VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9637
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  CoL3 [ sub ožu 16, 2013 9:30 pm ]
Naslov:  v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Pozdrav, vjerovatino vecina zna, postavljao sam na forum da sam imao udes
slika

zatim sam kupio stranca T4, ista godina i sve i poskidao dijelove dao limaru da uradi, osim lima sa stranca sam prebacio:
-intercooler
-hladnjake
-akumulator
-kutiju filtera i filter
-2 cijevi od klime one aluminijske sto idu uz blatobran
ostalo je limarija,prsa,blatobran,hauba...
jedina razlika u dijelovima je kutije filtera zraka,meni je cijev za usis isla dole do branika,ovdje sada ide odmah u blatobran i to je to...

problem je sto sada auto uzasno radi, kada sam dosao po njega upalim ga, on se ugasi za 2-3 sec, ja opet, on opet... ja opet upalim dadnem gasa on ne prima fino gas, to bude zbog dizni,ali sada i na plinu isto tako nece,nece uopce da primi gasa... i ajde pođe primati i raditi prilicno nrmalno,spustim se niz stranu od liamra neka 2 km lagano prva ali auto pocinje lose da radi, ja dajem gas on ga gubi, zvuk slicno da je gljiva i kada dadnem gas na kvacilu,pustim i opet dadnem ono puca u motoru kao iz auspuha sto puca u nabrijanih auta kada se užari, i tako svako malo kada mu dadnem gasa... zatim dok vozim nece preko 60,ja pun gas on nigdje ne mice,ne idu obrtaji, te do 3RPM ima zvuk isto kao kada se ono otvore prozori pa struji zvak kao da je helikopter tu tu tu tu, na tom principu mi motor radi te daje vibracije na volan isto kao da je sav rastelovan, kao da ce se ugasiti,nezz kako bih objasnio drugacije taj zvuk i osjecaj...sto sam prijetio jedino da radi cisto normalno na oko 2700-2800rpm, tj. npr. 4. brzina 100km/h... ostalo ako popustim gasa opet taj cudni osjecaj i rad motora kao helikopter,kako na nizim obratajima,tako na visim osim na navedenim...slicno mi je bilo na proslom volvu prije nego li sam cistio klapnu gasa ali na niskim obrtajima,tada se sam auto gasio cim ne drzim gas...
sta moze biti, znam da moze od dizni slicno,ali isti mi je problem na plinu tako da vjerovatno do njih nije, prije cca 2mj. sam stavio nove NGK svjecice... do udesa je sve normalno radilo,a nista nisam ostetio osim navedenih dijelova, ovi hladnjaci su se samo bili iskrivili,cak ni vodu nisu pustili, ali sam uzeo s ovog stranca na kojem je sve ispravno, da li je limar mogao nesto pogresno spojiti od ovog svega, ili je mozda problem sto je auto bez struje bilo 2-3 tjedna,nije bio skopcan AKU pa treba dijagnostika il nesto ?
nadam se da netko ima prijedlog neki,hvala :(

Autor/ica:  danchi [ sub ožu 16, 2013 9:36 pm ]
Naslov:  Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Možda bi ti dijagnostika bila prvi korak.Tko zna što je majstor sve iskopčavao od konektora crijeva i žica...

Autor/ica:  fastrs [ ned ožu 17, 2013 12:36 am ]
Naslov:  Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

malo baci oko na te konektore..po problemu senzor protoka zraka, barem vecina navedenih problema..neki dan ja slucajno zaboravio spojit MAF i riknuo od brige.. za par sekundi se sjetim sta bi moglo bit, sad sve normalno..kako ti dize okretaje, odnosno prima gas?

Autor/ica:  sansi [ pon ožu 18, 2013 9:48 pm ]
Naslov:  Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

Ja mislim da je limar vario sa spojenim akumulatorom i spržio komp. aj probaj uštekat sa tog drugog.
Još bi provjerio da li je sve spojeno što je skidano intercooler, senzore i u principu sve što je moglo ostati ne spojeno.

Autor/ica:  CoL3 [ uto ožu 19, 2013 1:21 am ]
Naslov:  Re: v40 T4 nakon udesa ne radi kako treba ?

auto gas nikako nije primao,pritisnem pun on ne ide, na kvacilu prima obrtaje al lose...
uglavnom rijeseno, prvo sam probao da vidim svjecice da ocistim iako su nove,kad gle cuda, jedna puna vode do vrha ona lula ! druga manje, fino ocistio,ispuhao, isusio dobro industrijskim fenom,spojio kad auto radi ! ali opet ne ide,gubi negdje zrak, na turbo boostu mi ne uopce ne puni turbo,ja stisnem gas auto isto ide, a cujem zrak pusta dobro... sta li je kako li je,sva crijeva pregledam ured,kad majstor nije spojio ono s vrha intercoolera,al ne ono veliko debelo nego ono manje sto se spaja na usisnu granu, zovem ga,kaze da mi je to crijevo sigurno među stvarima sto mi je bio vratio, te ga nađem spojim i auto naprosto leti, morao sam se odmah izvozati,nasuo 10ak litara OMW 100 da malo propuse, ali problem je da se auto gasi cim padnu obrtaji,sve perfekt radi ali se gasi, te mi majstor rece da valjda ima neki kao ventil-klapna sto li vec, iznad klapne gase,tu negdje gdje mi je falilo to crijevo te da njega skinem ocistim, nasprejam WD-om i vratim da ce dobro sve biti pa to ujutro radim :)

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/