VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
"Tele" je vani! (više nije) http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=960 |
Stranica: 1/5. |
Autor/ica: | C70 [ pet stu 30, 2007 4:35 am ] |
Naslov: | |
Kako je pitanje NAMJERNO postavljeno samo za turbinaše onda neču ni odgovorit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ne sumljam u tvoju detekciju kvara motora...za mene je to po prvi put da se susrečem sa garežinom koja je uzrokovala kvar motora...u filteru...protok ulja itd...aj aj poslikaj bit če interesantno ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 30, 2007 8:24 am ] |
Naslov: | |
gore dole je normalno da ima lufta jer nije ballbearing iliti kugel gelagert, ali ljevo desno na shaftu nesmije biti lufta osim ako je turbina suha tj. nema ni kapi ulja ali to chujesh klok klok kad je michesh ljevo desno i to se chuje jako malo,skoro neprimjetno. |
Autor/ica: | tcode [ pet stu 30, 2007 9:46 am ] |
Naslov: | |
Aksijalni luft na ruku ne smije biti osjetan. |
Autor/ica: | nenad [ pet stu 30, 2007 12:01 pm ] |
Naslov: | |
Ovakvih motora ja ima zvei komad u moja garaža.Da aksijalni luft nebi smio biti ali ovaj zadnji motor koji smo uzeli ima aksijalno lufta barem 3-4 milimetra ali je auto ipak išao kao blesav.To znam jer smo ga uzeli u voznom stanju.Sad je samo pitanje kakva je potrošnja ulja ![]() |
Autor/ica: | C70 [ pet stu 30, 2007 8:40 pm ] |
Naslov: | |
Ma ljudi moji o čemu vi pričate, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet stu 30, 2007 9:17 pm ] |
Naslov: | |
Meni je nekako logicno da postoji luft. Ipak se pod utjecajem temperture svi materijali sire/stezu... |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 30, 2007 9:39 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
samo ballbearing turbine nemaju lufta a ove obične koji mi imamo imaju jer osovina pliva u ulju i nema nikakvih lagera zato se da pomicati gore dole.iz tog razloga sam napisao da se može čuti klok klok kad se pomiče osovina ako je turbina potpuno suha ili isprana od ulja. |
Autor/ica: | Branimir [ pet stu 30, 2007 10:12 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Nemam sad sliku klipa kak zgleda zaboravil skinuti sa fotića, klip je udaral u glavu i razbio se sa strane i popucale su karike, nemožete vjerovati a bloku ništa! Ko novi je, bez oštečenja i potrošenosti.
Krasan posao. Da li je lapsus da mijenjas jedan klip ili ne? Ne znam kolika je cijena 4 klipa ali IMHO mislim da bi bila pogreska nepromijeniti sve klipove, kad vec idu sve nove karike, klipnjace...Dijelove sam prao 4 sata i nisam ih uspio skroz očistiti od gareži, ali je pono bolje odnosno zadovoljavajuće ( zmazano je ali se ne skida više garež ) Sad samo čekam da mi dođu dijelovi i idemo u sastavljanje, mijenja se: Radilica, klip, sve klipnjače, karike, svi ležajevi, pumpa ulja, sve brtve na motoru, remeni, zatezači, svi filteri, itd. Vjerojatno si napisao negdje, propustio sam: da li se zna koliko je presao preko intervala i kakvo je to uopce ulje bilo unutra? Izgleda zagoreno kao da je to bio Inin Super3. ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pet stu 30, 2007 10:12 pm ] |
Naslov: | |
ako si frik imam ja neku tekućinu koja otapa garež, koriste je u gredelju na motorima lokomotiva. Ak si zainteresiran dam ti malo da probaš ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pet stu 30, 2007 10:30 pm ] |
Naslov: | |
@Branimir; ostali klipovi su super, nema potrebe raditi dodatan trošak, čak ni karike nisu potrošene, onda znaš da je i stanje klipova OK, jedino ovaj koji je dobil po pi... Neznam koliko je prošao preko serv. intervala jer se ne vidi na kartici kad je bila zadnja izmjena, ulje je bilo Valvoline a koja specifikacija- nemam pojma. @Ruka; Hvala, ali neda mi se više prati jer sam se danas namučil dosta sa tim pranjem, te mislim da je dovoljno oprano. |
Autor/ica: | tcode [ pet stu 30, 2007 10:52 pm ] |
Naslov: | |
Fino. Još jedan Volvo motor koji je dobio po pi*ki od Valvoline ulja ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ sub pro 01, 2007 12:02 am ] |
Naslov: | |
Citat: Fino. Još jedan Volvo motor koji je dobio po pi*ki od Valvoline ulja
Što je taj auto bio održavan kod Moto-Risa ![]() ![]() Kiki koliki je inače po specifikaciji Volva servisni interval za taj motor, ili je ovo bio nemar vlasnika koji je očito ložio ovaj stroj ili je preskočio jedan servisni interval pa otišlo sve u p.m., inače na svom autu ulje mjenjam između 6-8 tkm upravo kako bi pokaušao izbjeć ovo. |
Autor/ica: | nenad [ sub pro 01, 2007 12:15 am ] |
Naslov: | |
Kao da gledam svoj motorIsto je tak bil zagoren |
Stranica: 1/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |