i S40 su razliciti, definitivno. Ako zelis auto za duza putovanja, sa malo ulazaka-izlazaka iz auta, da je udoban...to je def. S60. Ali ako trebas manji, jeftiniji auto, koji je zivahniji, okretniji...S40...a ako treba i prakticno upotrebljiviji u svakodnevom zivotu a da nije prevelik...onda V50.

Pozz


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 04, 2013 7:54 am 
Offline

Pridružen/a: pon sij 03, 2011 9:33 am
Postovi: 33
Vozi: Volvo C70 T5, V50 D5
Citat:
Citat:
Ja imam V50 2007 godina D5, i potrošnja je za 185ks jako dobra, od 6-7 litara, svi pričaju da su ti motori najbolji, i bez obzira na skuplju regu mislim da nisam pogriješio, auto ima i više nego dovoljno snage, moje preporuke uzmi D5 ako već uzimaš dizela.
Sumnjam da je to potronjsa u gradskoj voznji....Ja gledam nesto te V50 sa D5 i cini mi se da je to prava stvar. Koliko ga dugo imas i, ako si imao, kakve probleme? Kazu da dizu nivo ulja i da bi se kod njih trebalo smanjiti servisni interval kada je u putanju zamena ulja...to je cak i zvanicni Volvo slao dopise svojim ovlascenim servisima da to rade...
Inace motor kao motor je kazu ko tenk...

Pozz

To je prosječna potrošnja, ne gradske vožnje, nemam ga predugo, od 9.mj 2012., za sad nikakvih problema, a što se tiče ulja, ja na svakom autu mjenjam ulje svakih 10 000 kilometara, bez obzira na njihov servisni interval.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan