Tako je bilo tada. Godinu i pol poslije curka ponovo u kabini. Provjerim čep, malo ga protresem, ispušem, nadolijem antifriz. Idući dan ponovo blinka lampica rashladne tekućine. Pogledam ponovo kiler kabine, ali sve suho. Nadolijem opet. Idući dan ponovo blinka i tako shvatim da je na 280tkm dihtungu glave ipak došao kraj, ali eto, išao je još skoro godinu i pol. Ne kuha, ali napuhava kompresiju u rashladni sistem i baca van na čepu ekspanzione posude. Idemo ponovo Nenadu...
Nastavak idućeg dana... ha moram na posao, a auto ide i tako se ja dovezem ujutro, bacim pogled ispod haube, sve uredno i b.o., mislim si, kad ja idem nema gužve i nije se motor propisno ni zagrijao. Vidjet ćemo u povratku, popdnevne gužve, semafori, čekanja... dođem doma, dignem haubu, a ono... hm, opet ništa, sve normalno? Ima neko kakvo shvatljivo objašnjenje?
Ostavil sam ga na promatranju... na onom odjelu u Jaski

.
Odjelni liječnik u Jaski kaže da nije dihtung glave. Napuknuće ekspanzion(ističk)e posude koje nisam primjetio + termostat / zasada.
Stavljena nova posuda i zasada sve o.k. Dakle sve je očito posljedica povećanog tlaka u sistemu zbog onog neispravnog čepa na posudi.