VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Pitanje 850 T5
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=96
Stranica: 1/3.

Autor/ica:  Al_Bundy [ uto ožu 06, 2007 6:46 pm ]
Naslov:  Pitanje 850 T5

ovako upravo sam pričao sa čovjekom koji je vlasnik T5 iz 96 god. i auto nije vožen tri ( 3 ) godine!!!!!
pa me zanima može li toliko stajanje utjecati na stanje auta posebica turba .
auto navodno ima 142 000 km i full opremu i lik traži 4400 € ali nije fixno.

ići ču ga pogledati sad koji dan pa ću imati informaciju iz prve ruke.

evo još jedan navodno ima samo 100 000 km idem ga sutra pogledat u blizini mi je ( Dubrava ) pa ču i poslikati auto da se vidi stanje kože i motora .

http://auti.net.hr/automobili/showAdver ... ,12,1.html

evo upravo sam se vratio iz dubrave gdje sam išao pogledati dotičnoga karavana i snimio sam neke slike pa može pasti koji komentar.
cijena je 5000 €, auto je neregistriran i ima navodno 91 000 km .

slika



slika



slika



slika

Autor/ica:  Al_Bundy [ sri ožu 07, 2007 8:14 pm ]
Naslov: 

meni se ćini vrlo solidan tako da ću morati uposliti Doktora Volva ( Beli ) da svoju stručnu dijagnozu o tome vrijedi li auto te novce i vrijedi li šta uopće.

pozz

Autor/ica:  BELA [ čet ožu 08, 2007 8:10 am ]
Naslov: 

Tog nisam iso pogledati u Dubravu, jel to privat ili je AK, znam da sa bio zvao jednog i rekli su da je u blizini Dubrave neka AK, no nisam ga isao pogledati ... ovog prvog neidi gledat, taj je u Rudešu, bio sam ja prije 2 tjedna, auto je '95, a tip piše stalno '96 ili '97 god, glumac neki, rezani vodovi od klime, auto je hrdjav do bola, svi brancic osteceni, neka udubina na krovu, mjenjana šoferšajba i nema one lajsne oko nje, akumulator u qurcu, kočnica propada, koma, stoji ispred zgrade, ne idi to gledat vjeruj mi.

Autor/ica:  grimreaper [ čet ožu 08, 2007 8:24 am ]
Naslov: 

Pa fino izgleda. Odi sa belim da ga pogledao, i ovaj put nemoj otezat :lol:

Autor/ica:  BELA [ čet ožu 08, 2007 8:29 am ]
Naslov: 

Citat:
meni se ćini vrlo solidan tako da ću morati uposliti Doktora Volva ( Beli ) da svoju stručnu dijagnozu o tome vrijedi li auto te novce i vrijedi li šta uopće.

pozz
Sad baš gledam taj oglas i kod sebe imam zapisano u notezu, znam da se dugo prodaje, al ga nisam isao pogledati jer me nije baš previše zanimao tično taj auto, Km znaš i sam da nije ta, pogotova za 12 god star auto, moj kao ima 165000 km no i u to ne vjerujem, no to ti nije tolko bitno kolko druge stvari na njemu kaj se mehanike tice, idi ga pogledaj sa doktorom pa ces znati sve. Sretno.

Autor/ica:  Al_Bundy [ čet ožu 08, 2007 10:28 am ]
Naslov: 

vlasnik je deda koji je auto i uvezao ali neznam otkud i mjenjao ga za mercedesa sl a auto je kod tog vlasnika sl i meni se čini da je auto malo precjenjen , nije regan , plati prijenos i servis i još će mi i faliti .
ali svakako ču sa belim to ići pogledati detaljno .
thanx za savjet iz rudeša nebum išao tamo.
pozz

Autor/ica:  BELA [ čet ožu 08, 2007 10:45 am ]
Naslov: 

A cuj sve ces vidjet na licu mjesta, dobro kalkuliraj, jer ako je stavrno u tip top stanju, racunaj da kosta 100 % uredjen i regan i 100& ispravan sve skupa max 5500 eura total, tako da ovu cjenu moraš dobro rušiti, ja sam svog rušio 600 eur (6300 - 5700)

Autor/ica:  grimreaper [ čet ožu 08, 2007 11:05 am ]
Naslov: 

Citat:
A cuj sve ces vidjet na licu mjesta, dobro kalkuliraj, jer ako je stavrno u tip top stanju, racunaj da kosta 100 % uredjen i regan i 100& ispravan sve skupa max 5500 eura total, tako da ovu cjenu moraš dobro rušiti, ja sam svog rušio 600 eur (6300 - 5700)
Ako se mene pita: taman i da je auto savrsen, uvjek treba imat 1000e za svaki slucaj. I na mom se pojavilo par stvari na koje se nije racunalo, a gotovo ih je nemoguce bilo predvidjet.

Autor/ica:  BELA [ čet ožu 08, 2007 11:26 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
A cuj sve ces vidjet na licu mjesta, dobro kalkuliraj, jer ako je stavrno u tip top stanju, racunaj da kosta 100 % uredjen i regan i 100& ispravan sve skupa max 5500 eura total, tako da ovu cjenu moraš dobro rušiti, ja sam svog rušio 600 eur (6300 - 5700)
Ako se mene pita: taman i da je auto savrsen, uvjek treba imat 1000e za svaki slucaj. I na mom se pojavilo par stvari na koje se nije racunalo, a gotovo ih je nemoguce bilo predvidjet.
Slažem se s tom tvrdnjom, al cijenom na tržištu ne može auto iste godine biti recimo cca 3000 skuplji od prosjeka da je ne znam kakav, pogotovo ako uzmemo u obzir da se radi o autima strijim preko 12 god gde svakih 100 eura igra ulogu, jer taj auto je došao u takove godine gdje sada malo gubi on na cijeni iz godine u godinu, nema onih više drastičnih odstupanja i preko par 1000 eura/god, a s druge strane to je ipak volvo i nece se bilo tko tko palnira kupit auto do recimo 4500-5000 eura ko iz puške sjetit da ce si kupiti volva koji troši 15 lit i rega košta sa 50% 4600 kn, e to ne, svi mi znamo da nam to nisu jedini auti jer ih nemamo racunicu voziti, već je to gušt koji mi sami plačamo.

Autor/ica:  grimreaper [ čet ožu 08, 2007 12:32 pm ]
Naslov: 

Ne znam za druge, al meni je plan koristit T5R svakodnevno. A vjerujem da nisam osamljen. Osiguranje i registracija mi je sa 50% nekih 500e sto mi se ne cini tako puno. Barem u usporedbi sa S40 koji je po tom pitanju jeftiniji nekih 500ak kn. Potrosnja se rijesi sa plinom, a odrzavanje mislim da nije nista skuplje nego odrzavanje novog Peugeota 207 u ovlastenom servisu.

Autor/ica:  BELA [ čet ožu 08, 2007 12:44 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ne znam za druge, al meni je plan koristit T5R svakodnevno. A vjerujem da nisam osamljen. Osiguranje i registracija mi je sa 50% nekih 500e sto mi se ne cini tako puno. Barem u usporedbi sa S40 koji je po tom pitanju jeftiniji nekih 500ak kn. Potrosnja se rijesi sa plinom, a odrzavanje mislim da nije nista skuplje nego odrzavanje novog Peugeota 207 u ovlastenom servisu.
Po meni je malo preveliki rizik sa takvom pilom svakodnevno se motat po cesti pogotovo sa rijetkim R-om, ne dao bog udesa, pa cekaj dijelove bla bla bla, no to je samo moje mišljenje, ja se vozim sa golfom i vitom svaki dan, a ovaj mi je samo za srce i dušu, plinara u turbaka, beš me zanima izhod toga ako ces se odlučiti na ugradnju i kako ce sve to fukcionirati .

Autor/ica:  grimreaper [ čet ožu 08, 2007 12:58 pm ]
Naslov: 

S obzirom da si ne mogu dopustit odrzavanje 2 auta, T5R ce morat zadovoljit. Da jos jedan auto uzmem, to je opet min 2500-3000kn godisnje za registraciju + ostali troskovi... E, jesmo zagazli u OT...

Autor/ica:  zlaya [ čet ožu 08, 2007 1:06 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Ne znam za druge, al meni je plan koristit T5R svakodnevno. A vjerujem da nisam osamljen. Osiguranje i registracija mi je sa 50% nekih 500e sto mi se ne cini tako puno. Barem u usporedbi sa S40 koji je po tom pitanju jeftiniji nekih 500ak kn. Potrosnja se rijesi sa plinom, a odrzavanje mislim da nije nista skuplje nego odrzavanje novog Peugeota 207 u ovlastenom servisu.
Po meni je malo preveliki rizik sa takvom pilom svakodnevno se motat po cesti pogotovo sa rijetkim R-om, ne dao bog udesa, pa cekaj dijelove bla bla bla, no to je samo moje mišljenje, ja se vozim sa golfom i vitom svaki dan, a ovaj mi je samo za srce i dušu, plinara u turbaka, beš me zanima izhod toga ako ces se odlučiti na ugradnju i kako ce sve to fukcionirati .
ako te zanima plinaš s turbom, s preko 200 konjića dođi u subotu na meet pa ću ti demostirat kako radi taj " upaljač " u svakodnevnoj i svakojakoj uporabi :mrgreen:

Autor/ica:  BELA [ čet ožu 08, 2007 1:25 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Ne znam za druge, al meni je plan koristit T5R svakodnevno. A vjerujem da nisam osamljen. Osiguranje i registracija mi je sa 50% nekih 500e sto mi se ne cini tako puno. Barem u usporedbi sa S40 koji je po tom pitanju jeftiniji nekih 500ak kn. Potrosnja se rijesi sa plinom, a odrzavanje mislim da nije nista skuplje nego odrzavanje novog Peugeota 207 u ovlastenom servisu.
Po meni je malo preveliki rizik sa takvom pilom svakodnevno se motat po cesti pogotovo sa rijetkim R-om, ne dao bog udesa, pa cekaj dijelove bla bla bla, no to je samo moje mišljenje, ja se vozim sa golfom i vitom svaki dan, a ovaj mi je samo za srce i dušu, plinara u turbaka, beš me zanima izhod toga ako ces se odlučiti na ugradnju i kako ce sve to fukcionirati .
ako te zanima plinaš s turbom, s preko 200 konjića dođi u subotu na meet pa ću ti demostirat kako radi taj " upaljač " u svakodnevnoj i svakojakoj uporabi :mrgreen:
Naravno da me zanima i nadam se da cu vidjeti kako to radi, kažem zato jer ni u BRC-u ni dolje u Sesvetama u Landi Renzu nisu mi dali pomudu za plin jer kao nisu sigurni da ce to dobro raditi, ne garantiraju za veliki gubitak snage, kao nekakvo reprog. kompjutera koji gasi comp od volva i onda ovaj preuzima zadaću head unita, no to sam tako bio letimicno pitao jer nisam baš previše pažnje posvecivao tome, no i dalje stojim iza onoga da meni plin ne igra nikakovu ulogu i necu ga stavljati u auto 100% - kaj da neko pukne u mene ... :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  BELA [ čet ožu 08, 2007 1:27 pm ]
Naslov: 

Citat:
S obzirom da si ne mogu dopustit odrzavanje 2 auta, T5R ce morat zadovoljit. Da jos jedan auto uzmem, to je opet min 2500-3000kn godisnje za registraciju + ostali troskovi... E, jesmo zagazli u OT...
Čekaj a kaj je onda sa s40 -kom ? Ona ostaje ili ide dalje ?

Stranica: 1/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/