Sada je: pon lip 23, 2025 9:53 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lis 29, 2012 10:40 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri kol 15, 2012 5:43 pm
Postovi: 217
Vozi: s 40 1.6 2002. g.
Lokacija: slavonski brod
suh je nije u tome problem, vjerovatno ću morati na servis kalibrirati zaklopke kako dgovorcin kaže, jer stvarno nista ne puše na šajbu ili se možda otpojila cijev od tog položaja kako ti kažeš jel sve ostalo radi kako treba.


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2012 8:00 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet stu 25, 2010 9:16 am
Postovi: 431
Vozi: S40 phII 1.6 2002.g V50 D3 2011 R-design
Lokacija:
i ja imam isti problem.
kalibracija napravljena 2 puta,ali isti vrag.

jedino pomaže kolko tolko da ti je šajba uvjek čista i nemasna iznutra

_________________
...ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti...


Vrh
   
PostPostano: uto lis 30, 2012 9:04 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Kalibracija pomaže ukoliko je bila neka greška s konektorom motorića ili je zapeo pa je ostao na nekoj poziciji.
Ti motorići su servo motori koji moraju odraditi zadani broj okretaja zupčanika da bi se otvorili na način kako ste im zadali na preklopniku za usmjeravanje.
Ako se iz nekog razloga (mehanički kvar između zupčanika unutar motorića ili proklizavanja mehanizma ili je comp malo zeznuo pa postavlja krivu postavku)
može pomoći sljedeće :
1.-kalibracija za krivu postavku efikasno za zadnje navedeno ali u slučaju potrošenosti zupčanika ili mehaničkog zapinjanja unutar kanala zaklopke neće biti dugog vijeka i opet će se poremetiti.
Naime motorić dobije signal da se okrene 30 krugova i njegov unutarnji senzor to i vidi ali na prijenosu od nekoliko zupčanika može doći do preskakanja zubaca uslijed prevelikog otpora ili istrošenosti i zaklopka ostane u istoj poziciji a motorić je sve napravio.
Tada vi odete na kalibraciju i on dobije novu nultu točku i počne raditi neko vrijeme i onda opet greška - uzrok mehaničkog kvara i najvjerovatnije potrebno mijenjati motorić.

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan