Sada je: sri tra 30, 2025 9:39 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon pro 31, 2012 5:06 pm 
Offline

Pridružen/a: čet stu 08, 2012 3:00 pm
Postovi: 18
Vozi: VOLVO S 40
Poštovani ,
danas pred sam kraj godine moj me ljubimac ostavio na cjedilu.Krenuo sam u dućan,obavio kupovinu ,upalio auto i pojavio se čudan zvuk,kao neko ''tulenje-zujenje u turbo stilu koje se pojačavalo i smanjivalo dodavanjem gasa.Mislio sam to je nešto prolazno te usput stao na kiosku po novine .Kad sam ponovno sjeo u auto i okrenuo ključ da ga upalim auto je zaverglao kao da je prazan akumulator.Nakon što sam malo pričekao probao sam ponovno no drugi put više ne samo da nije zaverglao nego se nije upalila nijedna lampica na kontrolnoj ploči,kao da nema akumulatora u autu.Podigao sam haubu i u ljevoj strani gdje je smješten alternator širio se miris kao da je nešto pregorjelo ,a akumulator je bio vruć-vruć.
Pozvao sam frenda koji je automehaničar i on je posumnjao da je riječ o kvaru na alternatoru što mi je ispraznilo akumulator koji je inače skoro nov(star 1 mj.)
no nije siguran.Da ne stojim na cesti posudio mi je svoj akumulator,odpojio alternator da ne isprazni drugi akumulator te je auto normalno upalio.Rekao mi je da požurim doma jer se akumulator ne puni ,a nije baš u najboljem stanju te da će nakon blagdana on pogledati i vidjeti da li je riječ o alternatoru ili je u pitanju nešto drugo te me uputiti dalje.
Zanima me da li se netko susreo sa nečim sličnim,jer prijatelj jest mehaničar,ali znam da se i ovdje javljaju stručni ljudi.Molim za savjet što činiti!


Vrh
   
PostPostano: pon pro 31, 2012 5:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
A kad si vozio doma s tim novim-starim akumulatorom onda nije bilo zavijajčih zvukova? Jesi probao napuniti tvoj akumulator kad si stigao doma? Koliko ti auto ima kilometara?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pon pro 31, 2012 6:54 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Imao sam slican problem kao tvoj i bio je altenator... na autu ti je vjerojatno denso 130A, ja sam nasao polovni sa ford mondea-a bosch 130A pase ti na saraf... dao sam za njega 1000kn sam sam zamjenio i nisam vise imao nikakvih problema...

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: uto sij 01, 2013 8:32 am 
Offline

Pridružen/a: čet stu 08, 2012 3:00 pm
Postovi: 18
Vozi: VOLVO S 40
Auto ima 148000 km,akumulator se još puni kod mehaničara,a vraćajući kući sa tim rabljenim akumulatorom više nije bilo nikakvih zvukova ,što mi je kao laiku dalo naslutiti da je uistinu valjda alternator jer ga je mehaničar otpojio.Jedino što sam još primjetio vraćajući se kući da se volan jedva okreće,a na kraju kad sam ugasio auto nisam mogao ni staklo podići.
Ukoliko je doista alternator što mi savjetujete, novi,reparirani ili rabljeni?Vidim da odgovara i od drugog vozila, neznam da li samo od forda ili još kojeg drugog modela vozila.
Hvala svima na dosadašnjim odgovorima !


Vrh
   
PostPostano: uto sij 01, 2013 12:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Popravak alternatora nije jeftin. Pogotovo ak mijenjaš sve, četkice, lagere, diode. U stvari bi bilo pametno prvo vidjeti kaj je otišlo, ak su se podrbili lageri a onda s njima i stator i rotor naravno da se to ne isplati popravljati. Ak su samo četkice, diode i lageri u pitanju onda možda da. S druge strane ak kušiš polovni nikad ne znaš u kakvom je stanju i da li ti nebu i on uskoro riknuo. U stvari je bitno nači dobrog majstora koji bu znal dati ispravnu dijagnozu.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: uto sij 01, 2013 1:49 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Izgorio mu je staror.... jedan od namotaja, barem je kod mene tako bilo... cim kaze da je smrdilo 90% sam siguran da je na statoru pregorio lak i stavio u slus...

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: uto sij 01, 2013 3:05 pm 
Offline

Pridružen/a: čet stu 08, 2012 3:00 pm
Postovi: 18
Vozi: VOLVO S 40
Hvala dečki !
Alternator je skinut i sad čekam da nađem nekog stručnog da utvrdi kvar.Dobio sam preporuku za autoelektričara Kajfež iz Zagreba.Jel imate vi kakvu preporuku?


Vrh
   
PostPostano: uto sij 01, 2013 5:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Alternatori su stara bolest na 2.0 d motoru,rikavaju već i nakon 40000 km(baš neki dan bio jedan u radioni) košta od 150 A negdje oko 3000 kn novi( nisam 100 % siguran možda i manje) po mojoj dijagnostici stator ili rotor se nekako rašire i onda stružeju jedno o drugo i zato fučka,a odu i diodni most ,te stator pa onda i ne puni

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 02, 2013 11:42 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 19, 2009 9:26 am
Postovi: 103
Lokacija: Oreškovićeva 3b, ZGB
Poštovani,

Možete navratiti kod nas u Oreškovićevu na kavu, pa Vam dečki naprave dijagnostiku.
Cijena dijagnostike ako auto NE ostane na popravku je 177,04kn.
Cijena samog alternatora je 2940,91kn
Cijena s ugradnjom i dijelovima je 3822,72kn, te auto treba ostati kod nas oko 4h.
U te cijene je uračunat PDV i popust za VKH članove.
Naravno radi se o originalnim, atestiranim dijelovima s garancijom od 12mj.!
Cijene su informativne i mogu Vam napraviti točnu ponudu, ali trebam br.šasije i Vašu mail adresu.

Ako imate dodatnih pitanja slobodno me kontaktirajte.

lp,

Darija.

_________________
MOTO-RIS d.o.o.
Oreškovićeva 3b,ZGB
Dijelovi-01/3821-580 Servis-01/3821-570
darija@moto-ris.hr
info@moto-ris.hr


Vrh
   
PostPostano: sri sij 02, 2013 12:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Uuuu...500 ojra za alternator :shock:


Lijepo alat u ruke i tu imas ostalo http://www.youtube.com/watch?v=tuWUiBwP_4Q a ako zapne stvar, Neeeeenaaaaadd, upomooooooc :mrgreen:

A imas i tu nekaj u PDFu

http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... =8&t=23502

Probaj malo i tu bacit' oko

http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... a/1024026/

Ja sam bas ovih dana nekaj radil po sistemu uradi sam.
Prvo sam trazil cijenu u servisu (2.000 HRK + pedeve) pa odlucil probati sam.


Na kraju me sve kostalo 320,00 kuna (sa pedeveom, naravno, moj rad nije uracunat) a pivo koje sam otvorio i popio, nakon kaj sam skuzil da sve kaj sam zamijenio radi kako treba i nazdravil radovima, je bilo najsladje u zivotu :D

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: čet sij 03, 2013 2:31 pm 
Offline

Pridružen/a: čet stu 08, 2012 3:00 pm
Postovi: 18
Vozi: VOLVO S 40
Hvala svima,
probao bih sam reparirati alternator kao što mi V 70 preporuča, ali ni ti znam kako se djelovi koje treba zamjeniti zovu niti gdje ih nabaviti .Upravo sam stigao iz Zagreba od autoelektričara Kajfež koji mi je rekao da je alternator pregorio i da se ne isplati popravljati te mi ponudio novi za 2100 kn.
S obzirom na gužvu ,obujam posla koji imaju u toj radionici i vrijeme dijagnostike od 10 sekundi rekao bih da im nije ni volja ni sila zajeb...t se sa time.Ne vjerujem,a možda sam i u krivu da se ne bi dao popraviti.
Svota novoga alternatora je manja nego u orginal Volvo autokući ,ali još uvjek malo previše..
Bio sam i na dva autootpada (Tomi - Zaprešić)i na nijednom nemaju takav alternator,pretražio njuškalo i nigdje ništa.Danas ću još probat malo po Slovenskim oglasnicima i ako ni tamo nema ne znam gdje više tražiti !


Vrh
   
PostPostano: čet sij 03, 2013 3:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 976
Ja bih prije rekao da ti je dijagnozu postavi na osnovu dugogodišnje prakse i iskustva. Prilično često sam u prolazu pored njih i još dok sam bio klinac, za vrijeme bivše YU su bili na dobrom glasu i uvijek u gužvi.

Prije bih rekao da se tvoj alternator mora ponovo previklat a pitanje i u kakvom su stanju ležaji, diode i ostatak dijelova. Vjerojatno bi te popravak koštao barem kao pola novoga, pa ga ugradiš a za mjesec dva ti izgore diode ili nešto treće

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: ned tra 21, 2013 8:50 am 
Offline

Pridružen/a: čet tra 11, 2013 9:02 pm
Postovi: 12
Vozi: Volvo
S40, presao 146.000, alternator Denso 150A. Od prije 15-ak dana sam primijetio dodatni zvuk pri dodavanju gasa (slican zvuku turbine), da bi se prije 7 dana pojavilo upozorenje POWER SYSTEM SERVICE URGENT. Alternator dead!

Nakon sto ga je autoelektricar pregledao, zakljucio je da su samo diode pregorjele, te da nema potrebe kupovati novi. Popravak je kostao 45 eura, ali i dalje postoji problem. Naime, navedeno upozorenje se pali cca 2 minuta nakon startanja vozila i ostaje ukljuceno cijelo vrijeme. Pomisio sam da je regler u pitanju (koga elektricar nije htio mijenjati, iako mnogi tvrde da ide u setu s diodama), ali test pokazuje da je punjenje konstantno (sa i bez potrosaca i na svim obrtajima). Medjutim, zbunjuje me napon od 14.7 V (na mom uredjaju za mjerenje), ali i 14.4 V (autoelektricarev). Nije li to malo iznad granice?

Molim vas za savjet.


Vrh
   
PostPostano: ned tra 21, 2013 12:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 09, 2008 1:40 pm
Postovi: 994
Vozi: Volvo C30
Lokacija: Rijeka
Mozda bi morao ponistiti gresku pa viditi dali se onda pali..

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

_________________
Bmw E30 324D 2006-2008
Volvo S80 2.5 TDI Traktorčić 2008-2012
Volvo S80 T6 2012-2014 -- ponovno u obitelji :dance:
Volvo S40 1.8 2014 -2015
Mercedes C200SP 2015-2017
Saab 95 Aero 2018 - van pogona
Volvo C30 1.6D 2018 - 8-)


Vrh
   
PostPostano: ned tra 21, 2013 1:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Poslije stavljanja novog ili repariranog alt. treba naparaviti test pomoću Vida dijagnostike.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan