Sada je: sri tra 30, 2025 9:00 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Brava na gepeku
PostPostano: čet pro 13, 2012 8:42 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
Pozdrav svima :)

Pojavio mi se novi problem, naime ne otključava mi se brava na gepeku. :roll:
Još uvijek ne znam da li se samo zaledila ili je u pitanju kvar.
Ostavio sam jučer auto u garaži trgovačkog centra u nadi da će se otopiti, ali nažalost nije bilo pozitivnih rezultata. Ne znam uopće da li ikako mogu otvoriti vrata gepeka trenutno.

Ima li netko ideju što bih još mogao probati, odnosno dijagnozu kvara.
Pretpostavljam da bi problem mogao biti motorić.
Međutim ne prijavljuje mi nikakvu grešku.

Za vikend najavljuju toplije vrijeme, pa namjeravam pokušati otvoriti bravicu i pokušati eventualno riješiti problem.

Da li može netko, molim vas staviti shemu kako se rastavlja.

Hvala svima :P


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 8:56 am 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Da bi došao do brave moraš otvoriti gepek :D .
Najprije moraš skinuti tapicirung na gepeku a nakon toga ti je sve pregledno za skidanje.
Molim te probaj prvo promjeniti akumulator. Kolega je imao isti problem na V50 i ispalo je da je do akumulatora. Naravno da smo mi prije toga raskopali kompletnu bravu (što i nije neki problem). U bravi ti je plastična pužnica (slično kao na flajš mašini) i ona zna preskočiti. Pogledaj i kontakte na mjestu gdje otvaraš gepek.
Drugi kolega je imao sličnih problema sa suvozačevim vratima na S60 i isto je bilo do akumulatora.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 9:00 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
Citat:
Da bi došao do brave moraš otvoriti gepek :D .
Najprije moraš skinuti tapicirung na gepeku a nakon toga ti je sve pregledno za skidanje.
Molim te probaj prvo promjeniti akumulator. Kolega je imao isti problem na V50 i ispalo je da je do akumulatora. Naravno da smo mi prije toga raskopali kompletnu bravu (što i nije neki problem). U bravi ti je plastična pužnica (slično kao na flajš mašini) i ona zna preskočiti. Pogledaj i kontakte na mjestu gdje otvaraš gepek.
Drugi kolega je imao sličnih problema sa suvozačevim vratima na S60 i isto je bilo do akumulatora.
Akumulator?
Nema mi to logike ako pali bez problema na -15 kako bi onda jednu bravicu mogao zajebavati.
Osim toga prošle godine sam ga promijenio.

A kako da otvorim gepek ? ha ha h ah a :D


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 9:06 am 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Za s60 znam da je po zimi palio na 'zub' pa je ipak bilo do akumulatora. Za v50 ne mogu ništa reći jer je kvar bio ovo ljeto. Da li ti auto pokazuje bilo kakve znakove 'života' kad primiš tipku za otvaranje gepeka?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 9:09 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
Citat:
Za s60 znam da je po zimi palio na 'zub' pa je ipak bilo do akumulatora. Za v50 ne mogu ništa reći jer je kvar bio ovo ljeto. Da li ti auto pokazuje bilo kakve znakove 'života' kad primiš tipku za otvaranje gepeka?
Ne, djeluje mi ili kao da se zaledio motorić pa ne može pokrenuti ili kao da ne radi uopće.
Dakle moja pretpostavka je da se vrata uopće ne otključaju, a nadalje niti prilikom pokušaja otvaranja vrata onaj kontak ne odradi svoj posao.

ne znam dali sma bio jasan :?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 9:16 am 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Probaj sa akumulatorom, pa osiguračima i kontaktom na samoj bravi (dva torks šarafića).


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 9:21 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
ja sam imao sličan problem prošle godine.
stavio sam nešto u bunker, za 5 minuta idem otvoriti buinker i nemogu...
ja sam rastavio izvana koliko se dalo i skužio sam da je do prekidača s vanjske strane.
kad sam odštekao konektor i uštekao ga natrag u prekidač, onda sam mogao otvoriti, al samo jednom.
ona je opet trebalo odštekati i prištekati konektor. (i opet sam mogao otvoriti jednom).

na kraju sam to morao zamijeniti, ispalo je negdje cca 350kn prekidač i posao.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 9:32 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
[quote="firefighter"]ja sam imao sličan problem prošle godine.
stavio sam nešto u bunker, za 5 minuta idem otvoriti buinker i nemogu...
ja sam rastavio izvana koliko se dalo i skužio sam da je do prekidača s vanjske strane.
kad sam odštekao konektor i uštekao ga natrag u prekidač, onda sam mogao otvoriti, al samo jednom.
ona je opet trebalo odštekati i prištekati konektor. (i opet sam mogao otvoriti jednom).

na kraju sam to morao zamijeniti, ispalo je negdje cca 350kn prekidač i posao.[/quote

Dali je bila ista stvar kao i kod mene, dakle apsolutno nikakve reakcije prilikom otključavanja?
Govorimo o prekidaču sa vanjske strane, smještenom iznad tablice?

Gdje je izvršen popravak ? Dakle sami prekidač je sipod 350 kn ?

Hvala na informaciji


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 10:19 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
ja sam imao sličan problem prošle godine.
stavio sam nešto u bunker, za 5 minuta idem otvoriti buinker i nemogu...
ja sam rastavio izvana koliko se dalo i skužio sam da je do prekidača s vanjske strane.
kad sam odštekao konektor i uštekao ga natrag u prekidač, onda sam mogao otvoriti, al samo jednom.
ona je opet trebalo odštekati i prištekati konektor. (i opet sam mogao otvoriti jednom).

na kraju sam to morao zamijeniti, ispalo je negdje cca 350kn prekidač i posao.[/quote

Dali je bila ista stvar kao i kod mene, dakle apsolutno nikakve reakcije prilikom otključavanja?
Govorimo o prekidaču sa vanjske strane, smještenom iznad tablice?

Gdje je izvršen popravak ? Dakle sami prekidač je sipod 350 kn ?

Hvala na informaciji
Ja sam imao isto imao problema s bravom. Meni se otvarao gepek u vožnji a ako je auto duže stajao znalo mi se desiti da uopće nemogu otvoriti gepek. Morao sam par puta pritisnut 'peta vrata' (pod navodnicima jer S40 ih nema ali ne znam kako da ga drugačije opišem, poklopac prtljažnika :think: ) i onda sam uspio otvoriti gepek. Ispalo je da je jedna žica, na prijelazu iz auta do bunkera, imala prekid. Evo već 2 godine sve normalno šljaka. Po meni prva stvar je da ga spojiš na komp i vidiš dal ti javlja kakvu grešku. Nakon toga neka testiraju bravu pa ako nije ni to traži dalje.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 10:28 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
Citat:
Citat:
Citat:
ja sam imao sličan problem prošle godine.
stavio sam nešto u bunker, za 5 minuta idem otvoriti buinker i nemogu...
ja sam rastavio izvana koliko se dalo i skužio sam da je do prekidača s vanjske strane.
kad sam odštekao konektor i uštekao ga natrag u prekidač, onda sam mogao otvoriti, al samo jednom.
ona je opet trebalo odštekati i prištekati konektor. (i opet sam mogao otvoriti jednom).

na kraju sam to morao zamijeniti, ispalo je negdje cca 350kn prekidač i posao.[/quote

Dali je bila ista stvar kao i kod mene, dakle apsolutno nikakve reakcije prilikom otključavanja?
Govorimo o prekidaču sa vanjske strane, smještenom iznad tablice?

Gdje je izvršen popravak ? Dakle sami prekidač je sipod 350 kn ?

Hvala na informaciji
Ja sam imao isto imao problema s bravom. Meni se otvarao gepek u vožnji a ako je auto duže stajao znalo mi se desiti da uopće nemogu otvoriti gepek. Morao sam par puta pritisnut 'peta vrata' (pod navodnicima jer S40 ih nema ali ne znam kako da ga drugačije opišem, poklopac prtljažnika :think: ) i onda sam uspio otvoriti gepek. Ispalo je da je jedna žica, na prijelazu iz auta do bunkera, imala prekid. Evo već 2 godine sve normalno šljaka. Po meni prva stvar je da ga spojiš na komp i vidiš dal ti javlja kakvu grešku. Nakon toga neka testiraju bravu pa ako nije ni to traži dalje.
Istina, sve to stoji što kažeš. No htio bi najprije sam vidjeti što mogu, ako nije posrijedi nešto krupnije u pitanje. Ako neće drugačije moći onda ću morati zatražiti stručnu pomoć


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 10:43 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
tako je, kod otključavanja se na bunkeru baš ništa nije događalo.
trebalo je samo zamijeniti prekidač koji je ispod one plastike iznad tablice.

isto mi se dogodilo jednom da se otključao sam od sebe..
i onda je nakon par dana riknuo..
do toga je sve radilo super.

popravak je izvršen u ovlaštenom servisu (kod Risa) i bilo je gotovo za pola sata.
(nisam stigao tražiti taj dio da ga sam mijenjam, a i nisam bio sam siguran dal je samo to ili je nešto drugo).

rekli su mi tamo u servisu da kod problema s otvaranjem bunkera, mogu biti dvije stvari (u vrlo velikoj većini slučajeva).
ili taj mali prekidač, ili žice (s lijeve strane).
prekidač se mijenja, a žice se pokrpaju, zamijene i poleme i to je to.

e sad me nemoj držati za riječ koliko je točno, mislim da je tu negdje bila cifra,
mogu podvečer doma pogledati točno pa ću napisati ovdje.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 2:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
Citat:
tako je, kod otključavanja se na bunkeru baš ništa nije događalo.
trebalo je samo zamijeniti prekidač koji je ispod one plastike iznad tablice.

isto mi se dogodilo jednom da se otključao sam od sebe..
i onda je nakon par dana riknuo..
do toga je sve radilo super.

popravak je izvršen u ovlaštenom servisu (kod Risa) i bilo je gotovo za pola sata.
(nisam stigao tražiti taj dio da ga sam mijenjam, a i nisam bio sam siguran dal je samo to ili je nešto drugo).

rekli su mi tamo u servisu da kod problema s otvaranjem bunkera, mogu biti dvije stvari (u vrlo velikoj većini slučajeva).
ili taj mali prekidač, ili žice (s lijeve strane).
prekidač se mijenja, a žice se pokrpaju, zamijene i poleme i to je to.

e sad me nemoj držati za riječ koliko je točno, mislim da je tu negdje bila cifra,
mogu podvečer doma pogledati točno pa ću napisati ovdje.
Hvala ti na informaciji još jednom.
Ovo mi se čini kao realno objašnjenje, toplo se nadam da je ista stvar i kod mene. :pray:


Vrh
   
PostPostano: čet pro 13, 2012 7:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Da bi došao do brave moraš otvoriti gepek :D .
Najprije moraš skinuti tapicirung na gepeku a nakon toga ti je sve pregledno za skidanje.
Molim te probaj prvo promjeniti akumulator. Kolega je imao isti problem na V50 i ispalo je da je do akumulatora. Naravno da smo mi prije toga raskopali kompletnu bravu (što i nije neki problem). U bravi ti je plastična pužnica (slično kao na flajš mašini) i ona zna preskočiti. Pogledaj i kontakte na mjestu gdje otvaraš gepek.
Drugi kolega je imao sličnih problema sa suvozačevim vratima na S60 i isto je bilo do akumulatora.

Zna i puknuti,te onda ide cijela brava nova,da se iznutra na V 50 lagano otvoriti odvijačem,al na S 40 katastrofa morao sam ležečki iznutra izvaditi prvo oplatu sa zadnjih vratiju da sam mogao odšerafiti bravu van.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet pro 14, 2012 7:55 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
Htio sam se jučer poigrati sa time, međutim prebrzo pada mrak i prehladno je.

Da stvar bude interesantnija, danas ujutro prvo otključavanje, otvorila je, ja se poveselio, pokušao ponoviti postupak, međutim neće.
:roll: :think: :lol:


Vrh
   
PostPostano: pet pro 14, 2012 10:03 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Ha, ha. Pa kad ti se nešto slučajno potrefi, onda nikako ne provjeravaš da li je to stvarno slučajno, već tražiš gdje je kvar :doh: .


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan