U principu mi je jasno da ovaj nije preskup, tj. da je takva cijena radi obaveznih troškova eksploatacije (rega, potrošnja):
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-t5-oglas-5440203" onclick="window.open(this.href);return false;,
al ipak mi se čini dosta jeftino, pogotovo jer focus st tog godišta ili stariji teško da ima koji za te novce, usporedivi su recimo po voznosti i motorizaciji, a ipak je s40 t5 više premium i bolje opremljen auto (relativan pojam) od focusa. Pouzdanost bi isto trebala bit tu negdje ako su iste motorizacije i pogona, eventualno volvo može imat skuplje djelove koji nisu motorizacija i pogon.
S druge strane, vidim da je vlasnicima 2.0D na forumu bilo promjena turbina na niskim kilometražama, a recimo na fordu baš taj problem nije čest kolko sam upoznat. Doma je isto taj PSA motor u francuzu jednom i nema problema s njim zasad u 150 kkm i 10 godina pa mi je to malo čudno. Egr mi ne djeluje ko neki strašan problem ako bi ga trebalo mjenjat.
U svakom slučaju izbjego bi ovakve primjerke:
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-2 ... as-5512574" onclick="window.open(this.href);return false;
jer ne vjerujem turbo motorima s ogromnim kilometražama, bilo dizel, bilo benga, koji djeluju ušminkano za prodaju.
Makar po meni sve ovisi na kakav se auto naleti-može bit ovaj bolji i bez problema, ako je održavan i ak se ima sreće nego isti takav sa 100kkm manje koji je možda upitne kilometraže, npr. ovaj:
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-2 ... as-6021639" onclick="window.open(this.href);return false;
ili je mušićav auto pa ga netko rješava za razliku od ovog koji odlazi zbog kilometraže koju je odradio pa je vrijeme za novi.
Nema ih puno po oglasima, al sam pratio neko vrijeme i jedni se prodaju, drugi dođu. Baš mi je taj tamnoplavi zapeo za oko jer mi je djelovala jako dobra cijena u usporedbi s konkurencijom. Valjda se da naletit na dobar primjerak za normalne novce, koji ne bi trebo bit problematičan, normalno išlo bi se na duplu provjeru jer ako plaćam auto preko 15 000 kuna, a može mi napravit puno troška radije platim parsto kuna da se temeljito pregleda pa sam miran, pa i da ispadne da nije dobar opet mi je jeftinije..
U biti mi je S40 u užem izboru jer je druga generacija bazirana na focusu, trebali bi bit super vozni i relativno komforni, ovisno o motoru brzi/štedljivi, za iste ili malo veće novce su puno bolje opremljeniji od focusa koji su kod nas na tržištu, kvaliteta izrade ne bi smjela bit lošija, interijer mi se jako sviđa, kompletno mi se sviđaju u biti iako izgled nije na prvom mjestu i neću radi njega kupit nešto ako ne zadovoljava ostalo.
Od motora mislim da bi benzinac 1,8 trebo bit bez greške (imam isti u mondeu karamboliranom) osim kaj nije živahan, eventualno potrošnju može rješit plin.
2,0 više manje slično ko 1,8, malo brži i veća potrošnja.
1,6 bi izbjego u svakom slučaju.
T5 mislim da bi me previše koštali neizbježni troškovi benzina koji da se eventualno rješe plinom, opet i to je trošak, pa ionak skupa rega još skuplja, porez godišnji, skupi se tih troškova lako.
Najsretniji bi bio da uleti T5 jer onda je to to, al kad stavim sve troškove na papir i uzmem u obzir moguće neočekviane troškove ne bi ipak u ova krizna vremena išo u takav trošak.
2,4 bi izbjego isto u svakom slučaju radi potrošnje i mislim da nije previše živahan, radije onda na 2,0 ili 1,8
1,6 tdci bi trebo bit uredu ako se održava redovno i pravilno, možda čak nije loš izbor jer bi trebo trošit ko upaljač (upaljač na naftu

) i imat kolko tolko zadovoljavajuće performanse (ovisi kak se zeme ne

)?
Ovaj mi je isto zapeo za oko, primamljiv mi je zbog potrošnje i ne skupe registracije:
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-1 ... as-5928594" onclick="window.open(this.href);return false;
Citat:
Na redizajnu koji je napravljen 2007 zadnje lampe imaju LED štop svijetla i kako kažeš crtu ali samo pogledaj donji dio zadnjeg branika jer redizajn ima katadioptere u njemu što prije nije bilo.
Sjedala su ista a opreme su kinetic, momentum i summum, gdje summum ima kožu, momentum uglavnom dvije vrste materijala u kombinaciji (tkanina i nešto slično neoprenu - dalaro i T. tec) a kinetic običnu tkaninu...
sretno
Znači sjedala su ista i prije i nakon redizajna, a korišteni materijal je ovisno o opremi?
I činilo mi se da bi to mogo bit neopren ili slično, ne izgleda mi ko koža, a nisam uživo vidio.
Ovo bi bila ta kombinacija tkanine i neoprena(pretpostavljam i bolje od kože radi sklizanja, održavanja, temperature, prozračnosti?):
http://www.njuskalo.hr/slika-bigger-9576040.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;,
a ovo kožni:
http://www.njuskalo.hr/image-big/auti/v ... 060139.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Ovo bi bio redizajn zadnji kraj:
http://www.njuskalo.hr/slika-big-15088233.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ,
a ovo prije redizajna:
http://www.njuskalo.hr/slika-big-14765020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ako sam dobro pohvato.
Znači lampe s uzdužnom crtom po sredini su prije redizajna(obrnuto od ovog što si ti napiso)?
S60 isto vidim ima za sitne novce, logično radi većih troškova, u principu mi ne treba tolko velki auto, a i S40 ima dobru iskoristivost prostora i idealno mi odgovara..
Stariju generaciju u principu ne bi jer mi interijer ne leži uopće i mislim da je teško nać primjerak u dobrom stanju, a da nije jako skup.
Padne mi mrak na oči kad vidim po gradu u kakvom stanju ima t4 primjeraka.
Iako znam da ih ima tip top i ti mi se jako sviđaju.
Ovaj je dosta jeftin, al ko kak je Marcus ranije napiso da su cifre koje se traže daleko od onih koje se dobiju i pitanje u kakvom je stanju, mada po slikama djeluje sasvim uredu za to godište i km:
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-s40-t4-oglas-4339225" onclick="window.open(this.href);return false;
Evo malo poduži post, al bar da se nekaj događa i ne bude dosadno ako ništa, pa pišite i savjetujte i naravno hvala svima
