Sada je: sri tra 30, 2025 9:11 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ruj 11, 2012 7:56 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lip 17, 2010 7:37 pm
Postovi: 59
Vozi: volvo V50, 2.0D,2006
Lokacija: Čazma
Dali je netko na volvu blindirao egr ventil, točnije radi se o mojem V50, 2.0D, pokazuje na testeru grešku egr ventila, i sve češće mi prebaci u safe mode (neće ić preko 3000 obrtaja). Pretpostavljam da je pun čađe, za vikend ga planiram skinut i očistit, sad šta mislite (molim one koji se kuže,a ne oni koji nagađaju), dali da ga blindiram? jel je netko to radio??


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 11, 2012 10:37 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Blokirat da, blindirat jedino ako misliš pucat u njega


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 11, 2012 10:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Na tom motoru se obično raspadne ventil,te treba staviti novi,oko 800 kn Delphi(original),tak da od blindiranja ništa, jer će i dalje elektronika javljati greku

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 11, 2012 11:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lip 17, 2010 7:37 pm
Postovi: 59
Vozi: volvo V50, 2.0D,2006
Lokacija: Čazma
Čitao sam na netu da se može zatvorit, al ne kužim kak, s koje strane, možda zvuči glupo pitanje, al jbg ne kužim :roll: Jel moguće da mi zbog njega baca u safe mode? I kad je topal dugo mu treba da upali, a kad je hladan pali odmah...


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 12, 2012 8:02 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
neznam kako ide to s blokiranjem, i ja sam čitao o tome.
isti motor je u pitanju (2.0D s40).

vozio sm se malo s problematičnim egr-om.
znalo se dogoditi da ja stisnem gas do kraja, a okretaji neće iznad 1500rpm..
pa je onda znaop provrtiti do kraja..

i na kraju se egr razletio (tako su rekli u servisu) i trebalo ga je zamijeniti.

koliko sam skužio, to služi šisto za ekologiju, jer dio plinova iz ispuha vraća u motor (tako nešto otprilike).
po stranim forumima sam čitao da su ljudi to skidali, blokirali i auti su normalno vozili..


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 12, 2012 8:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Čitao sam na netu da se može zatvorit, al ne kužim kak, s koje strane, možda zvuči glupo pitanje, al jbg ne kužim :roll: Jel moguće da mi zbog njega baca u safe mode? I kad je topal dugo mu treba da upali, a kad je hladan pali odmah...
To radi kad rikne elektronika,ili kada ona ne zna u kojem je položaju egr.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 12, 2012 9:21 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Na tom motoru se obično raspadne ventil,te treba staviti novi,oko 800 kn Delphi(original),tak da od blindiranja ništa, jer će i dalje elektronika javljati greku
Meni se raspao na 21xxxx km. Bio kod dečki i oni ga zamjenili i vozim se već 3 mjeseca. Auto je normalno vukao, sve je radilo normalno ali je javljao grešku.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 12, 2012 1:28 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
kad je riknuo skroz, auto je samo počeo gubiti na brzini dok nisam stao.

probao sam ga par puta upaliti, upalio je i nakon par sekundi se ugasio.
nakon 2-3 paljenja više uopće nije htio upaliti.
svaki put kad bi ga probao upaliti, crni dim je izlazio iz auspuha.

u servisu su mi rekli da je riknuo (zablokirao egr).
on kao preusmjerava dio plinova i ispuha u motor.
moj je riknuo tako da je ostao u položaju da je maksimalno preusmjeravao plinove iz ispuha u motori
i zato više nije mogao upaliti (i zato je crno dimio)..

od zamjene sam prošao preko 20 tisuća km i sve ok radi.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 12, 2012 5:27 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=98597" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Evo lakse varijante blokiranja EGR-a. Ja sam ovo probao jer sam imao nekih problema sa neravnomernim ubrzavanjem, pa sam testirao da li je do EGRa, ali mi je bilo isto kao i pre blokiranja...


Pozz


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 15, 2012 7:25 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lip 17, 2010 7:37 pm
Postovi: 59
Vozi: volvo V50, 2.0D,2006
Lokacija: Čazma
Bio sam jučer kod majstora za egr ventil i on skužio da je motor isti kao u peugeotu 407 2.0 hdi, nije fordov?! Uglavnom paše mi egr od peugeota, danas će mi ga promijenit :D


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 15, 2012 6:31 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Bio sam jučer kod majstora za egr ventil i on skužio da je motor isti kao u peugeotu 407 2.0 hdi, nije fordov?! Uglavnom paše mi egr od peugeota, danas će mi ga promijenit :D
Motor je iz PSA-grupacije :D Citroen.peugeot,ford,volvo i ni sam više neznam gdje sve ne ;)

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 17, 2012 9:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Nista cudno, ja sam menjao sezor DPFa od Peugeot 607 2.2HDI, samo je konetror drugaciji. Koliko te je izasao EGR?


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 17, 2012 10:14 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lip 17, 2010 7:37 pm
Postovi: 59
Vozi: volvo V50, 2.0D,2006
Lokacija: Čazma
100 eura, od peugeota 407 2.0 hdi-a sa 12.000 km...


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 18, 2012 8:27 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
100 eura, od peugeota 407 2.0 hdi-a sa 12.000 km...
Znači polovni? Ako je tako onda je previše jer novi je 800kn.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 18, 2012 12:23 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lip 17, 2010 7:37 pm
Postovi: 59
Vozi: volvo V50, 2.0D,2006
Lokacija: Čazma
Gdje ima za 800kn? Gdje sam god pitao svagdje su mi rekli od 1000 do 1600kn...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 32 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan