VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9826
Stranica: 1/3.

Autor/ica:  Mrky [ pon svi 06, 2013 6:55 pm ]
Naslov:  850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Od početka godine vozim na plin. Svakih cca. 200 km upali se check engine, a ona sprava očitava code P0133.
Help :pray:

Autor/ica:  Mrky [ pon svi 06, 2013 8:19 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

The engine control module (ECM) continuously monitors the time (period 3.3 seconds) it takes for the HO2S to switch from rich to lean and back to rich again. If this time is too long, the engine control module interprets this as a fault in the front heated oxygen sensor (HO2S) and diagnostic trouble code (DTC) EFI-435 is stored (P0133).

Oxygen sensors can last a long time but after 100K miles or 10 years they can’t be expected to keep going and are recommended to be replaced even if they are not misbehaving. At 16 years old and 160K miles this sensor is long overdue. The front O2 sensor is largely responsible for an optimal fuel/air ratio so often replacing an old sensor improves fuel economy.

http://volvo850wagon.wordpress.com/2013 ... ode-p0133/" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor/ica:  franjo [ pon svi 06, 2013 8:24 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Ja sam se sa check engine lampicom borio više od godinu dana, na kraju je problem bio u plinskoj mapi tj od kad sam pošteno izmapirao plin lampica se više ne pali. Auto je 850 T-5

Autor/ica:  Mrky [ pet svi 10, 2013 8:17 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Izmapirao sam ili se nervirao posjećujući razne meštre?

Autor/ica:  Mrky [ pon lip 03, 2013 9:41 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Mali update.

Prije podešavanja plinske mape imao sam ove simptome:
- prevelika potrošnja od 18,5 litara (gradska vožnja);
- prilikom prebacivanja sa benzina na plin (samo kod starta hladnog motora, ne i zagrijanog) izuzetno nemiran rad motora (oscilacije od 500 do1500 okretaja na ler gasu);
- check engine se palio svakih 200 km (gradske vožnje).

Nakon podešavanja plinske mape potrošnja se nakratko smanjila (da bi se ubrzo opet vratila na staro), nemiran rad motora je ostao, a check engine se opet upalio nakon 200 km. Nakon kratkog vremena pojavio se i miris plina prilikom prebacivanja sa benzina na plin.

Zatim je repariran isparivač i još jednom je podešena plinska mapa. Potrošnja se smanjila na 16,5 litara (grad), nemiran rad motora i miris plina su nestali, a check engine se nije upalio nakon uobičajenih 200 km. A onda se opet upalio nakon 500 km gradske vožnje. Napravio sam 40 km lagane vožnje otvorenom cestom (ne autocestom) i check engine se ugasio, vratio sam se doma (još 40 km) i check engine se nije upalio.

Autor/ica:  franjo [ pon lip 03, 2013 9:24 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Ako ti nemirno radi kod hladnog starta moraš povećati temperaturu pri kojoj se prebacuje sa benzina na plin.
Koji plinski sustav imaš?

Autor/ica:  Mrky [ uto lip 04, 2013 10:37 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Da, kod reparature isparivača je usput povećana temperatura pri kojoj se prebacuje s benzina na plin. Sustav je STAG 300.

Btw. nakon onoga gore opisanog gašenja žarulje check engine, opet se upalila nakon jedva 100 km gradske vožnje...

Autor/ica:  franjo [ sri lip 05, 2013 9:29 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Nekako mi se i dalje čini da plinska mapa nije dobro podešena.
Ajd opiši malo na koji je način auto izmapiran.
Jel znaš dali STAG ima automatsko poravnavanje plinske i benz mape?

Autor/ica:  miro06 [ sri lip 05, 2013 4:53 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

da li si ikako vozia samo na benz? da se i ta mapa dovede u zadane okvire. jer moguce je da plinska mapa poremeti i benzinsku, onda kad nanovo ucitava parametre, ucita krive.

Autor/ica:  franjo [ sri lip 05, 2013 11:15 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Mislim da kriva plinska mapa može poremetiti benzinsku.
Kod mapiranja treba prvo uloviti benzinsku mapu, znači treba auto voziti u svim razinama opterećenja na benzin.
Meni je idealan odlazak na autocestu jer se može simulirati svakakvo opterećenje a možeš i jednostavo odvoziti nekakvu rutu kroz grad i na otvorenoj cesti, samo će ti trebati više vremena i više kilometara.
Ako ideš na autocestu naštimaš da lovi mapu od 1200-4500 RPM, to je dovoljno, voziš u drugoj na 1500 RPM 5-10 sekundi pa digneš obrtaje na 2000 opet zadržavanje nekoliko sekundi i tako dalje skroz do 4500, isto ponoviš na svim brzinama. Prilikom lovljenja mape gledaj što više ispuniš graf od benzinske mape.
Nakon ulovljene benz mape krećeš u očitanje plinske, ponoviš vožnju koju si odradio na benzin.
Iza toga slijedi postupak poravnavanja mapa, to se radi automatski,ako software ima takvu funkciju, ili ručno.
Ako ni ovo ne pomogne onda postoji još opcija ručnog lovljenja svih parametara gdje se podešava smjesa u svim razinama opterećenja pri različitim obrtajima ali je postupak malo kompliciran za objasniti preko tipkovnice.

Autor/ica:  Mrky [ pet lip 14, 2013 4:10 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Na koji način je auto izmapiran? Otišao sam u Tim Auto, ostavio vozilo i vratio se po njega kad je bilo gotovo. That's it.
No s obzirom da posao očito nije odrađen do kraja (a Nenad mi je predaleko), ipak ću se s ovim morati sam zabaviti. Program imam, fali mi samo kabel za spojiti laptop na auto, gdje ga mogu naći? U nekoliko "specijaliziranih" trgovina samo su zbunjeno češkali po glavi kad sam im objašnjavao što mi treba.

Btw. od kako je ugrađen plin, nisam nikad vozio samo na benzin.

Autor/ica:  franjo [ pet lip 14, 2013 9:55 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Očito posao nije dobro napravljen.
Kablove nije baš jednostavno nabaviti, pitaj Nenada, možda on zna gdje ima za stag te usput provjeri dali se može program od STAG-a koristiti bez otključavanja, naime neki od proizvođača imaju zaključane software pa bez ključa nema mapiranja.

Autor/ica:  Števa 071 [ pet lip 14, 2013 10:10 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

stag je otključan , ima ovdje



http://www.ebay.de/itm/LPG-Autogas-Inte ... 368wt_1141" onclick="window.open(this.href);return false;

ja sam kupio od ovih,tj kum mi dopeljo iz De.

http://www.ebay.de/itm/USB-AUTOGAS-LPG- ... t_1012,ima" onclick="window.open(this.href);return false; i za dosta ostalih marki lpg-a

Autor/ica:  swedishbrick [ čet lip 20, 2013 6:52 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Ako je jos aktualno, plinski sistem nije dobro podesen na sto ukazuju svi navedeni simptomi.
Kabl je klasicni RS232 na TTL, moze bilo koji univerzalni samo proveriti raspored pinova.
Pri programiranju STAG 300 potrebno je da se nakon formiranja benzinske mape (plave) ista zakljuca da se vise ne moze sama menjati pa tek onda podesiti plinsku mapu (zelenu).
Devijacija mapa treba da bude unutar 5%.

Interval ciklusa lambda sonde kod mene je oko 1,5 sekundu, original sonda 200.000km.

Autor/ica:  Mrky [ sri lip 26, 2013 3:31 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - LPG i check engine

Aktualno je, hvala.
U zadnje vrijeme imam drugih obaveza pa sam ovo malo gurnuo sa stane, ali se definitivno moram s tim pozabaviti. Počevši od kabela...

Stranica: 1/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/