Sada je: čet lip 19, 2025 7:05 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 55 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lis 01, 2007 11:57 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet svi 03, 2007 7:38 am
Postovi: 52
Lokacija: ZG
Za vikend smo bili malo na morenu i kako sam se malo ganjo po autoputu auto mi popio cijeli tank, drugo jutro mi se punac ponudio da ce natocit auto sta sam ja sa smjeskom prihvatio ( tko nebi :D ) al tu je nastao problem, kreten je otiso na inu gdje nema eurosupera 98 i natocio super plus 98 sta je gorivo za stare krame, skuzio sam tek jutros kad sam se vratio u zg i oprao auto, sta da radim? potrosio sam cijeli tank tog smeca i auto cudno zvuci, turbina se glasnije cuje i bucniji je motor, koje su posljedice??? radi se o v40 T4 2001

_________________
V40 T4 + LPG


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 12:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Za vikend smo bili malo na morenu i kako sam se malo ganjo po autoputu auto mi popio cijeli tank, drugo jutro mi se punac ponudio da ce natocit auto sta sam ja sa smjeskom prihvatio ( tko nebi :D ) al tu je nastao problem, kreten je otiso na inu gdje nema eurosupera 98 i natocio super plus 98 sta je gorivo za stare krame, skuzio sam tek jutros kad sam se vratio u zg i oprao auto, sta da radim? potrosio sam cijeli tank tog smeca i auto cudno zvuci, turbina se glasnije cuje i bucniji je motor, koje su posljedice??? radi se o v40 T4 2001
Natocio ti je INA-in BMB SUPER PLUS 98 koji se na TIFON-u malo drugacije zove - EUROSUPER BS 98!
U biti ti je to isto gorivo,ali, kako sto smo negdje raspravljali, razlicitih dobavljaca(kvalitete).
Ukratko, nista ti se nije smjelo dogoditi, posto je to "isto" gorivo!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 12:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Samo ne kužim jednu stvar zašto inače netočiš 100 oktana OMV u taj auto jer je razlika drastična a i prepopručljivije je u turbo motore sipat više oktansko gorivo, ja se nesječam da sam u svoj T4 stavi išta slabije od 100 oktana osim kad ga nije tu bilo za kupit i razlika je bila drastična, nije neki bed što si stavio ovo gorivo samo moja preporuka sipaj 100 oktana i vidjet češ razliku a tih par kuna uštede nije neka dobit s obzirom na bolje i kavlitetnije gorivo.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 1:20 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet svi 03, 2007 7:38 am
Postovi: 52
Lokacija: ZG
ma sipam ga al problem je sta u divuljama bas i nije neki izbor pumupi a BIO SAM PRAZAN

_________________
V40 T4 + LPG


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 1:22 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet svi 03, 2007 7:38 am
Postovi: 52
Lokacija: ZG
Citat:
Natocio ti je INA-in BMB SUPER PLUS 98 koji se na TIFON-u malo drugacije zove - EUROSUPER BS 98!
U biti ti je to isto gorivo,ali, kako sto smo negdje raspravljali, razlicitih dobavljaca(kvalitete).
Ukratko, nista ti se nije smjelo dogoditi, posto je to "isto" gorivo!
c/p sa ininog sajta:

INA Super plus 98

Bezolovni motorni benzin najviše oktanske razine (IOB/MOB = 98/87) i obično ga koriste stariji tipovi automobila. U nekim ostalim svojstvima odstupa od zahtjeva u EU; sadržaj sumpora je u ovoj vrsti benzina veći. Dosadašnje korisnike benzina s olovom Super 98 upućujemo da koriste Super plus 98 koji će u potpunosti zadovoljiti zahtjeve njihovih motora.

_________________
V40 T4 + LPG


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 3:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ako je bezolovni nema šta biti a ako je natočio olvni ode katalizator u pm..
ako ti zatreba kat imam ti ja org. za T4 sa pređenih 80tkm :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 3:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
c/p sa ininog sajta:

INA Super plus 98

Bezolovni motorni benzin najviše oktanske razine (IOB/MOB = 98/87) i obično ga koriste stariji tipovi automobila. U nekim ostalim svojstvima odstupa od zahtjeva u EU; sadržaj sumpora je u ovoj vrsti benzina veći. Dosadašnje korisnike benzina s olovom Super 98 upućujemo da koriste Super plus 98 koji će u potpunosti zadovoljiti zahtjeve njihovih motora.
Nisam siguran sta ti tu nije jasno!
Da, to je bezolovni motorni benzin 98 alias BMB 98, ako mislis na crvenu 98-icu(Super 98 ), ona NE POSTOJI u Hrvata vec godinu dana. Naime, ne posotoje pogoni koji bi ju proizvodili, a posto sadrzi olovo, time nije ekolski prihvatljivo istu prizvoditi i prodavati.

Ponavljam, ono sto ti je kolega natocio, ima na svakoj benzinskoj postaji kod nas i na takvo gorivo se ti vozis vec duze vrijeme. :D
Drugo je pitanje cistoce i kvalitete goriva koje ti je natoceno u tom trenutku, na toj lokaciju, u tvoj auto! :(

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Zadnja izmjena: ronnie, dana/u pon lis 01, 2007 5:35 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 4:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Samo ne kužim jednu stvar zašto inače netočiš 100 oktana OMV u taj auto jer je razlika drastična a i prepopručljivije je u turbo motore sipat više oktansko gorivo, ja se nesječam da sam u svoj T4 stavi išta slabije od 100 oktana osim kad ga nije tu bilo za kupit i razlika je bila drastična, nije neki bed što si stavio ovo gorivo samo moja preporuka sipaj 100 oktana i vidjet češ razliku a tih par kuna uštede nije neka dobit s obzirom na bolje i kavlitetnije gorivo.
Slazem se da je za turbo motore pozeljnije sipati gorivo sa vecom oktanskom vrijednoscu. Osobno ne primjecujem razliku izmedju OMVovog 100 i Tifonovog 98, pa cak i Ininog 98. Auto ide jednako, cistoca je drugo pitanje i svakako nastojim izbjegavati Inu. Znalo se dogoditi da moram utociti i Inin ES95, jer hodam i onuda gdje nema niceg jaceg. Auto ide nesto slabije i to u visim okretajima, za cestovnu voznju nebitno.
Tako da kolega koji je otvorio temu moze bez kompleksa sprziti utoceno. :)


Vrh
   
PostPostano: pon lis 01, 2007 4:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
INA Super plus 98

Bezolovni motorni benzin najviše oktanske razine (IOB/MOB = 98/87) i obično ga koriste stariji tipovi automobila. U nekim ostalim svojstvima odstupa od zahtjeva u EU; sadržaj sumpora je u ovoj vrsti benzina veći. Dosadašnje korisnike benzina s olovom Super 98 upućujemo da koriste Super plus 98 koji će u potpunosti zadovoljiti zahtjeve njihovih motora.
Naravno, odnosi se na starije motore koji nemaju elektroniku koja podnosi i nize oktane. Jedino sto su zaboravili napomenuti da u slucaju "olovnih" motora treba dodati aditiv. Ima vise sumpora, biti ce malo vise cadje u ispuhu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 4:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
u austriji olovni ne postoji već jedno 7-8 godina al kod nas nikad čovjek nije siguran šta toči.
nikad neznaš šta je šta, kao i diesel što je nekad bio kak ti fol euro diesel i neki drugi nemam pojma koji samo znam da mi audi nije htjeo brže od 150 jer sam iz navike uzeo crni pištolj i točio diesel kad ono vidi zeca kod nas naši luđaci imali euro diesel sa zelenim pištoljem a ja valjda natočio D1 ili D2 pojma nemam šta bilo davno.
hebote u cijelom svijetu je diezel pištolj crne boje a benzin zelene,na molu ako se dobro sjećam euroD je bio sivi pištolj.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 5:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
u austriji olovni ne postoji već jedno 7-8 godina al kod nas nikad čovjek nije siguran šta toči.
nikad neznaš šta je šta, kao i diesel što je nekad bio kak ti fol euro diesel i neki drugi nemam pojma koji samo znam da mi audi nije htjeo brže od 150 jer sam iz navike uzeo crni pištolj i točio diesel kad ono vidi zeca kod nas naši luđaci imali euro diesel sa zelenim pištoljem a ja valjda natočio D1 ili D2 pojma nemam šta bilo davno.
hebote u cijelom svijetu je diezel pištolj crne boje a benzin zelene,na molu ako se dobro sjećam euroD je bio sivi pištolj.
Kod nas je covjek uvijek siguran sta toci, problem je u tome sto je upitna kvaliteta goriva, tocnije nije konstantna kvaliteta goriva.
Problem kod oznacavanja pistolja je stvar pravila na trzistu, kod nas su ekoloski prihvatljiva goriva zelene boje.

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 6:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
jel zna tko kakve kvalitete su slovenska goriva?
bolja od naših su sigurno :lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 7:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Ja uglavnom točim ES95 na Ini a kad natočim 98, osjetim razliku, pogotovo pod klimom je življi auto. Nisam još sa ovim probao 100-tku, ali mi je bivši letio na tome. Uglavnom, mali potroši sve što naspeš. :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 9:34 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet lip 22, 2007 11:51 pm
Postovi: 294
Lokacija: Rijeka
Šta točit u 1.8 ja sam do sada točio eurosuper95 mislim da je to uredu.Evo prekjučer ja jučer otac i danas ja bili u Zagrebu. Sve skupa potrošnja oko 25 litara(cijeli put ne na 100) na okretajima koji su varirali između 4000 i 5000


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 01, 2007 9:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ja uglavnom točim ES95 na Ini a kad natočim 98, osjetim razliku, pogotovo pod klimom je življi auto. Nisam još sa ovim probao 100-tku, ali mi je bivši letio na tome. Uglavnom, mali potroši sve što naspeš. :wink:
Zbog 95-tice ti je možda motor i stradao.. turbo+visoka kompresija( 9:1, za turbaka je to dosta visoko)+niskooktansko gorivo i eto ti posla. Pitanje je da li na našim pumpama deklarirana 95-tica uopće ima svojstva 95-tice :?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 55 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan