Sada je: sub lis 16, 2021 12:40 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri kol 25, 2021 6:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 795
Lokacija: Zagreb
Vozim 850 TDI vec preko 16 godina i koliko pamtim kad je vruce, stani-kreni voznja ili uzbrdo, uvijek je palio ventilator u 2. visokoj brzini, ohladio za 2-3 minute i ugasio se... U normalnoj voznji se zapravo ventilator niti ne pali, jer je hladenje uvijek dovoljno.

Od nedavno imam problem, da upali u istim uvjetima (stani-kreni ili uzbrdo), nisku brzinu (umjesto HIGH speed) ventilatora i vise se ne gasi, jer valjda ne uspije ohladiti zbog niske brzine?

Glavno pitanje je - molim ako jos ko vozi 850 TDI, da javi, pali li mu se ventilator (i gasi) u 2. visokoj (glasnoj) brzini ili ipak niskoj?

Da znam dalje...

Jer, probao sam svasta...

E, da - imam manualnu klimu, i ugasena je. Znam da ventilator stalno radi kad je klima upaljena.

Hvala.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet kol 26, 2021 7:17 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6436
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
U suštini kad ventilator radi u max brzini je znak da nešto nije u radu ili da on tim radom pokušava zaštititi motor od pregrijavanja.. jesi kad mjenjao senzor temperature vode, da to on ne šalje kriva mjerenja na ECU?

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 00'-2018-2020
V70 04'-2020-...


Vrh
   
PostPostano: čet kol 26, 2021 1:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 795
Lokacija: Zagreb
Leonardo23 je napisao/la:
U suštini kad ventilator radi u max brzini je znak da nešto nije u radu ili da on tim radom pokušava zaštititi motor od pregrijavanja.. jesi kad mjenjao senzor temperature vode, da to on ne šalje kriva mjerenja na ECU?


Hvala ti na javljanju.

BTW, to je pocelo prije vise mjeseci samo nisam kuzio, jer se nije desavalo osim uzbrdo.

Znam za to oko max brzine ventilatora. To pise u VADIS-u, ali opcenito za sve 850 modele, a velika vecina su benzinci, tako da ovo moze i ne mora se ticati TDI-a.
Kod benzinaca se pali cini mi se tek na 102 C, gasi na 7-8 stupnjeva manje, a na TDI-u se pali na 87 C. Samo ne znam na koliko bi se trebao ugasiti na TDI-u.

Gledam vec danima u dijagnostiku dok vozim i uvijek ga upali na 87 C i to samo kod stani-kreni, uzbrdo i kad auto stoji u leru. Na ravnom kad ide, nije ga palio niti kad je vani bilo 35 C.

Temperatura NIKAD dok sam gledao nije presla 88 C. a, padne do 82 C i ne gasi ga...a ne znam kako je bilo prije, jer nisam gledao u dijagnostiku :-)

Kladio bih se da se meni uvijek palio na max brzini ovih 16 godina, odradio 2-3 minute i ugasio :-)
Znam jer sam uvijek pricekao da ne gasim auto dok vent radi.

Isprobao sam 3 senzora temperature vode, i sad je gore "original" koji najvise zadovoljava specku otpora. Neki npr. FACET, pokaze 87 C bar 2 stupnja prije...

Termostat je prije 30 dana novi...Mahle Behr...mozda on zayebava nekako...da se cudno otvara...

Sumnjam na klima sustav. Kod mene je manual klima i ugasena je kad se to dogada. Znam da kad je klima on da vent radi stalno u low speed.

Na dijagnostici pokazuje da je kompresor ON, a nije. Zato sumnjam da nesto govori ECU da klima radi, pa ovaj nece ugasiti vent.

A, mozda je ta bosch dijagnostika krivo pokazala...

Zato molim ako znas, ima li klima sustav osigurac? Trazim svugdje, ali ne nalazim. Znam da je relej iza glove boxa...

Sve zivo smo cistili, provjerili ground...probao 3 releja verntilatora...vadio ECU da ocistim kontakte...

TNX.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.

[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 07, 2021 9:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 958
Nije me neko vrijeme bilo na forumu pa tek sad vidim ovo, možda pomogne ako nisi riješio.
Kad sam imao TDI dogodilo se da kad upali ventilator i više ne gasi dok se ne ugasi i motor. Zezao je neki senzor temperature na klimi, iako je kod mene bila automatska pa ne znam ima li to kakve veze.
Uglavnom to mi je mijenjao Nenad i koliko se sjećam senzor se nalazi negdje iza desnog fara.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 07, 2021 11:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3311
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
To je onda senzor pritiska u klimi

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 08, 2021 12:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 795
Lokacija: Zagreb
biker je napisao/la:
Nije me neko vrijeme bilo na forumu pa tek sad vidim ovo, možda pomogne ako nisi riješio.
Kad sam imao TDI dogodilo se da kad upali ventilator i više ne gasi dok se ne ugasi i motor. Zezao je neki senzor temperature na klimi, iako je kod mene bila automatska pa ne znam ima li to kakve veze.
Uglavnom to mi je mijenjao Nenad i koliko se sjećam senzor se nalazi negdje iza desnog fara.


Hvala.

Vozio sam se s istekanim pressostatom (A/C pressure switch) i senzorom tlaka klime koji je iza desnog fara, ali to nije imalo utjecaja... A, i na dijagnostici smo to gledali i vracalo je urednu vrijednost...

Ovih dana cu probati drugi ECU. A, onda je jos ostala sumnja na zastopani rashladni sustav, pa tekucina nema dobro cirkulaciju...

Hladnjak je mijenjan prije manje od 2 godine...

Hvala jos jednom.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.

[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 08, 2021 12:55 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 795
Lokacija: Zagreb
Števa 071 je napisao/la:
To je onda senzor pritiska u klimi


Hvala.

To sam testirao isto...

Imam manual klimu. Da li mozda znas gdje je osigurac od A/C sustava - da ga ubijem skroz...

Trazim i cini se da ga nema?!?!?!

Jedino sam skuzio da je relej iza glove box-a...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.

[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 08, 2021 3:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3311
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Imaš osigurač za kompresor on ti je pokraj releja negdje s za ostalo ne znam

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Igor V i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić