Sada je: pon lip 23, 2025 9:24 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: v40 T4 trza ?
PostPostano: ned sij 20, 2013 6:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
imam jedan problem... zadnja neka 2 mjeseca kako je hladno auto ujutro kada upalim i pođem trza,znaci ja drzim lagano gas nekih 10km/h idem i on sam od sebe uspori pa pođe,onda 2.-3. brzina kada ubrzavam auto trza pomalo,ukljucujem se na magistralu nikako normalno da povuce sve uz trzaje male,a kao da turbina vrti u prazno,kao danabija,ali auto ne ide,neznam kako da objasnim,i kada se zagrije,prebaci na plin sve super,nikakvih problema nema,odlicno ide,ja vratim na benzin on opet malo trza,kada se zagrije to je vec skroz slabo,ali se i dalje osjeti,posebno ako vozim na plin pa vratim na benzin te u pocetku se osjeti... mislim da su dizne,kupio sam ABRO aditiv za dizne i vozio ga tjedan dana samo na gorivo bez plina,i situacija je mnogo bolja,ujutro nije kao prije da oduzima gas i sl.,ali se i dalje osjeti u voznji,dok na plin super
plin ima svoje dizne,tako da mislim da su dizne,da li da ih cistim ili moze ipak nesto drugo biti ?
hvala


Vrh
   
PostPostano: ned sij 20, 2013 10:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Dizne,ako možeš negdje nabaviti Tec 2000 aditiv,nema boljeg za dizne ,staviš u rezervar i samo gas,čuda rade,ja nisam to isprobao,ali vele ljudi koji jesu da je stvarno odličan

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon sij 21, 2013 12:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
sa obzirom da tek koji mjesec imas plinsku instalaciju ugradjenu, nekako mi se cini prerani da bi dizne pocele zezat. ali eto, probaj sa aditivom, cini mi se da je to jeftiniji nacin ciscenja, nego da ih skidas i dajes na ultrazvucno.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 21, 2013 4:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
bas sam gore napisao,koristio sam ABRO aditiv,i on mi je pomogao u nekoj mjeri,evo sada je na rezervi goriva,mislim se da naspem jos pola ovog aditiva sto mi je ostalo pa da odradi jer vidim tako navode za ovaj TEC 2000,jer meni je pisalo ovdje na 80l da napem ovu bocicu,ja sam nasuo pola bocice na 30l,pa kontam da naspem ovu polu na rezervu da odradi pa onda dospem gorivo,logicnije mi je da tako ocisti ?
mozda je prijasnji vlasnik sipao i losije gorivo,ja sam nedugo nakon kupovine ugradio plin i sve je bilo uredu do ovih prvih hladnih dana oko 12-og mjeseca,inace na gorivo ne vozim vele,na njega pali,radi prvih 5min ajmo reci,prebacuje na gorivo pri visokim obrtajima,onda na gorivo vozim kada ga stiscem,a to bude nerijetko,ali ne mnogo,nedjeljom ovako na pisti potrosim 5-10l goriva,te na autoputu i sl. provozam ga na gorivu koji kilometar
ovaj TEC 2000 nisam viđao,ali evo citam o njemu,neki ga hvale da cisti sve zivo,dok eno neki kazu da ne valja,da je prejak pa je cak prljastina zacepila pa jos veci problem ?


Vrh
   
PostPostano: pon sij 21, 2013 6:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
bas sam gore napisao,koristio sam ABRO aditiv,i on mi je pomogao u nekoj mjeri,evo sada je na rezervi goriva,mislim se da naspem jos pola ovog aditiva sto mi je ostalo pa da odradi jer vidim tako navode za ovaj TEC 2000,jer meni je pisalo ovdje na 80l da napem ovu bocicu,ja sam nasuo pola bocice na 30l,pa kontam da naspem ovu polu na rezervu da odradi pa onda dospem gorivo,logicnije mi je da tako ocisti ?
mozda je prijasnji vlasnik sipao i losije gorivo,ja sam nedugo nakon kupovine ugradio plin i sve je bilo uredu do ovih prvih hladnih dana oko 12-og mjeseca,inace na gorivo ne vozim vele,na njega pali,radi prvih 5min ajmo reci,prebacuje na gorivo pri visokim obrtajima,onda na gorivo vozim kada ga stiscem,a to bude nerijetko,ali ne mnogo,nedjeljom ovako na pisti potrosim 5-10l goriva,te na autoputu i sl. provozam ga na gorivu koji kilometar
ovaj TEC 2000 nisam viđao,ali evo citam o njemu,neki ga hvale da cisti sve zivo,dok eno neki kazu da ne valja,da je prejak pa je cak prljastina zacepila pa jos veci problem ?


Moram priznati da to nisam čuo?? :think:

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon sij 21, 2013 6:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
http://www.forum.hr/showthread.php?t=466653
evo ga ovdje pise ...


Vrh
   
PostPostano: uto sij 22, 2013 9:14 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
LOOOOL, forum.hr, e jesi našao pravo mjesto gdje ćeš skupljat ovakve informacije :lol:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto sij 22, 2013 1:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
C/P od Tidale



"Čišćenje injektora bez skidanja sa motora

Najbolje isprobano sredstvo za čišćenje je TEC 2000 za benzinske injektore (limenka 375 ml) cijena je 70,00 kn, ali ga se jako teško nabavlja. Recept je slijedeći:
- kod injektora koji su jako zapečeni pomoći nema, jer sredstvo ipak mora proci kroz injektor, znači injektor mora barem malo otvarati
- ako injektor radi ali radi loše sredstvo pomaže
- prednosti ovog čišćenja su velike jer u isto vrijeme čistite pumpu rezervar, pumpu benzina, benzinske cijevi, regulator tlaka, injektor(e), ventile,L-sondu (puno puta se loša sonda oporavila), katalizator i auspuh
1. rezervar benzina isprazniti na otprilike 5 - 6 litara (to bi trebala biti rezerva)
2. kod jako zaprljanih injektora uliti cijelu dozu (375 ml) na taj benzin i pustisti auto da radi na leru barem 20-ak minuta do 1 sat
3. nadoliti 5 litara benzina i onda krenuti u voznju, ali ne dizati okretaje iznad 3000 u min tj. voziti jako lagano.
3. kada ponovo zasvijetli rezerva nadoliti 10 litara benzina i može se voziti normalno ali ne forsirati motor.
4. kada ponovo zasvijetli rezerva doliti jos 10 litara benzina i može se voziti najnormalnije jer kocentracija sredstva za čišćenje postize vrijednost one koja se preporuča za preventivu a to je 375 ml na 40 lit benzina
Naravno ovo nije potrebno napraviti u jednom danu.
Da se spriječi ponovno ljepljenje injektora točite skuplji benzin (100+) ili preventivno stavljajte 1dcl TEC 2000 (moze i STP injector cleaner) na 10 l benzina.
Ovakvo čišćenje obavljeno je na puno vozila i rezultati su izvrsni.
Jedini problem koji se moze javiti je taj da kod metalnih rezervara benzina sredstvo otopi i hrđu pa je nagura u filter benzina koji se onda mora zamijeniti.
Inace sredstvo na neki način veze i vodu iz rezervara pa može doći do laganog "cukanja" u voznji tijekom čišćenja.
Ovim postupkom uz malo truda i malu cijenu možete si riješiti veliki problem."

završen citat.


Ako je napravljeno prema ovome "receptu" trebalo bi biti u redu.
Ako i nakon zamjene filtera ima problema potrebno je skinuti, provjeriti i očistiti injektore.
Osobno, ne vidim nikakve razlike između ovakvog čišćenja i "kartuše". Jedino što ovakvo čišćenje može napraviti svatko sam. U ovom slučaju možda nije uspjelo iz nekog drugog razloga.

Jedna ispravka za gore navedeni tekst:

TEC 2000 nije dobro koristiti kao preventivu u benzinu, puno bolji aditiv za preventivu je Flash lube.

Danas uređaje za čišćenje injektora ima veliki broj servisa u Zagrebu i okolici, što u vrijeme pisanja gornjeg teksta nije bio slučaj.










Ja vjeujem Tryer tj. Tidala jer on kaj veli u vezi plina, to je sveto pismo https://sites.google.com/site/tidala10/o-nama-1

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 22, 2013 2:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ja vjeujem Tryer tj. Tidala jer on kaj veli u vezi plina, to je sveto pismo https://sites.google.com/site/tidala10/o-nama-1
Nasumično sam kliknuo na jedan od tekstova sa te stranice i odmah me ubolo u oko:
"kako bi postigao smjesu koja odgovara zahtjevima Lambda-sonde čiji je zadatak da mjeri kvalitetu izgaranja."
Jao. Boliiiii

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto sij 22, 2013 4:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
ponukan ovim tekstovima, ja danas ulio na cca 30 litara benzina jedno pakiranje STP injektor cleaner, kupio na INI cijena 53,50 kn. napravio cca 165 km, i jos cu dan-dva-tri voziti, do rezerve jel :) , i onda povratak na plin.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 23, 2013 8:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Citat:
Ja vjeujem Tryer tj. Tidala jer on kaj veli u vezi plina, to je sveto pismo https://sites.google.com/site/tidala10/o-nama-1
Nasumično sam kliknuo na jedan od tekstova sa te stranice i odmah me ubolo u oko:
"kako bi postigao smjesu koja odgovara zahtjevima Lambda-sonde čiji je zadatak da mjeri kvalitetu izgaranja."
Jao. Boliiiii

Naravno da tamo svašta pišu,ali Tidala je doktor profesor za plin.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 23, 2013 11:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Doktor je za prodavati maglu, to svakako :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri sij 23, 2013 12:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ne bih se htio s tobom prepirati,ali krivo zboriš :naughty: ;)

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 23, 2013 1:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ma nećemo se prepirati, obećajem :).

Evo još jedan primjer sa tog linka. VSR (valve seat recession), a oni to prevedu kao "oštećivanje ventila" :roll:. Dalje, nabacali tri teorije zašto se to događa vožnjom na plin. Pa odmah za taj problem nude i svoje rješenje. Flash lube is here, fuk yeah! I to ne bilo kakav, nego drito multipoint, iz njihove kućne radionice.

Znam da nekome sa strane tko ne drma baš previše tematikom zvuči uvjerljivo, nadahnuto i pametno, međutim ja obično imam problem sa tim stvarima. Volim se upustiti u dubinu, a nerijetko stvari i sam testiram. Pa sam tako napravio do sada sa tri različita auta/motora, od čega su dva u, po njima, rizičnoj skupini glede siceva ventila, ukupno preko 250 000 km i niti na jednom nikada problema sa dosjedima ventila, ili samim ventilima. Svi ti auti su i dan danas u pogonu, znam to iz pouzdanih izvora jer su prodani frendovima, jedan je čak i trgovački putnik, pa je i on već okrenuo dodatnih 100k km na plin. Bez problema, a bez čudotvornih bočica, kapi iz FL-a i sl. sranja, da oprostiš na izrazu :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet sij 24, 2013 12:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Ma nećemo se prepirati, obećajem :).

Evo još jedan primjer sa tog linka. VSR (valve seat recession), a oni to prevedu kao "oštećivanje ventila" :roll:. Dalje, nabacali tri teorije zašto se to događa vožnjom na plin. Pa odmah za taj problem nude i svoje rješenje. Flash lube is here, fuk yeah! I to ne bilo kakav, nego drito multipoint, iz njihove kućne radionice.

Znam da nekome sa strane tko ne drma baš previše tematikom zvuči uvjerljivo, nadahnuto i pametno, međutim ja obično imam problem sa tim stvarima. Volim se upustiti u dubinu, a nerijetko stvari i sam testiram. Pa sam tako napravio do sada sa tri različita auta/motora, od čega su dva u, po njima, rizičnoj skupini glede siceva ventila, ukupno preko 250 000 km i niti na jednom nikada problema sa dosjedima ventila, ili samim ventilima. Svi ti auti su i dan danas u pogonu, znam to iz pouzdanih izvora jer su prodani frendovima, jedan je čak i trgovački putnik, pa je i on već okrenuo dodatnih 100k km na plin. Bez problema, a bez čudotvornih bočica, kapi iz FL-a i sl. sranja, da oprostiš na izrazu :D.
naravno da nije sve u FL-u nego u plinskoj MAPI ,naravno da tamo svašta pišu,al znam kakav je Tidala majstor, od svih tamo jedino njemu vjerujem

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan