ulje mi je vec bio u međuvremenu promjenio tako da cu to ulje tek probati na sljedecoj izmjeni,ta gumica za povrat ulja s turbine je mjenjana nedavno u vlasnika tako da nije do nje,zasto je toliko ulja potrosio nmeznam,sve je pregladao,sve je uredu,osim sto je ulje bilo neko jeftino total u njemu ili sto vec... auto mi ne baca vise dim odmah od narednog dana kada je bacao,auto uvijek upalim u garazi dokse dignu vrata i nikada nisam imao problema,al evo kada sam temu otvarao stvarno je izbacio veliki oblak,vise nego mamina jetta diesel,sada sve normalno radi,pratit cu potrosnu ulja da vidim hoce li dalje gubiti... i danas mi se desio problem da mi je u po spustanja niz Ivan kada se ide iz Sarajeva prema Mostaru,ukrutila se kocnica,nema sanse da moze stati,auto pocelo štucati,ako nema gasa onda se gasi,tako da mi se ugasio u voznji i kocnica nije radila,iz motora zvizdi kao zrak,al nije turbina,pucao s vremena na vrijeme...stao,zvao majstora objasnio simptome kaze sigurno je neko vakumsko crijevo,nisam htio zvati slepu probat cu se u manjoj brzini spustiti donekle pa cemo vidjeti dalje,i uspijem se tako u 1-2-3-oj spustiti do Konjica i u prvog mehanicara,uđem kad vidim jedno 15 certifikata od bosch-a,inace se i servis zove bosch,kad provuce ruku ispod poklopca ugura neko crijevo i radi,kaze hajde sad do garaze (kako sam otisao 200m nize jer nisam mogao stati pri brzini od 40km/h

),skinuo poklopac,nastimao fino to crijevo da ne ispada i vozi kuci normalno

sad nezz kako se zove,al gumeno crijevo promjera oko 2cm ide mescini između injectora u motor,dao mu za kave i vozi misko
