Sada je: čet svi 01, 2025 1:06 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri vel 06, 2013 1:48 pm 
Offline

Pridružen/a: sri vel 06, 2013 12:54 am
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T
Radi se o S60 2.5T iz 2007, 122.000km, ima plin i do sada je radio super. Auto prvi vlasnik, nježno vožen, nikada u crveno i sl., redoviti servisi, zamjena ulja i svega.

Vozim se na autocesti 100-110, lijepo pada snijeg, Nizozemska i počne blinkat lampica za motor, prestane, počne opet, ne primjećujem ništa osim potrošnje goriva veće za 2 litre. Ništa brzo stajem na obližnjoj benzinskoj, auto uspori i ono motor radi na 3 cilindra i trese se. Gasim ga, resetiram ecu, ajde možda je neka greška, ništa ista stvar. Gasim, zovem frendove mehaničare, dijagnoza ecu-a: missfire na cilindrima 1 i 2. Pogleda svjećice na njima i sve ajde izgleda ok makar mrak je bio pa teško za zaključit da li je bilo ikakvih mikro oštećenja. Uglavnom dođe pomoć na cesti, dajte upalite motor da vidimo, čuje se neki metalni kvrc kod startanja i ništa od paljenja dalje, to se više ne dira. Par stresnih dana kasnije auto u garaži, otvoren poklopac i ono pukla opruga na pola na ispušnom ventilu na cilindru 1. Ventil je upao u cilindar a svjećica 1 uništena. Auto trenutno čeka otvaranje glave da se utvrdi točno šteta.

Ja ostao onako wtf i šok i stres, kako može puknut opruga na takvome motoru nakon 6 godina?? Defektni dio? Čovjek bi očekivao da ti motori odrade na stotine tisuća prije generalke. Pitanje kolike su šanse da se sve uništilo unutra i zašto je missfire na cilindru 2. Frend govori da je kao sve sjebano u cilindru i da je ventil upao unutra još na autocesti ali da se nije čulo. Ja nisam ništa čuo niti primjetio sve do zadnjega kvrc na pumpi. Planiram otići do Volva i požalit se, što dalje da napravim? Pošto smo u voljenoj Hrvatskoj znamo kako funkcioniraju reklamacije nakon isteka garancije ali opet to nije kvar tako, to je cijela havarija zbog očito defektnog dijela.

Šta vi mislite?


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 2:23 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 30, 2013 6:30 pm
Postovi: 83
Vozi: S60 2.5T AWD
Lokacija: Zagreb
Imam isti taj motor tako da jako pozorno čitam što će biti dalje.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 4:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Mislim da ti je sada najmanja briga zasto se javil misfire na 2. cilindru jer bus vjerojatno imal vecih briga od toga s obzirom na to kaj se desilo.Svakako probaj istjerati pravdu jer nije normalno da se to dogodi niti na autu starom 10 godina sa 500000km

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 4:20 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 11, 2011 5:09 pm
Postovi: 373
Vozi: C70, S60....S80 + XC90
Lokacija: Karlovac
Katastrofa.....

Bojim se da ce banda vec nac izgovore odrzavanje ovo ono....kako to vec ide, jel nemoguce je da se samo od sebe nesto pokvarilo????

Mislim da ce popravak motora daleko premasivati cijenu kpl. motora polovnog sa dobrom kilometrazom........

Mislim nedaj boze,ali u cilindar kad upadne nesto....amen.....

Sent from my GT-N7000 using Xparent Green Tapatalk 2

_________________
by: Dežurni zajebant


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 4:51 pm 
Offline

Pridružen/a: sri vel 06, 2013 12:54 am
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T
Pozitivna stvar je što mi prijatelj to može sredit za manju cijenu nego što bi to bio servis, drastično manju jer neće rad naplatit niti blizu koliko bi servis, ali opet zašto bi ja plaćao nešto što je očito tvornička greška? Koji mogu biti razlozi pucanja opruge tako rano osim tvorničke greške i lošeg materijala? Ulje ne može jer motor je inače u super stanju, barem gornji dio koji sam zasad vidio, bregaste su kao nove. I to je to, da je motor forsiran vidjelo bi se prvo na drugim dijelovima a ne oprugama, ali nije.

I ne znam imaju li ti motori košuljicu za svaki cilindar pa se samo to izmjeni a ne cijeli blok. Osim toga nepoznatno je zasad kada je upao ventil unutra, ako je bio samo 1-2 sekunde kod zadnjeg pokušaja paljenja onda ne može biti tako strašna šteta da je baš sve totalno uništno. Ili može? Čeka se to otvaranje čim ovaj nađe vremena.

Uglavnom definitivno ću se žalit, prvo lokalnome Volvu a onda dalje. Od Volva bi zadnjeg očekivao ovakvo nešto. Nekad je bio sinonim za kvalitetu i izdržljivst a danas? Katastrofa. Osim toga i brava se jednom zaglavila tako reda radi i auto se nije mogao upalit zbog toga. U ovlaštenom servisu su to riješili sa čekićem i dobrim udarcem. Ja sam još podmazao i ajde radi sada bez greške, zasad. No uglavnom ozbiljni problemi.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 11:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Kao sto je kolega spomenuo, bilo bi ti naj bolje da potrazis motor s malo kilometara.
Pokusaj naci neki Ford Focus ST motor bez agregata, daju se naci za ok cijenu.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: čet vel 07, 2013 12:11 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 11, 2011 5:09 pm
Postovi: 373
Vozi: C70, S60....S80 + XC90
Lokacija: Karlovac
Ili zamjeniti za S60 2.4 140ks,04 god :grin:

Sent from my GT-N7000 using Xparent Green Tapatalk 2

_________________
by: Dežurni zajebant


Vrh
   
PostPostano: čet vel 07, 2013 6:01 pm 
Offline

Pridružen/a: sri vel 06, 2013 12:54 am
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T
Bio sam u Volvu danas, zaprimili su slučaj i kontaktirat će tvornicu makar rečeno mi je da ne očekujem išta. Još ću napisat mail glavnom Volvu da vidim šta oni kažu. Rekli su da još nikada niču čuli da se to nekome dogodilo ovdje. Uglavnom umjesto dobitka na lutriji ja dobijem to, šanse su tu negdje :D

Ne znam koliko dođe novi stari motor ali pretpostavljam sam da nije puno manje od 4-5 soma kuna i dobijem rabljeni motor upitnog stanja i opet treba plin ugradit. Naime toliko kažu da bi koštao popravak ovoga u Volvo servisu.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 07, 2013 9:05 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 30, 2013 6:30 pm
Postovi: 83
Vozi: S60 2.5T AWD
Lokacija: Zagreb
Citat:
Bio sam u Volvu danas, zaprimili su slučaj i kontaktirat će tvornicu makar rečeno mi je da ne očekujem išta. Još ću napisat mail glavnom Volvu da vidim šta oni kažu. Rekli su da još nikada niču čuli da se to nekome dogodilo ovdje. Uglavnom umjesto dobitka na lutriji ja dobijem to, šanse su tu negdje :D

Ne znam koliko dođe novi stari motor ali pretpostavljam sam da nije puno manje od 4-5 soma kuna i dobijem rabljeni motor upitnog stanja i opet treba plin ugradit. Naime toliko kažu da bi koštao popravak ovoga u Volvo servisu.
Taj kvar je takav red veličine problema da bi ti Volvo trebao platiti novi motor i još za ispriku zimovanje na nekoj destinaciji s polugolim komadima i kokosovim orasima. :)


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 12:58 pm 
Offline

Pridružen/a: sri vel 06, 2013 12:54 am
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T
Citat:
Citat:
Bio sam u Volvu danas, zaprimili su slučaj i kontaktirat će tvornicu makar rečeno mi je da ne očekujem išta. Još ću napisat mail glavnom Volvu da vidim šta oni kažu. Rekli su da još nikada niču čuli da se to nekome dogodilo ovdje. Uglavnom umjesto dobitka na lutriji ja dobijem to, šanse su tu negdje :D

Ne znam koliko dođe novi stari motor ali pretpostavljam sam da nije puno manje od 4-5 soma kuna i dobijem rabljeni motor upitnog stanja i opet treba plin ugradit. Naime toliko kažu da bi koštao popravak ovoga u Volvo servisu.
Taj kvar je takav red veličine problema da bi ti Volvo trebao platiti novi motor i još za ispriku zimovanje na nekoj destinaciji s polugolim komadima i kokosovim orasima. :)
Sve se može dogovorit i mogu popustit, naime umjesto kokosa prihvaćam i verziju sa ananasom ^__^

Šalu na stranu, bilo bi očekivano da odvezu, poprave i detaljno pregledaju motor da li ima još defektnih dijelova. Troškovi za njih bi bili zanemarivi, šta im je to ventil, federe i sl. zamjenit u servisu gdje djelatnici ovako i onako primaju plaću a tih dijelova imaju na tone, a poštedili bi se negativnog publiciteta koji može koštat puno puno više.

Motor bi se danas navečer ili sutra trebao otvorit do kraja pa će biti vidljiva šteta u cijelosti. :)


Vrh
   
PostPostano: sub vel 09, 2013 8:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Radi se o S60 2.5T iz 2007, 122.000km, ima plin i do sada je radio super. Auto prvi vlasnik, nježno vožen, nikada u crveno i sl., redoviti servisi, zamjena ulja i svega.
Šta vi mislite?
Ovaj tren ne mislim baš ništa, imam isti motor, sad sa 180000 km, ne uvijek nježno voženih, sa nešto izleta u crveno, bez plina i sve funkcionira bez greške. Svakako pratim što će dalje biti, no obzirom da je plin i ovlašteni servis prilično nespojiva kombinacija, uvjeren sam da od toga neće biti ništa i da će se izvlačiti na sve moguće načine. I da je auto pod garancijom a ima ugrađen plin, također.
Sad me samo zanima: ako je pukla opruga kako je ventil upao unutra? Ne bi li bio samo nezatvoren/poluotvoren, a klip bi ga u svakom kretanju u gmt pogurnuo u zatvoren(iji) položaj? I ništa se ne bi trebalo drastično slomiti? Očito je da je posljedica pucanja opruge i pucanje ventila.
Ako te mogu utješiti, meni se to desilo na Mercedes Sprinteru sa nepunih 200000 km (motor 290TD sa 120 ks). Popravak neisplativ, našao drugi motor iz razbijenog kombija, koji je za sad odličan. Za cijenu ne pitaj, sad si to ne bih mogao priuštiti.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 09, 2013 12:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
[quote="Branimir

Sad me samo zanima: ako je pukla opruga kako je ventil upao unutra? Ne bi li bio samo nezatvoren/poluotvoren, a klip bi ga u svakom kretanju u gmt pogurnuo u zatvoren(iji) položaj? I ništa se ne bi trebalo drastično slomiti? Očito je da je posljedica pucanja opruge i pucanje ventila.


Ovak,plin nema ama baš nikakve veze sa pucanjem opruge,pa ni ventila,ne znam kolko se kužiš u mehaniku,al ventil ima odozgora iznad federa pločicu i dvije kajlice,ako pukne feder te kajlice padaju van ventila,ventil upada u cilindar kada dođe klip u donji položaj ,i evo havarije,na tom cilindru je sigurno košuljica oštečena,tak da če trebati strojnu obradu,ako se naravno da riješiti,vjerojatno ubacivanjem druge pikse.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub vel 09, 2013 6:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Citat:
[quote="Branimir

Sad me samo zanima: ako je pukla opruga kako je ventil upao unutra? Ne bi li bio samo nezatvoren/poluotvoren, a klip bi ga u svakom kretanju u gmt pogurnuo u zatvoren(iji) položaj? I ništa se ne bi trebalo drastično slomiti? Očito je da je posljedica pucanja opruge i pucanje ventila.


Ovak,plin nema ama baš nikakve veze sa pucanjem opruge,pa ni ventila,ne znam kolko se kužiš u mehaniku,al ventil ima odozgora iznad federa pločicu i dvije kajlice,ako pukne feder te kajlice padaju van ventila,ventil upada u cilindar kada dođe klip u donji položaj ,i evo havarije,na tom cilindru je sigurno košuljica oštečena,tak da če trebati strojnu obradu,ako se naravno da riješiti,vjerojatno ubacivanjem druge pikse.
Meni su se na Laguni rascvjetali ventili zbog plina...


Vrh
   
PostPostano: ned vel 10, 2013 3:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
[quote="danchi
Meni su se na Laguni rascvjetali ventili zbog plina...[/quote]


Kak misliš rascvjetali?obično uslijed VSR-a dosjedi ventila počnu se trošit te ventili upadaju u glavu te se smanjiva zazor,počne gubiti kompresija, i to na više ventila,ne na samo jednom,a Volvovi petaci su imuni na to(kolko znam) inače bi trebao FL,ubiti ne znam na kojem je dijelu pukao,jel kod gljive ventila ili gore višlje,koliko si imao km na Laguni,jel bio FL ,kad je mapa bila zadnje kontrolirana,predpostavljam da je bio 2.0 16 v motor

Da i njemu je pukao feder,a da je i od plina puknuo ventil,feder bi ostao cijeli,tak da pucanje federa nema nikakve veze s plinom

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned vel 10, 2013 7:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
VSR je teorija koja, po meni i koliko se ja razumijem u motore sa unutarnjim izgaranjem, ne "drži vodu". Ali dobro dođe kao ispomoć u prodaji dodatnih sustava za LPG, poput flash lube-a. A kada ventil ipak izgori i sa flash lube sustavom, onda je to zato što "sustav nije bio dobro podešen". Premalo kapi u minuti bla bla.

Ja imam drugu teoriju koja za sada (više od 300 000 km na plin bez ikakvih "pomagala", aditiva, čudotvornih kapi i sl. sr. i to redom na Japanskim motorima sa "problematičnim" dosjedima ventila) ima više smisla.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan