Citat:
Citat:
i čak moram priznati da mi je nekako žao što je Volvo morao biti prodan
Vjeruj, nama Volvašima nije uoće

Imali smo osječaj da se iz Volva isisavala sigurnosna tehnologija a upumpavali Fordovi dijelovi i motori. Para nije bilo a kak si mogel pročitati kak je KIKIR6 napisal Volvo pod kinezima planira izgradnju vlastite tvornice modernih četverocilidrični motora. To je pod Fordom mogal samo sanjati. Sorry na off-topicu, almoral sam istine radi.
Ma mogli bi mi o ovoj temi do sutra, ali ipak, Fordovim dijelovima ne fali ama baš ništa, čak sam siguran da je Volvo dobio neke bolje stvari (multilink stražnji ovjes koji je doista vrhunski) (ali i jeftinije za održavanje), a moj Focus Mk1 sa 1.4 motorom ima 280tkm još malo na plećima i radi kao urica.
Dijelovi i u originalu dosta povoljni i svašta još nešto. Svakako se slažem da je po pitanju sigurnosti Volvo numero uno i to će uvijek biti,
ali ipak, nije taj Ford (od kad je Focus Mk1 izašao van) uopće loš, čak štoviše, ide na bolje i kvalitetnije, a brak s Volvom je za obje strane morao/trebao biti nešto
što će obje tvrtke na tržištu voditi ka uspjehu... a na kraju svega.... od davnih dana je Ford mnogima bio nešto i netko od koga su učili zanat (pa i Japanci Toyota, Mazda...)
Ali ako ništa drugo, Volvo u braku sa Fordom je uvijek bio Volvo, status, jači brand, viša elita i slično, tako da nikada nije izgubio ili gubio to što je bio u toj vezi.
A primjer prodavanja dijelova, kada je čovjeku na S40 druge generacije otišao stražnji ležaj/glavčina, a u servisu (ovlaštenom) ta glavčina koštala 2.500,00 Kn,
ja sam taj isti identičan ležaj prodao iz Fordove kutije za 1000,00 Kn manje i nisam vidio da se netko bunio što je kutija bila Fordova (a ležaj zapravo identičan u obje kutije SKF-ov pod istim proizvodnim brojem), jer kada dođemo do novčanika, onda se pita i ispituje svašta, samo da se jefitnije prođe.... to znate i vi i ja zajedno i tu podvlačimo crtu. Ekonomska računica radi čuda.
A opet s druge strane, Made in China... dam se kladiti da će mnogi od vas, ma koliko voljeli Volvo, imati onaj crv sumnje u taj proizvod, jer ako se dogodi i najmanji problem/kvar.... reći će se:
"Ah da, kiineski je, pa ne može biti dobar!" ili što već.... a ja opet kažem da vjerujem da će ipak biti to dobar i kvalitetan proizvod (možda ne prvi modeli, kao i kod svakog novog modela vozila),
te da će Volvo izaći još veći i da će konačno pomutiti računicu svetom trojstvu elite, da ih ne spominjem sad.
I na kraju, neka vas ovdje što više vozilo novih Volvača, da ja imam što manje posla sa vama

, ali dok god bude vozili starija godišta i budete trebali rezervne dijelove,
stojim na raspolaganju da vam ne oduzmem previše novaca, pa da vaši metalni ljubimci voze i dalje bezbrižno i sigurno ( u je... koji slogan.. morat ću to malo posložiti i ubaciti kao reklamni slogan)
