VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9826
Stranica: 3/3.

Autor/ica:  Mrky [ pon vel 15, 2016 10:31 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Što god da je u pitanju sad se vozim s ugašenom "check engine" lampicom, a prije toga se pune 3 godine (od ugradnje plina) palila svega 100 km nakon resetiranja.
Osim nove stražnje lambda sonde sve drugo je ostalo isto, čak ni plinska mapa nije podešavana.

Autor/ica:  Mrky [ pon vel 22, 2016 11:42 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Naravno, lampica se opet upalila :roll:
Slučajno ili ne, nakon zadnjeg tankiranja plina (Lukoil) motor je počeo trokirati - otprilike onako kao kad preskače svjećica ili je probila bobina. Prvo malo, a onda sve više... i to ne odmah hladan, nego kad bi se malo zagrijao. I nakon cca 50 km takve vožnje, upalila se "check engine" lampica.

Ali, posebno je zanimljivo ovo: čim se lampica upalila, motor je prestao trokirati i sad radi normalno.
Ima li netko kakvo objašnjenje?
Plin u rezervoaru je isti...

Autor/ica:  Mrky [ uto vel 23, 2016 10:31 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Pa se ugasila... :)
Nakon 2 dana i oko 50 km, trećega jutra se lampica "check engine" nije upalila.
Ne sjećam se da se ikada prije ugasila sama od sebe, uvijek je trebalo resetirati.
Plin u rezervoaru je još uvijek isti, onaj s Lukoila.

Autor/ica:  Leonardo23 [ uto vel 23, 2016 9:28 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Ja ti kažem... Ne trudi se!! Nisu jednaki parametri i amen

Autor/ica:  Mrky [ sri vel 24, 2016 8:51 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

A ovo :?:
Citat:
čim se lampica upalila, motor je prestao trokirati i sad radi normalno.

Autor/ica:  Mrky [ pet tra 01, 2016 4:19 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Opet update :mrgreen:

Ispostavilo se da VN kabeli i nisu bili onako novi kao što sam mislio, pa su zamijenjeni.
Međutim, nakon par dana "check engine" lampica se opet upaliila, a motor (zagrijan) je opet počeo trokirati...

Tako da je sad situacija ovakva:
1. plinska instalacija - uredno održavana, isparivač servisiran, filter zamijenjen, injektori ispravni, mapa podešena, potrošnja normalna;
2. električna instalacija - novi VN kabeli, svjećice stare manje od godinu dana... a prije par mjeseci zamijenjena je i stražnja lambda sonda.

Ono što nije novo su bobina i razvodnik.
Bobina na pogled djeluje ok (izolacija, spojevi), iako je vjerojatno tvornička.
Razvodnik - da semering pušta ulje onda bi negdje slinio, a ulja nema nigdje. Isto tako, valjda bi se to osjetilo na potrošnji ulja što nije slučaj (prije par dana sam nakon 4.200 km dolio pola litre, što je uobičajeno).

S jedne strane, ne vidim što bi drugo moglo biti osim bobine ili razvodnika (kapa, rotor).
S druge strane, glupo mi je mijenjati redom jedno za drugim dok ne pogodim... na taj način su zamijenjeni VN kabeli, da bi ispalo kako s novima motor radi isto kao što je radio sa starima.

Autor/ica:  Mrky [ pon ožu 20, 2017 10:23 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Citat:
Stare svjećice, nakon 28.000 km... od toga je barem 70% gradska vožnja.

slika
I ove Brisk su izgleda odradile svoje, imam povećani nivo CO... a nisu prešle ni 20.000 km.
Je li to u normalno, ili treba staviti neke druge?

Stranica: 3/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/