Sada je: sub tra 27, 2024 4:30 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 39 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri stu 28, 2007 5:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
dali netko na forumu posjeduje s60 t5 250hp da mi usluži jednu probnu vožnjicu jer jučer sam vozio jednog T5 kojeg namjeravam kupit ali me auto uopće nije oduševio voznim performansama.
naime auto je to 4 tisuće Rpm mrtav pa tek nakon 4 se nešto počne događat ,sa svojim T4 bi ga zaobišao i prestigao do 160 dva puta.
nije da očekujem iste performance kao što ima moj T4 ali nedavno je majka kupila 2,4T 200ks sa automatskom getribom i prvi dojmovi nakon probnje vožnje su bili kako je živ motor i kako agresivno prima gas iako je automatic a ovaj se nekako teli,misim jednostavno nema života u tom motoru i moraš ga vrtit na visokim obrtajima da nešto pokaže.(5 speed hand getriba)
e sad kad bi netko bio fin i usužan sa foruma da mi da jedan đir u dotičnom modelu a ja mu obećavam ćevape i pivu i stavljam ruku na srce da mu neću previše mast izvadit :wink:
Hvala

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 28, 2007 10:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Ne bi nikako smio bit mrtav do 4000 okretaja. OK, moj ima 15g, ne 16t, ali vec na 2500 okretaja moras cvrsto primit volan. Mora da je neka kvaka. Mozda ga samo treba ispuhat :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 28, 2007 10:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ja ipak mislim da na autu nekaj ne štima, vozio sam takav auto i to mora ići.

MAF?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 28, 2007 11:15 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Tako sam ja svojevremeno kupovao SAABa 9-3 Aero sa 205 konja ... Prodavaoc me je na svaki nacin zelio ubijediti da je sa autom sve OK ... Na njegovu veliku zalost sam 2 tjedna prije vozio jednog drugog Aera, sa kojim stvarno bilo sve kako mora biti.

Diagnoza? Turbo se uopce nije "palio". Vrag zna sta sve je tome autu falilo.

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 28, 2007 11:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ne bi nikako smio bit mrtav do 4000 okretaja. OK, moj ima 15g, ne 16t, ali vec na 2500 okretaja moras cvrsto primit volan. Mora da je neka kvaka. Mozda ga samo treba ispuhat :lol:
Daj Grim ak ga Gonzo nije dobro ispuhao na testu i ak to piše onda je to 101% točno, čovjek je htio kupit dotični auto, inače i ja razmišljam o tom auto pošto me loto neće za S60R-a, očekivao je od auta puno više e sad da li je nešto po sljedi saznat će mo kad probamo još jednog T5, ili si je samo postavio malo prevelike standarde za taj auto s obzirom što sad vozi, znači konji na kile, neznam da li si ti probao T5 S60 pa to govoriš iz iskustva, nagađanja nas ne zanimaju samo knkretne stvari, što se tiče volana ja si na svom T4 vežem ruke za volan jer se riće ko konj, ha, ha, aj ti nama nađi neki T5 na probu pa će mo mi to iz prve ruke provjerit, jer ak je to fakat kak Gonzo kaže tj. kak ovaj ide mislim da neću razmišljat o promjeni auta :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 28, 2007 11:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Ne bi nikako smio bit mrtav do 4000 okretaja. OK, moj ima 15g, ne 16t, ali vec na 2500 okretaja moras cvrsto primit volan. Mora da je neka kvaka. Mozda ga samo treba ispuhat :lol:
auto je zadnjih 60tkm proveo na autoputu relacija austrija njemačka tako da mislim da se tu nema šta ispuhat :evil:
http://tinyurl.com/3ctgmj

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 29, 2007 9:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
@zlaya: Kaj se covjek vise ne smije salit? :wink:

Vozio sam par T5ica, i nisam primjetio da su novije verzije oslabile. No, sad sam se sjetio Izyeve V70tke T5 koja me takodjer iznenadila tromoscu. Motor me vise podsjecao na 2.0T nego na T5 :?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 29, 2007 12:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
dali netko na forumu posjeduje s60 t5 250hp da mi usluži jednu probnu vožnjicu jer jučer sam vozio jednog T5 kojeg namjeravam kupit ali me auto uopće nije oduševio voznim performansama.
naime auto je to 4 tisuće Rpm mrtav pa tek nakon 4 se nešto počne događat ,sa svojim T4 bi ga zaobišao i prestigao do 160 dva puta.
nije da očekujem iste performance kao što ima moj T4 ali nedavno je majka kupila 2,4T 200ks sa automatskom getribom i prvi dojmovi nakon probnje vožnje su bili kako je živ motor i kako agresivno prima gas iako je automatic a ovaj se nekako teli,misim jednostavno nema života u tom motoru i moraš ga vrtit na visokim obrtajima da nešto pokaže.(5 speed hand getriba)
e sad kad bi netko bio fin i usužan sa foruma da mi da jedan đir u dotičnom modelu a ja mu obećavam ćevape i pivu i stavljam ruku na srce da mu neću previše mast izvadit :wink:
Hvala
U odnosu na tvoj navinuti T4 je sigurno trom, to me ne cudi. :) Mozes dobiti na probu 2.5T sa rucnim mjenjacem koji je deklarirano pola sekunde sporiji od T5, ali moze biti pokazatelj da li je onaj T5 ispravan ili ne. A mozda je stvar samo u osjecaju, snaga ne raste brutalno i ubrzanje je linearno, subjektivno izgleda da to i nije nesto. A onda virnes na brzinomjer i vidis da si na 180 i treba saltat cetvrtu. 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 29, 2007 12:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Citat:
Ne bi nikako smio bit mrtav do 4000 okretaja. OK, moj ima 15g, ne 16t, ali vec na 2500 okretaja moras cvrsto primit volan. Mora da je neka kvaka. Mozda ga samo treba ispuhat :lol:
auto je zadnjih 60tkm proveo na autoputu relacija austrija njemačka tako da mislim da se tu nema šta ispuhat :evil:
http://tinyurl.com/3ctgmj
Daj prerezi taj link na pola, ovo gledam na 24 incnom sirokom monitoru i jos mi fali jedan takav desno da vidim cijeli post. :shock: :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 29, 2007 12:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
@zlaya: Kaj se covjek vise ne smije salit? :wink:

Vozio sam par T5ica, i nisam primjetio da su novije verzije oslabile. No, sad sam se sjetio Izyeve V70tke T5 koja me takodjer iznenadila tromoscu. Motor me vise podsjecao na 2.0T nego na T5 :?

Nema šale kad su ozbiljne stvari u pitanju :D , ma sve štima, Izyeva T5-a kad si ju ti probavao nije bila baš u formi malo je zezala neznam kako je sad stanje zato to nemožeš računati, ali stari po mom bi T5 S60 trebao ić osjetno bolje od stock T4-e, čuj usporedba s Gonzinim storjem, to nemože ić u isti koš jer taj stroj baš i nije normalan, ali kad smo kod tog napisao ti je Gonzo usporedbu S40 t5 AWD i moj T4 ono jedem ga u svim segmentima tako da o novijim podacima performansi proizvođača baš i nevjerujem, samo čista usporedba head to head.... 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 29, 2007 1:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
ali kad smo kod tog napisao ti je Gonzo usporedbu S40 t5 AWD i moj T4 ono jedem ga u svim segmentima tako da o novijim podacima performansi proizvođača baš i nevjerujem, samo čista usporedba head to head
Samo cu rec sljedece - kod S40/V50 ne postoji T5 vec T5-wannabe motor :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 29, 2007 5:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
dali netko na forumu posjeduje s60 t5 250hp da mi usluži jednu probnu vožnjicu jer jučer sam vozio jednog T5 kojeg namjeravam kupit ali me auto uopće nije oduševio voznim performansama.
naime auto je to 4 tisuće Rpm mrtav pa tek nakon 4 se nešto počne događat ,sa svojim T4 bi ga zaobišao i prestigao do 160 dva puta.
nije da očekujem iste performance kao što ima moj T4 ali nedavno je majka kupila 2,4T 200ks sa automatskom getribom i prvi dojmovi nakon probnje vožnje su bili kako je živ motor i kako agresivno prima gas iako je automatic a ovaj se nekako teli,misim jednostavno nema života u tom motoru i moraš ga vrtit na visokim obrtajima da nešto pokaže.(5 speed hand getriba)
e sad kad bi netko bio fin i usužan sa foruma da mi da jedan đir u dotičnom modelu a ja mu obećavam ćevape i pivu i stavljam ruku na srce da mu neću previše mast izvadit :wink:
Hvala
U odnosu na tvoj navinuti T4 je sigurno trom, to me ne cudi. :) Mozes dobiti na probu 2.5T sa rucnim mjenjacem koji je deklarirano pola sekunde sporiji od T5, ali moze biti pokazatelj da li je onaj T5 ispravan ili ne. A mozda je stvar samo u osjecaju, snaga ne raste brutalno i ubrzanje je linearno, subjektivno izgleda da to i nije nesto. A onda virnes na brzinomjer i vidis da si na 180 i treba saltat cetvrtu. 8)
nisam ga ni uspoređivao sa mojim T4 nego problem je tog T5 što je do 4 kile trom .
mislim ide on kad ga razvrtiš al sam isto tako očekivao kad se vozim u 4 80kmh te kad dam gas da auto potegne a da se teli dok ne ulovi obrtaje .
brane kod tebe je soft turbo i zato bolje poteže od niskih obrtaja al zato se osjeti lagani pad snage oko 5 tisuća Rpm,,barem je tako na 2,4T 200ks modelu.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 29, 2007 6:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Izyeva T5-a kad si ju ti probavao nije bila baš u formi malo je zezala neznam kako je sad stanje zato to nemožeš računati, ali stari po mom bi T5 S60 trebao ić osjetno bolje od stock T4-e
Slazem se, sa Izyevim nesto definitivno nije bilo u redu (Izy, jel rijeseno to?). E sad, dal bi S60 T5 trebao ic osjetno bolje od S40 T4? Hmmm... Je tu 50KS, ali je tu i razlika od barem pola klase. Sve u svemu, i jedan i drugi moraju vozaca tjerat da cvrsto drzi volan.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 29, 2007 9:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
nisam ga ni uspoređivao sa mojim T4 nego problem je tog T5 što je do 4 kile trom .
mislim ide on kad ga razvrtiš al sam isto tako očekivao kad se vozim u 4 80kmh te kad dam gas da auto potegne a da se teli dok ne ulovi obrtaje .
brane kod tebe je soft turbo i zato bolje poteže od niskih obrtaja al zato se osjeti lagani pad snage oko 5 tisuća Rpm,,barem je tako na 2,4T 200ks modelu.
Je, to je donekle istina na onih 5k. Nekako nema previse potrebe tjerati ga u visoke okretaje jer sve napravi izmedju 3 i 5,5 tisuca.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet stu 29, 2007 10:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Gledajući samo sa aspekta suhih podataka click_me, uopće me ne čudi tvoj osjećaj tromosti tog auta u odnosu na ovaj koji sada voziš. Sa masom od 1,5 tone, max. momentom tek nešto većim nego što serijski T4 ima, smatram da je to daleko od nekakve sportske vožnje. Opet, moguće je da je zaista neki problem sa dotičnim primjerkom, pa je to još više izraženo, a možda su i u šumi :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 39 postova ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan