Sada je: sri tra 30, 2025 9:09 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ruj 18, 2012 1:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Gdje ima za 800kn? Gdje sam god pitao svagdje su mi rekli od 1000 do 1600kn...
Imaš post od Števe koji ti je napisao:Na tom motoru se obično raspadne ventil,te treba staviti novi,oko 800 kn Delphi(original),tak da od blindiranja ništa, jer će i dalje elektronika javljati greku. On radi u Nilssonu. Meni su tamo zamjenili i došao me je 800kn.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 19, 2012 10:11 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lip 17, 2010 7:37 pm
Postovi: 59
Vozi: volvo V50, 2.0D,2006
Lokacija: Čazma
Sad je gotovo, već je promijenjen, očišćen dpf filter i sve 5 :D


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2012 11:57 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Već sam imao s tim problem:

viewtopic.php?f=4&t=5849" onclick="window.open(this.href);return false; .

Skinuo sam cijeli ventil, rastavio ga, očistio čađu, ispolirao "špindl", namastio mašću površine koje se taru i evo, do nedavno radilo bez problema. Sad ponovo malo nacukava u konstantnom kretanju (rad motora oscilira jer je ta povratna veza opet kruta, trenje se povećalo kako se nakupila čađa i sve se upeklo).
Nije mi jasno (jer se jako dobro razumijem u elektroniku i stepmotore) što bi se tu moglo raspasti? Nema se što za raspast', može samo ventil "zacvikat" u bilo kojem položaju (povoljan položaj je samo potpuno zatvoren ventil).
Kad sam reparirao kompletan EGR ventil i montirao ga, taj sam dan tada otpojio kabel sa EGR-a, povukao osovinu ventila da ventil bude zatvoren i vozio se malo u tom stanju. Nikakvih problema nije bilo. Ipak sam ga spojio natrag, nek "se vidi raskoš" :whistle: .


Vrh
   
PostPostano: uto lis 02, 2012 8:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Nemam sad tu ni jedan da vidiš o čemu se radi,raspadne se onaj mehanizam odozdola,govorim o 2.0 d PSA motoru

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto lis 02, 2012 10:36 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Citat:
Sad je gotovo, već je promijenjen, očišćen dpf filter i sve 5 :D
Kako si cistio DPF? U servisu su mi rekli da je to neko privremeno resenje koje ce trajati mesec...dva..


Vrh
   
PostPostano: pet stu 16, 2012 8:51 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet vel 02, 2012 8:49 pm
Postovi: 31
Vozi: Volvo C30 2.0d
Lokacija: Dugo Selo
Evo da vam javim da sam na svom C30 2.0d uredno stavio metalnu pločicu i ištekao egr, i nikakvu grešku ne baca, auto dosta bolje ide i više mi ne dimi tolko ko prije
Tak da svima preporučam da si to naprave.
Pozz.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 16, 2012 10:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
:text-worthless:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned pro 02, 2012 1:37 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Citat:
Evo da vam javim da sam na svom C30 2.0d uredno stavio metalnu pločicu i ištekao egr, i nikakvu grešku ne baca, auto dosta bolje ide i više mi ne dimi tolko ko prije
Tak da svima preporučam da si to naprave.
Pozz.
Zašto samo ne bismo otpojili konektor od stepper-motorića dok je ventil zatvoren i auto ugašen? Učinak je isti, a zahvat neusporedivo jednostavniji i lakši. Koja ti je godina proizvodnje taj C30?


Vrh
   
PostPostano: ned pro 02, 2012 2:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet vel 02, 2012 8:49 pm
Postovi: 31
Vozi: Volvo C30 2.0d
Lokacija: Dugo Selo
2008god je auto, kod mene je egr totalno bio otvoren cijelo vrijeme odn zaštekao je. Može se samo i ištekat, upravu si.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 02, 2012 4:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
To je nemoguče da kad se išteka egr nema greške,mora bit greška,to je Volvo,nije to Golf 2,pa neki dan došao je jedan s 2.d iz RI ili Pu sa ištekanim,auto je išao ,al je bila greška

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned pro 02, 2012 10:56 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet vel 02, 2012 8:49 pm
Postovi: 31
Vozi: Volvo C30 2.0d
Lokacija: Dugo Selo
Mozda na testeru vidi gresku ali na tabli nista :), bacao mi je jedino gresku dok je met. plocica bila bez ištekanog egr-a


Vrh
   
PostPostano: pon pro 03, 2012 10:36 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Ako se iskljuci, greska se vidi samo na dijagnostici, ne na instrument tabli. Ja sam svoj iskljucio i vec par meseci vozim sa ikljucenim EGRom i nema vise problema sa tim trzanjem...


Vrh
   
PostPostano: čet svi 09, 2013 5:42 pm 
Offline

Pridružen/a: čet tra 11, 2013 9:02 pm
Postovi: 12
Vozi: Volvo
I kod mene postoji problem s ubrzanjem. Uglavnom dok je hladan (ali ponekad i kad postigne radnu temp) pri dodavanju gasa turbina propisno zaurla, ali jedva podize obrtaje i mnogo dimi. Nakon vracanja gasa i ponovnog dodavanja, sasvim normalno povuce, bez dimljenja.
Pokusat cu veceras s tim istekavanjem EGR-a, da vidim sta ce se dogoditi.

Na dijagnostici mi nikakvu gresku nije pokazivao, pa me zanima da li je neko od vas imao identican problem? Sta mi je raditi ukoliko ne bude problem s EGR-om?

Hvala


Vrh
   
PostPostano: pon svi 13, 2013 6:33 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Nazalost, na ostnovu onoga sto si naveo (ne ubrzava, urlanje turbine i dimi), mene vise podseca na turbinu...
U tom slucaju sto pre u servis da ne bude jos vece stete...


Vrh
   
PostPostano: pon svi 13, 2013 9:43 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Gdje ima za 800kn? Gdje sam god pitao svagdje su mi rekli od 1000 do 1600kn...

Ako ih ima za 1000 kn, nisam siguran da je pametno uzeti polovan za 750.... :think:
Ali ak se nema love, nema se pa jebga...

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan